word!Russe hat geschrieben:genau - sind zwar no e luschtigi truppe, aber stil hän dr keine!![]()

au du bisch härzlich zumene probetraining willkomme. d'konkurränz isch zwar gross im sturm, aber die beschte drei spiele, ganz eifach!erlebnisorientierter hat geschrieben:bi zwar ke Goali, jedoch e Offensive Topspieler. Wer do au öbis oder ?
Kassieret halt 5 Goal pro Spiel will ihr e schlechti oder kei Goali hend, dafür mach ich vorne 6
und dr ander glunggi, dä wo am sunntig dr roti trainer unter em dress ahgha het (!!!!!) isch au guet wenn är nid fasnacht und öbe 5 fascht-alkvergiftige hinter sich het... denn hän mr jo no unsere solothurnische neuykauf und im notfall no dr starspieltrainer in dr person vom digge.chinatown hat geschrieben:das sin doch die wo immer bobo am schienbei hän!![]()
(neinei, d eint isch guet!)
do wurd sicher keine meh inne goh...adsge hat geschrieben:Wenn de scho dr Ced so anegrieggt hesch, kasch's jo mol mit mir als Goalie versueche....
![]()
chömet eifach alli nögscht mäntig am 8i ins probetraining, ich entscheid denn wär ich wo cha bruuche und mit emene luxusvertrag usgstattet wird!!!Mindl hat geschrieben:nähmet mich als goalie
bi sagehafti 1.69 gross, wird also überhaupt kei problem mit hoche bäll ha...
hmm eigentlich währ i im sturm oder als 10ner besser geignet, aber goalie goht sicher au![]()
physiotherapeutinDigge hat geschrieben:chömet eifach alli nögscht mäntig am 8i ins probetraining, ich entscheid denn wär ich wo cha bruuche und mit emene luxusvertrag usgstattet wird!!!
physiotherapeutin wird übrigens au no gsuecht!