Bundesliga Manager 1991
-
- Benutzer
Bundesliga Manager 1991
Bundesliga Manager 1991 in Englischer version zum Runterladen :-)
http://www.abandonia.com/games/656/Bund ... sional.htm
http://www.abandonia.com/games/656/Bund ... sional.htm
- Varela-8
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
[quote="Stanislaw"]viel spannender wäre eine aktuellere Version von Bundeslinga Manager Hattrick (1995 ?)
(dört gohts dr gäld-cheat) ]
tsss... BM Hattrick, das wohl am schlechtesten getestete Spiel ever. Ich habe es mir damals gekauft bei Erscheinung, selbst mit 5 Patches lief es nie richtig, irgendwann bekam man dann eine Austausch-CD mit der neuesten Version (weil ja unterdessen 5 oder 6 relevante Patches notwendig waren) und trotzdem lief es nie...
Ich stieg danach auf Anstoss um und ja: das war ab Version 3 ohnehin besser
(dört gohts dr gäld-cheat) ]
tsss... BM Hattrick, das wohl am schlechtesten getestete Spiel ever. Ich habe es mir damals gekauft bei Erscheinung, selbst mit 5 Patches lief es nie richtig, irgendwann bekam man dann eine Austausch-CD mit der neuesten Version (weil ja unterdessen 5 oder 6 relevante Patches notwendig waren) und trotzdem lief es nie...
Ich stieg danach auf Anstoss um und ja: das war ab Version 3 ohnehin besser

- Varela-8
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
ja, gab es. Allerdings war dies nur in der ersten Version möglich, in der Folgeversion (irgendein Patch oder Update) ging es nicht mehr. Zudem konnte man nur immer zehn Klicks abholen (100.000 Mark???) auf einmal, dann musste man zurück ins Menü und dann wieder zur BankRusse hat geschrieben:aber dä hets doch au bi däm BL manager gä - 100pro

Dä cheat isch mol gange! Aber nur indr erste version vo damals. Die isch mir mol abhande cho und woni mol um 1998 immene lade das spiel für 10.- gse ha, hani nit chönne widerstoh!! bi aber enttüscht worde, will dä cheat nüm gange isch! und die software-fähler wenn me während em spiel öpper het wölle uswächsle, sin nit behobe worde... isch eigentlich scho bitz e schiss-spiel...Russe hat geschrieben:verdammt - dr gäldcheat bi dr bank goht nümm......me het doch eifach müesse uff das schild klicke wie e gstörte....oder?
[quote="Varela-8"]tsss... BM Hattrick, das wohl am schlechtesten getestete Spiel ever. Ich habe es mir damals gekauft bei Erscheinung, selbst mit 5 Patches lief es nie richtig, irgendwann bekam man dann eine Austausch-CD mit der neuesten Version (weil ja unterdessen 5 oder 6 relevante Patches notwendig waren) und trotzdem lief es nie...
Ich stieg danach auf Anstoss um und ja: das war ab Version 3 ohnehin besser ]
nenene...ich meine die ältere version....die lief einwandfrei.
Ich stieg danach auf Anstoss um und ja: das war ab Version 3 ohnehin besser ]
nenene...ich meine die ältere version....die lief einwandfrei.
Frog di dure!
Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit
Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit
dänk isch es e scheisspiel.....wie die meischte, wo damals dr hammer gfunde hesch!!Riquelme hat geschrieben: isch eigentlich scho bitz e schiss-spiel...
ha letschti wider mol s NES uspackt....unglaublich, wie schlächt dä joypad in dr hand ligt.....kei ahnig, wie ich das ding früehner ha könne stundelang in de finger ha
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
"alte machsch mol bim fuessballmanager, anstatt dä bankschild-cheat e andere: gohsch uffd diskette, denn einstellungen, döt wod chasch istelle öbd torszene willsch usw. döt gosch mit em mousecursor unde rächts bim zeiche zum zruck go, uff dr pfil, döt hets sone wisse pfil druff, döt gosch mit em zeiger druff und drucksch G G GGGGGGG git jedesmol 200'000 hör hör"
....has nonig usprobiert....
....has nonig usprobiert....

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer