fcuking shit man! hoffentlich spielt dä no schlächter als dr zanni, denn simmerne wider los! scheiss stinkstiefel. lieber en junge lo spiele...
so, mini meinig isch kundto...

Ist einfach zu erklären, es stimmt schon mit der Saison der Jungen, es wird einfach nie mehr als 1 unter 20jähriger pro Spiel eingesetzt...NKBS hat geschrieben:Das wird die Saison der Jungen!!!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
ist zu jung für uns... (zum glück)!BadBlueBoy hat geschrieben:kriegt der bursche nun automatisch ein fraktion alte saecke shirt, oder muss er erst seine GC vergangenheit ausloeschen ?
jä dr armi zanni wird immer für sini guete leischtige uspfiffe...tanner hat geschrieben:läck mir am ar...
jetzt sinter scho wider am umme jammer, motze, schlächtmache
derby hämmer dä nonimol schutte gseh
aber i bi froh füre zanni, jetzt hänter jo wider e andere woder chönnet uspfiffe
het mit däm nüt z' tue, richtig schtoh isch e eigeschaft wo me nid ka lerne. und wenns so eifach sich, wieso schtöhn denn dr eduardo oder drpetric nie am richtige ort by eckbäll ?sig froh dass är s' gool gmacht het, ich glaub z' merke, dass du vo sym transfer nid allzu begeischteret bisch.Nino Brown hat geschrieben:zu 80 % am majstorovic si topf...
neume ane schtoh ka au dr karli odermatt mit 60 no...
aber kash jo nüt sage wenner töpft...sunscht ischer nur digg ummegschtande..
kuzma hätt genauso könne dört schtoh wie dr eduardo..wobi letschtere zu däm zytpunkt nüm ufem schpilfäld gsi isch...the kaiser. hat geschrieben:het mit däm nüt z' tue, richtig schtoh isch e eigeschaft wo me nid ka lerne. und wenns so eifach sich, wieso schtöhn denn dr eduardo oder drpetric nie am richtige ort by eckbäll ?sig froh dass är s' gool gmacht het, ich glaub z' merke, dass du vo sym transfer nid allzu begeischteret bisch.
byn eme andere hättisch wahrschynlich gseit: eh, vollgeil, me muess immer nach de faggde go und nid nach sympathie.
grad nomol am tv gseh, knipsergool.![]()
du muesch d' situation kommentiere, und nid wär sie praktiziert het.Nino Brown hat geschrieben:kuzma hätt genauso könne dört schtoh wie dr eduardo..wobi letschtere zu däm zytpunkt nüm ufem schpilfäld gsi isch...
und jo, ich bi gege e fufzigjöhrige stürmer, au wenns nur bis saisonändi isch...
und dr petric schtoht nit in dr mitti bi eggbäll, äntwäder er schlot si sälber (mängisch so mängisch so) oder stoht wiit hinte..
Wenn ich mich richtig erinnere, hat er bei einem 3:1 Sieg oder so den letzten Treffer gemacht. Ein wichtiges Tor (wie heute) hat er wohl nicht geschossen...Gonzo hat geschrieben:Mag mich gar nicht mehr erinnern: Hat der Indianer (Guerrero oder so ähnlich) in seiner Glanzzeit beim FCB eigentlich ein Tor erziehlt?
in effizienz kaum übertreffbar!Gevatter Rhein hat geschrieben:Und so stopft man Kritikern das Maul. Gilt für Spieler UND Trainer.
Auch wenn wir Alle Alle den Transfer belächelt und den Kopf geschüttelt haben, diese 3 Punkte werden noch GOLD wert sein.
Beim ääh 6-2 gegen Xamax oder so hat er das 5. oder 6. Tor erzieltCaptain Sky hat geschrieben:Wenn ich mich richtig erinnere, hat er bei einem 3:1 Sieg oder so den letzten Treffer gemacht. Ein wichtiges Tor (wie heute) hat er wohl nicht geschossen...
Und das kann man nach 15 Spielminuten so beurteilen? Ich denke nicht... Vielleicht war es auch Zufall oder Glück, wer weiss. Aber eines weiss ich garantiert, er wird auf der FCB-Hompage "Man of the match"...Rankhof hat geschrieben:Kawelaschwili zeigte heute auf: ein Mann mit untrüglichem Torinstinkt wie Gimenez es war fehlt(e) halt doch dem FCB - soll mir ja keiner sagen, den Topf hätte auch ein Junger gemacht (ok, vielleicht schon, wenn er dort gestanden wäre - aber eben, er wäre nicht dort gestanden)