ThanksBalisto hat geschrieben:http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=13768
Alle wollen nach Eindhoven....
- Aussie-Man
- Benutzer
also in de schwiiz würde sicher sehr sehr vill säge ICH GANG NACH EINDHOVEN AN FINAL
aber nit emol dhälfti würdi au würklich go denn chunnt sone billigi usred wie es isch mir ztüür (und am tag nachem final kaufe si sich e neue pc) oder i has verpennt (denn müesst er aber sehr viel tääg verpennt ha und nie zitig glese oder fernse gluegt ha) oder au es isch mir zwiit (und fliegt für ferie denn nach australia oder new york)
aber nit emol dhälfti würdi au würklich go denn chunnt sone billigi usred wie es isch mir ztüür (und am tag nachem final kaufe si sich e neue pc) oder i has verpennt (denn müesst er aber sehr viel tääg verpennt ha und nie zitig glese oder fernse gluegt ha) oder au es isch mir zwiit (und fliegt für ferie denn nach australia oder new york)
sig doch frohAussie-Man hat geschrieben:also in de schwiiz würde sicher sehr sehr vill säge ICH GANG NACH EINDHOVEN AN FINAL
jäjo motze wenn si nit guet spiele aber wenn si denn im final sind wänn wieder alli goh^^ scheiss modefans! wo si no in dr nati b gsi sind und gege Et. Garouge (odwer wie au immer die gheisse hän) gspielt hän , do hät me gseh wer wirklich fan gsi isch ich find me sött däne fans mol danke für die johrelangi unterstützig 

problem wo? do klagt me einersitts dass alli nach eindhoven wänd go, und anderersits motzt me über die wo nit wänd go..Aussie-Man hat geschrieben:also in de schwiiz würde sicher sehr sehr vill säge ICH GANG NACH EINDHOVEN AN FINAL

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
I verstand euch jo, sälte (oder wohrschiins nie) sind d'Chance dass dr FCB es schafft ine internationale Final z'cho so gross gsii. Aber ganz ehrlich, das dönt do jo scho wie im Schalke-Forum!!!
Träume isch erlaubt, aber die Plän wo ihr do schmieded sin für min Gschmack e chli extrem, naja, i sag mol sälbschtsicher ums nit völlig negativ usdrucke. (Sunnscht müesstis "schwoobig" nenne...)

Träume isch erlaubt, aber die Plän wo ihr do schmieded sin für min Gschmack e chli extrem, naja, i sag mol sälbschtsicher ums nit völlig negativ usdrucke. (Sunnscht müesstis "schwoobig" nenne...)
-
- Erfahrener Benutzer
Vorstellungskraft ist gefragt. Musst dir einfach hinter jeden Beitrag ein "nicht ganz ernst" oder ein "träumer"-Smiley hinzu denken.Beckenpower hat geschrieben:I verstand euch jo, sälte (oder wohrschiins nie) sind d'Chance dass dr FCB es schafft ine internationale Final z'cho so gross gsii. Aber ganz ehrlich, das dönt do jo scho wie im Schalke-Forum!!!![]()
![]()
Wir sind doch schon die ganze Zeit dran uns zuzuzwinkern

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer