Bundesliga Manager 1991

Der Rest...
Antworten
Discoverer
Benutzer

Bundesliga Manager 1991

Beitrag von Discoverer »

Bundesliga Manager 1991 in Englischer version zum Runterladen :-)

http://www.abandonia.com/games/656/Bund ... sional.htm

none_gool
Neuer Benutzer

Beitrag von none_gool »

Kult. Das Teil habe ich früher immer gespielt, aber mit den deutschen Teams. Weiss jemand, ob man die deutsche Version irgendwo runterladen kann? Nostalgie ...

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

verdammt - dr gäldcheat bi dr bank goht nümm......me het doch eifach müesse uff das schild klicke wie e gstörte....oder?
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

viel spannender wäre eine aktuellere Version von Bundeslinga Manager Hattrick (1995 ?)

(dört gohts dr gäld-cheat) ;)
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

[quote="Stanislaw"]viel spannender wäre eine aktuellere Version von Bundeslinga Manager Hattrick (1995 ?)

(dört gohts dr gäld-cheat) ]

aber dä hets doch au bi däm BL manager gä - 100pro
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Russe hat geschrieben:aber dä hets doch au bi däm BL manager gä - 100pro
dört hani immer "ehrlich" gspielt.

bmh isch eh elitärer.
Frog di dure!

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

[quote="Stanislaw"]viel spannender wäre eine aktuellere Version von Bundeslinga Manager Hattrick (1995 ?)

(dört gohts dr gäld-cheat) ]

tsss... BM Hattrick, das wohl am schlechtesten getestete Spiel ever. Ich habe es mir damals gekauft bei Erscheinung, selbst mit 5 Patches lief es nie richtig, irgendwann bekam man dann eine Austausch-CD mit der neuesten Version (weil ja unterdessen 5 oder 6 relevante Patches notwendig waren) und trotzdem lief es nie...

Ich stieg danach auf Anstoss um und ja: das war ab Version 3 ohnehin besser ;)

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

ja, gab es. Allerdings war dies nur in der ersten Version möglich, in der Folgeversion (irgendein Patch oder Update) ging es nicht mehr. Zudem konnte man nur immer zehn Klicks abholen (100.000 Mark???) auf einmal, dann musste man zurück ins Menü und dann wieder zur Bank ;)

Riquelme
Benutzer

Beitrag von Riquelme »

Russe hat geschrieben:verdammt - dr gäldcheat bi dr bank goht nümm......me het doch eifach müesse uff das schild klicke wie e gstörte....oder?
Dä cheat isch mol gange! Aber nur indr erste version vo damals. Die isch mir mol abhande cho und woni mol um 1998 immene lade das spiel für 10.- gse ha, hani nit chönne widerstoh!! bi aber enttüscht worde, will dä cheat nüm gange isch! und die software-fähler wenn me während em spiel öpper het wölle uswächsle, sin nit behobe worde... isch eigentlich scho bitz e schiss-spiel...

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

[quote="Varela-8"]tsss... BM Hattrick, das wohl am schlechtesten getestete Spiel ever. Ich habe es mir damals gekauft bei Erscheinung, selbst mit 5 Patches lief es nie richtig, irgendwann bekam man dann eine Austausch-CD mit der neuesten Version (weil ja unterdessen 5 oder 6 relevante Patches notwendig waren) und trotzdem lief es nie...

Ich stieg danach auf Anstoss um und ja: das war ab Version 3 ohnehin besser ]

nenene...ich meine die ältere version....die lief einwandfrei.
Frog di dure!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Riquelme hat geschrieben: isch eigentlich scho bitz e schiss-spiel...
dänk isch es e scheisspiel.....wie die meischte, wo damals dr hammer gfunde hesch!!

ha letschti wider mol s NES uspackt....unglaublich, wie schlächt dä joypad in dr hand ligt.....kei ahnig, wie ich das ding früehner ha könne stundelang in de finger ha

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

"alte machsch mol bim fuessballmanager, anstatt dä bankschild-cheat e andere: gohsch uffd diskette, denn einstellungen, döt wod chasch istelle öbd torszene willsch usw. döt gosch mit em mousecursor unde rächts bim zeiche zum zruck go, uff dr pfil, döt hets sone wisse pfil druff, döt gosch mit em zeiger druff und drucksch G G GGGGGGG git jedesmol 200'000 hör hör"

....has nonig usprobiert.... :cool:

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Jep dä hets gäh! wie isch är scho wieder gange... xmol kredit ufnäh und plötzlich hesch brutal stutz druff?? hehe. Kult!! Damals no uf em Amiga... herrlisch!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Russe hat geschrieben:dänk isch es e scheisspiel.....wie die meischte, wo damals dr hammer gfunde hesch!!

ha letschti wider mol s NES uspackt....unglaublich, wie schlächt dä joypad in dr hand ligt.....kei ahnig, wie ich das ding früehner ha könne stundelang in de finger ha
Du verkaufen an mir??!!

Antworten