word!Russe hat geschrieben:genau - sind zwar no e luschtigi truppe, aber stil hän dr keine!![]()
4. Liga Torhüter gesucht!
au du bisch härzlich zumene probetraining willkomme. d'konkurränz isch zwar gross im sturm, aber die beschte drei spiele, ganz eifach!erlebnisorientierter hat geschrieben:bi zwar ke Goali, jedoch e Offensive Topspieler. Wer do au öbis oder ?
Kassieret halt 5 Goal pro Spiel will ihr e schlechti oder kei Goali hend, dafür mach ich vorne 6
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
und dr ander glunggi, dä wo am sunntig dr roti trainer unter em dress ahgha het (!!!!!) isch au guet wenn är nid fasnacht und öbe 5 fascht-alkvergiftige hinter sich het... denn hän mr jo no unsere solothurnische neuykauf und im notfall no dr starspieltrainer in dr person vom digge.chinatown hat geschrieben:das sin doch die wo immer bobo am schienbei hän!![]()
(neinei, d eint isch guet!)
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
[quote="Dark Coyote"]de sunntig isch ganz blöd do ich e bootcamp vom clan han also am 10i bin ich no am game!
meld mi so schnell wie möglich......
ps.ravensgrümpeli 3. ]
wehe du vrletzisch di bis zum näxte grümpeli :P
meld mi so schnell wie möglich......
ps.ravensgrümpeli 3. ]
wehe du vrletzisch di bis zum näxte grümpeli :P
I used to think that life had a plan for me,
until I realised life had to be planned by me ..
until I realised life had to be planned by me ..
[quote="Digge"]Die 3. Mannschaft vom SC Binnige suecht dringendscht no e Goalie! Mir spiele in dr 4. Liga und stöhn nach dr Vorrundi mit 5 Punggt Vorsprung uf em erschte Platz. Zämme mit emene guete Goalie wärde mr dr Ufstieg schaffe!!!
Trainings hän mr am Mäntig und Mittwuch jewiels am 8i uf unserem nigelnagelneue Kunschtrase!
Hesch Luscht bi uns mitzmache, denn mäld di per PN bi mir!
PS: Nei, Rale, du muesch di nid mälde... ]
ihr händ doch scho e riese Talänt zwüsche de Pföschte ka
Trainings hän mr am Mäntig und Mittwuch jewiels am 8i uf unserem nigelnagelneue Kunschtrase!
Hesch Luscht bi uns mitzmache, denn mäld di per PN bi mir!
PS: Nei, Rale, du muesch di nid mälde... ]
ihr händ doch scho e riese Talänt zwüsche de Pföschte ka
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
do wurd sicher keine meh inne goh...adsge hat geschrieben:Wenn de scho dr Ced so anegrieggt hesch, kasch's jo mol mit mir als Goalie versueche....
![]()
PS: mi andere Vorschlag kennsch au!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
chömet eifach alli nögscht mäntig am 8i ins probetraining, ich entscheid denn wär ich wo cha bruuche und mit emene luxusvertrag usgstattet wird!!!Mindl hat geschrieben:nähmet mich als goalie
bi sagehafti 1.69 gross, wird also überhaupt kei problem mit hoche bäll ha...
hmm eigentlich währ i im sturm oder als 10ner besser geignet, aber goalie goht sicher au![]()
physiotherapeutin wird übrigens au no gsuecht!
physiotherapeutinDigge hat geschrieben:chömet eifach alli nögscht mäntig am 8i ins probetraining, ich entscheid denn wär ich wo cha bruuche und mit emene luxusvertrag usgstattet wird!!!
physiotherapeutin wird übrigens au no gsuecht!
Bier ist ein Grundnahrungsmittel