Alle wollen nach Eindhoven....
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Alle wollen nach Eindhoven....
so kunts mr zumindest vor, wenn ich so bi mir im Gschäft (rund 20 Angestellti) umelos. Hät irgendöber im Oktober Ferien igeh damit er den dr FCB im Final ka go luege, wer er usglache worde. Do aber unterdesse d Chance durchus gross sind, wenn uf eimol alli (au die wo nix am Huet hend mit em FCB) go. Wie seht dass so bi euch bzw. im Gschäft us? Hend Ihr bereits für das Datum Ferien igeh? Liege bereits Mitarbeiter im Spital uf Grund vo prügelei wer darf frei neh und wer nit?
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
sotte mr uns tatsächlich qualifiziere gsehni scho e ticketchaos uff uns zuekoh.
denn do ischs nid so aifach wie bineme heimspiel wo meh aifach de duurkartebsitzer e vorkaufsrächt kah gäh. es wird nur ca 7'500 tickets für jede verein gäh. eigentlich wär die sach jo aifach, denn bi keim usswärtsspiel die saison sin soviel awäsend gsi, dh es wurd für jede länge wo moll usswärts drbi gsi isch... und au deheim liggt dr schnitt nur bi irgend 15'000-16'000.
wurd aber sicher e eländs theater wärde...
denn do ischs nid so aifach wie bineme heimspiel wo meh aifach de duurkartebsitzer e vorkaufsrächt kah gäh. es wird nur ca 7'500 tickets für jede verein gäh. eigentlich wär die sach jo aifach, denn bi keim usswärtsspiel die saison sin soviel awäsend gsi, dh es wurd für jede länge wo moll usswärts drbi gsi isch... und au deheim liggt dr schnitt nur bi irgend 15'000-16'000.
und die 10'000 wo in Turin gseh sind?brewz_bana hat geschrieben:sotte mr uns tatsächlich qualifiziere gsehni scho e ticketchaos uff uns zuekoh.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
ich bi au gspanne wie das wird. bi uns sinds sicher au 3-10 wo ich kenn wo würde goh. aber ich muess no uf beruefsschuel luege (am mittwuch) do muess ich den e dispenzgsuech schriebe. wird scho klappe irgendwie. nume frogi mi wie dr fcb tickets verteilt? aber ebe zerscht miend mir am donnschtig mol wyter ko.
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Einersiits hoff ich wäg em Verband, dass mir unbedingt noch Eindhove fahre, aber wäg settige, ich bi scho sitt 1893 Fan, aber numme wenns um öbis goht Fans, wünsch mr glatt dasses nid klappt mit em FinalErnesto hat geschrieben:Verteile nicht das Fell, ehe du den Bären erlegt hast.
Kaukasisches Sprichwort
(Mehr gibt's im Moment zu dieser unsäglichen Diskussion nicht zu sagen!)

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
wir müssen bei uns im Geschäft jeweils die Ferienwünsche im September eingeben, für mich stand sofort fest, dass ich die Finalwoche frei haben will und so hab ich das eingegeben, gelacht hat bei mir im Geschäft eigentlich niemanderlebnisorientierter hat geschrieben:so kunts mr zumindest vor, wenn ich so bi mir im Gschäft (rund 20 Angestellti) umelos. Hät irgendöber im Oktober Ferien igeh damit er den dr FCB im Final ka go luege, wer er usglache worde. Do aber unterdesse d Chance durchus gross sind, wenn uf eimol alli (au die wo nix am Huet hend mit em FCB) go. Wie seht dass so bi euch bzw. im Gschäft us? Hend Ihr bereits für das Datum Ferien igeh? Liege bereits Mitarbeiter im Spital uf Grund vo prügelei wer darf frei neh und wer nit?

bei mir scheiterts höchstens am Ticket, es sei denn ich zieh an allen möglichen Strängen, "wenn der Bär dann mal erlegt ist "(c) Ernestoli
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Könnte meine Stunde werden, denn ich habe meinem Chef gegenüber nie einen Hehl daraus gemacht, warum ich dann freinehmen möchte, und an sein Wohlwollen appelliert, er kann es schon nicht mehr hören und scheint erweicht zu sein.erlebnisorientierter hat geschrieben:so kunts mr zumindest vor, wenn ich so bi mir im Gschäft (rund 20 Angestellti) umelos. Hät irgendöber im Oktober Ferien igeh damit er den dr FCB im Final ka go luege, wer er usglache worde. Do aber unterdesse d Chance durchus gross sind, wenn uf eimol alli (au die wo nix am Huet hend mit em FCB) go. Wie seht dass so bi euch bzw. im Gschäft us? Hend Ihr bereits für das Datum Ferien igeh? Liege bereits Mitarbeiter im Spital uf Grund vo prügelei wer darf frei neh und wer nit?

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
hmmm, jetzt kam doch gleich einer meiner mitarbeiter ins büro (seit dem juve-spiel nie mehr im joggeli - so in etwa...)
"hey, ciao was meinsch, morn schaffe sies sicher und denne ysches so guet wie sicher dases mitem final... meinsch es klappt dasi füre final ka frei näh, du gosch jo au? gischmer sicher frei"
als er dann sah, dass ich einen briefbeschwerer in die hand nahm und in gedanken die flugbahn berechnete - da begriff er dass er schleunigst das büro verlassen sollte...
heute werd ich diesem gloryhunter arbeit aufhalsen, dass er bis ende jahr nicht mal an ferien zu denken wagt
"hey, ciao was meinsch, morn schaffe sies sicher und denne ysches so guet wie sicher dases mitem final... meinsch es klappt dasi füre final ka frei näh, du gosch jo au? gischmer sicher frei"
als er dann sah, dass ich einen briefbeschwerer in die hand nahm und in gedanken die flugbahn berechnete - da begriff er dass er schleunigst das büro verlassen sollte...
heute werd ich diesem gloryhunter arbeit aufhalsen, dass er bis ende jahr nicht mal an ferien zu denken wagt

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
-
- Erfahrener Benutzer
überall gibts schwarze schafe...Athenry hat geschrieben:werden wieder walliser kuhglockenschwinger anzutreffen sein
glaube aber, dass diese paar walliser gloryhunters in den nächsten wochen ohnehin schon genuch auf ihre rechnung kommen und sich diesen trip nach eindhoven nicht auch noch antun müssen...
une seule adresse; jean-joseph pittlou !!