Alle wollen nach Eindhoven....

Diskussionen rund um den FCB.
tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

Thanks
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

Aussie-Man
Benutzer

Beitrag von Aussie-Man »

also in de schwiiz würde sicher sehr sehr vill säge ICH GANG NACH EINDHOVEN AN FINAL

aber nit emol dhälfti würdi au würklich go denn chunnt sone billigi usred wie es isch mir ztüür (und am tag nachem final kaufe si sich e neue pc) oder i has verpennt (denn müesst er aber sehr viel tääg verpennt ha und nie zitig glese oder fernse gluegt ha) oder au es isch mir zwiit (und fliegt für ferie denn nach australia oder new york)

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

Aussie-Man hat geschrieben:also in de schwiiz würde sicher sehr sehr vill säge ICH GANG NACH EINDHOVEN AN FINAL

aber nit emol dhälfti würdi au würklich go denn chunnt sone billigi usred wie es isch mir ztüür (und am tag nachem final kaufe si sich e neue pc) oder i has verpennt (denn müesst er aber sehr viel tääg verpennt ha und nie zitig glese oder fernse gluegt ha) oder au es isch mir zwiit (und fliegt für ferie denn nach australia oder new york)
sig doch froh

Expert
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Expert »

jäjo motze wenn si nit guet spiele aber wenn si denn im final sind wänn wieder alli goh^^ scheiss modefans! wo si no in dr nati b gsi sind und gege Et. Garouge (odwer wie au immer die gheisse hän) gspielt hän , do hät me gseh wer wirklich fan gsi isch ich find me sött däne fans mol danke für die johrelangi unterstützig :D

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

l'antimilan hat geschrieben:komisch, alle wollen nach Eindhoven, aber keiner nach Bukarest...??
oh doch ( mim sohn zahlis do schuelferie sind )

wenigschtens eine wo denn goot

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

Aussie-Man hat geschrieben:also in de schwiiz würde sicher sehr sehr vill säge ICH GANG NACH EINDHOVEN AN FINAL

problem wo? do klagt me einersitts dass alli nach eindhoven wänd go, und anderersits motzt me über die wo nit wänd go.. :rolleyes:
:D

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

I verstand euch jo, sälte (oder wohrschiins nie) sind d'Chance dass dr FCB es schafft ine internationale Final z'cho so gross gsii. Aber ganz ehrlich, das dönt do jo scho wie im Schalke-Forum!!! :rolleyes: :eek:

Träume isch erlaubt, aber die Plän wo ihr do schmieded sin für min Gschmack e chli extrem, naja, i sag mol sälbschtsicher ums nit völlig negativ usdrucke. (Sunnscht müesstis "schwoobig" nenne...)

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

Beckenpower hat geschrieben:I verstand euch jo, sälte (oder wohrschiins nie) sind d'Chance dass dr FCB es schafft ine internationale Final z'cho so gross gsii. Aber ganz ehrlich, das dönt do jo scho wie im Schalke-Forum!!! :rolleyes: :eek:

Träume isch erlaubt, aber die Plän wo ihr do schmieded sin für min Gschmack e chli extrem, naja, i sag mol sälbschtsicher ums nit völlig negativ usdrucke. (Sunnscht müesstis "schwoobig" nenne...)
Vorstellungskraft ist gefragt. Musst dir einfach hinter jeden Beitrag ein "nicht ganz ernst" oder ein "träumer"-Smiley hinzu denken.

Wir sind doch schon die ganze Zeit dran uns zuzuzwinkern ;)

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

[quote="The Bacras"]Vorstellungskraft ist gefragt. Musst dir einfach hinter jeden Beitrag ein "nicht ganz ernst" oder ein "träumer"-Smiley hinzu denken.

Wir sind doch schon die ganze Zeit dran uns zuzuzwinkern ]
Der Grad ist schmal, mein lieber Bacras, der Grad ist schmal... ;)

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

[quote="The Bacras"]Vorstellungskraft ist gefragt. Musst dir einfach hinter jeden Beitrag ein "nicht ganz ernst" oder ein "träumer"-Smiley hinzu denken.

Wir sind doch schon die ganze Zeit dran uns zuzuzwinkern ]
;) das smilie isch so zweidütig

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

vo was die schalker au wider träume.... :D

http://de.uefa.com/competitions/UEFACup ... 11684.html

Mugli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mugli »

Da habe ich zum Glück keine Probleme, da ich in Bern arbeite und kaum jemand sich für Fussball interessiert, und wenn dann für YB oder Thun.
Ai Club für ai Region

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Ernesto hat geschrieben:Verteile nicht das Fell, ehe du den Bären erlegt hast.
Kaukasisches Sprichwort
Jä jä, die Kaukasische Sprichweechter widdr...
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Antworten