au scho ghört... alte...Gevatter Rhein hat geschrieben:"Hey Mann schmeissed leeri Bächer nid an Bode sondern gönd si go furtkeie"...

bi uns dehne... aber dat is normal, mein freund, dat is so was von normal...
scheiss wetter!
Sorry aber dasch genau typisch für dä Typ MKler woni beschriebe ha:-Vize- hat geschrieben:Blablabla, sorry, aber dä Kommentar ka ich mir nid verklemme! Verdammt, sind denn alles Weicheier worde in dr Kurve? Am Afang wo dStüehl ineko sind, het sich kei Schwein drum kümmeret, wenn öbber uf dene blaue Stöhrefriede gstande isch... Und jetzt? Au in dr Kurve macht isch dr Kommerz breit... Do het sich schienbar einiges do und sich nid nur zum Guete gänderet... Bins voll gnärvt ab dämm Scheiss!!!![]()
Naja leider bewiist dä Thread vor allem eins:Gevatter Rhein hat geschrieben:Mein Gott was für e lächerliche Thread.
Genau so isches!!!Sone Scheiss. Wenn d'Stüel dinne sind hets in dr MK GARANTIERT gnueg Platz damit Alli öbbis gsehnd. Au wenns 'voll' isch.
Goht doch eher um Eitelkeite "bäbäbä das isch mi Platz do ich gang keini 50cm übere do lalli nochär lieber im Internet ume dasi nüt gse haig".
Do bini einer Meinig mit dir!Mir persönlich isches scheissegal öb uf oder näbe de Stüel. Störe düend si uf jede Fall (USE mit de Stüel!!!).
S het wohl an jedem match mehr als gnueg platz in dr kurve. Me cha halt nit immer in mob stoh und denn no blöd motze.Beckenpower hat geschrieben:Naja leider bewiist dä Thread vor allem eins:
Egomanie, jetzt oder nie!
Öb Stueh stoh jetzt problematisch isch oder nit dodrüber gön d'Meinige usenand, was aber Fact isch, isch dass es jede Match es paar Gschisseni gitt wo nütt gsehn! Aber ebbe, isch jo egal, sälber Schuld, chönne jo ins C,...![]()
1. Jede suecht in dr Kurve si Platz sälbständig und freiwillig usBeckenpower hat geschrieben:hauptsach ich gsehs, dr ander cha jo wäg wenns em nit passt...
Ne du, wenn ich nüd gseh ha wäge dämm vorne dra, denn bi ich eifach au uf e Stuehl gstande... Ganz eifach oder?!Beckenpower hat geschrieben:...
Und sehr intressant isch, dass de nit druff igosch, dass es in däre Kurve jede Match e paar Agschissni gitt wo wägge däm nütt gsehn! I nimm nit aa dass du schomol dezue ghört hesch?
RICHTIG!!! mit abstand dr bescht biitrag in dem sinnlose thread!!!Gevatter Rhein hat geschrieben:Mein Gott was für e lächerliche Thread.
Oder isch öbberem s'Pfiffli abkeit wiler het müese uf eine vo dene giftige Stüel ufestoh (wenn dä vornedra au ufem Stuel isch) ?
Es git ächt Lüt wo keini Problem händ und zimmlig verzwiflet uf der Suechi sind nach Sache, wo si könne zum Problem ufejuble.
Nägscht Saison kunnt denn dr erschti "Hey Mann schmeissed leeri Bächer nid an Bode sondern gönd si go furtkeie"-Dubelithread
KINDERGARTE!
Es git abr au Lüüt, wo das ufs Stüehl stoh etc. gar nit stöhrt.. also so wie mi zum Bispiel.. mir esch das so zimlich egal.. hauptsache ich cha mini Mannschaft unterstütze und de Match einigermasse mitverfolgeBeckenpower hat geschrieben:aber die andere wo sich nit drgege wehre sind genauso mitschuldig!
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
üh bisch jo ganz e harte vuwäge "denn fliegt er" .. will di eimol seh mi ab somene stuehl schupfe .. zudäm isch meistens dä wo grad diräkt vor dir ufem stuehl stoht au nur e "opfer" vu eim wo däm wiedr vorne dra stoht .. das problem foht meiste ganz unte ah (wäge de zuunfahne) und bisde mol dört abe chunnsch zums däm sage und wiedr zrugg stöhn si wiedr uf de stiehl (au scho vorcho) .. am beschte diä scheiss stiehl abmontiere und ersetze durch sönigi wiä in hamburg odr z'italieLäggerlifreak hat geschrieben:hmm Fakt isch doch , dass du meistens in dinere Gruppe an dim Platz stosch.... und meistens het's meh lyt als Stieh dert...
drzue chunt , dass es lyt git (2x2 m) wo uffe stèhn und denn lyt wo viellicht hindedra knappi 150 sinn grad gar nix meh gsehn ebb sie jetzt uff dr Stuehl stehn oder nit...
Ich blieb drbi stand sicher nie uff sone ding uffe und wenn eine vornedra das macht , denn fliegt er (usnahme wirglig glaini lyt wo sunst kai chance hätte)
sait niemer nai aber unterem strich isch das halt irgendwie nit mèglich.... Also alternativi Lösige sueche ... und wägem abegheie .... d'Schwerkraft hilft meist guet mit und sunst isch me jo sälte-n-elay wo schupftsoulwind hat geschrieben:üh bisch jo ganz e harte vuwäge "denn fliegt er" .. will di eimol seh mi ab somene stuehl schupfe .. zudäm isch meistens dä wo grad diräkt vor dir ufem stuehl stoht au nur e "opfer" vu eim wo däm wiedr vorne dra stoht .. das problem foht meiste ganz unte ah (wäge de zuunfahne) und bisde mol dört abe chunnsch zums däm sage und wiedr zrugg stöhn si wiedr uf de stiehl (au scho vorcho) .. am beschte diä scheiss stiehl abmontiere und ersetze durch sönigi wiä in hamburg odr z'italie
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
Nai waisch...aifach gar nümm schwängge und die duuble wo uf de stiehl stönn sölle au e mol absitze....worum duet me denn die stiehl nid bruuche wenn's scho het!salegh hat geschrieben:WORD! selle sie mol 90minute obe b'halte, hösch!
stimmbänder het au jede gwagg im stadion... werde aber sellte, numme bi gross aläss, vo allne brucht...Bajass hat geschrieben:Nai waisch...aifach gar nümm schwängge und die duuble wo uf de stiehl stönn sölle au e mol absitze....worum duet me denn die stiehl nid bruuche wenn's scho het!![]()
![]()