Einschlafhilfe
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Do kennt sich öper aber us in dr Materie..........AJZ hat geschrieben:aso amene lavändel schmegge bringts nid grad aber...
ReDormin Sirop (schlafsaft)
homöopathisch: ambra, gelsemium, passionsblume, bilsenkraut
nicht homöopathisch, kann aber nicht süchtig machen: dentensor
zur beruigig: demesta (dädi aber nid unbedingt nä)
sunscht: valium (dädi au nid nä)
wenn alles nüd nützt: dormikum (dädi gar nid nä)
muesch aber sälber wüsse...

[quote="DonCorleone"]Do kennt sich öper aber us in dr Materie.......... ]
man beachte um welli zit das dr iidrag gschribe worde isch..
was gid jetz 1+1?
man beachte um welli zit das dr iidrag gschribe worde isch..

was gid jetz 1+1?

So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
wenn bis inere wuche nid besser wird gang zum arzt. dä gid der öbis. mueschem aber sage was de scho gno hesch... im schlimmstefall schiggter di ins schloflabor. död wirdsch an so dröht ghänngt wo dini körperstöm mässe etc.fcbjousey hat geschrieben:ha ja scho e paar schlafloosi nächt hinter mir! Langsam machts au die Motorik nym ganz mit! Deshalb isch där iitrag so früh koh!
I probiers eifach wiiter, bis jetzt hett no nyt gholfe!
luegsch eifach das nid im stoh ipennsch, isch mer au sch bassiert. und wenni di wär, dädi nid autofahre!
drurig, aber dadsächlich eins vo de beste huusmitteli..mimpfeli hat geschrieben:
ei zwei Gläsli Wyy schade au nütt
hesch schiints scho erfahrig damit!AJZ hat geschrieben:wenn bis inere wuche nid besser wird gang zum arzt. dä gid der öbis. mueschem aber sage was de scho gno hesch... im schlimmstefall schiggter di ins schloflabor. död wirdsch an so dröht ghänngt wo dini körperstöm mässe etc.
luegsch eifach das nid im stoh ipennsch, isch mer au sch bassiert. und wenni di wär, dädi nid autofahre!
Isch nid so eifach... friehner bisch in de hanfshops no beroote worde, welli sorte entspannend und welli dass eher aaregend sind... wenn de päch hesch, ich di hirn nach em mötte no aktiver und kasch denn s'schloofe grad vergässe.Dark Coyote hat geschrieben:machsch mol eine!
KIFFE HEILT ALLES![]()
mi tipp: bayern4 klassik-sänder lose, hilft mir amigs zum iischlofe...
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- wixe (tönt komisch, iss aber so!)
- Appezeller
- schribe, irgendöbbis, Blatt und Kulli nä und los
- mol so e pendler organisiere. het bi mir festgstellt, dass sich jeenschti elektrischi ladige uf mim bett träffe. ha denn so e elektroschluckstei (analog rosequarz) kauft und im käller ufgstellt. 2 mol im johr dr stei abdusche. sithär kei problem me...
- Appezeller
- schribe, irgendöbbis, Blatt und Kulli nä und los
- mol so e pendler organisiere. het bi mir festgstellt, dass sich jeenschti elektrischi ladige uf mim bett träffe. ha denn so e elektroschluckstei (analog rosequarz) kauft und im käller ufgstellt. 2 mol im johr dr stei abdusche. sithär kei problem me...
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
und mer söll mitem kopf nit richtig fänschter ligge - nur hanychs problem das mir richtig norde e riese-fänschterfront hännmimpfeli hat geschrieben:Was übrigens au no kah sy:
Me sött dr Kopfteil vom Bett immer Richtig Norde ha. Ka dr Schloof au sehr beiflusse.
Mir hänn deswäge s'ganze Schloofzimmer miesse umstelle und siehe da, es wirkt.

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
-
- Neuer Benutzer
mi dät no wunder neh, ob du eifach sehr lang nid chasch ischlofe, schlussändlich aber doch no inicksch, oder ob du ununterbroche wach bisch...
ich ha immer widr jäsi ischlofstörige, so phasewies, aber es hets glaub nie geh, dass ich gar nid igschlofe bi... so spötischtens 2 stunde bevor i ha miesse ufstoh bini no ipennt...
sit dem ich zur erkenntnis cho bi, dass eigentlich alles egal isch, schlof ich viel besser... ich wird mit minere ah- oder abwäseheit nüd uf dere wält ins positive oder negative wandle.. also wenn ich drei nächt nid schlof wird ich chum gueti arbeit leischte chöne im gschäft, wird ich chum gueti priefige schriebe in dr schuel.. but: who cares?! es wird immer irgendwie guet cho und wenn nid, denn isch es halt so, denn wärs au mit schlof schlächt cho...
ich ha immer widr jäsi ischlofstörige, so phasewies, aber es hets glaub nie geh, dass ich gar nid igschlofe bi... so spötischtens 2 stunde bevor i ha miesse ufstoh bini no ipennt...
sit dem ich zur erkenntnis cho bi, dass eigentlich alles egal isch, schlof ich viel besser... ich wird mit minere ah- oder abwäseheit nüd uf dere wält ins positive oder negative wandle.. also wenn ich drei nächt nid schlof wird ich chum gueti arbeit leischte chöne im gschäft, wird ich chum gueti priefige schriebe in dr schuel.. but: who cares?! es wird immer irgendwie guet cho und wenn nid, denn isch es halt so, denn wärs au mit schlof schlächt cho...
jänu, defür het sich mi fründin sone schweine teuri magnet-resonanz-pille-palle matratze unterlag ufschwatze lo und sit die unterem näscht ligt, gits ächt kei problem zum schlofe...mimpfeli hat geschrieben:Das macht's allerdings e chli schwierig....![]()
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
nicht zu lange über alles mögliche grübeln...
wenn man mit sorgen einschläft kann man nicht schlafen.. da nützen bei mir auch schlaftabletten nichts....
die beste medizin ist glaub einfach,.. mit einem positiven gedanken einzuschlafen.....
wenn man mit sorgen einschläft kann man nicht schlafen.. da nützen bei mir auch schlaftabletten nichts....
die beste medizin ist glaub einfach,.. mit einem positiven gedanken einzuschlafen.....
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
ja, was den die freundin oder die unterlage?Basic hat geschrieben:jänu, defür het sich mi fründin sone schweine teuri magnet-resonanz-pille-palle matratze unterlag ufschwatze lo und sit die unterem näscht ligt, gits ächt kei problem zum schlofe...
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
[quote="big_fish"]Kann seit längerem auch nur noch schlecht einschlafen....
Hab dann mal angefangen, mit Kopfhörerganz leise musik zu hören. Seit dem dös ich ziemlich schnell ein...entspannt irgendwie und verdrängt da alles aus der Birne.. ]
am besten "Die Flohe Manheims" auflegen, dann gehts ganz schnell
Hab dann mal angefangen, mit Kopfhörerganz leise musik zu hören. Seit dem dös ich ziemlich schnell ein...entspannt irgendwie und verdrängt da alles aus der Birne.. ]
am besten "Die Flohe Manheims" auflegen, dann gehts ganz schnell
Glaube so viel Lütt sone Seich?mimpfeli hat geschrieben:Was übrigens au no kah sy:
Me sött dr Kopfteil vom Bett immer Richtig Norde ha. Ka dr Schloof au sehr beiflusse.
Mir hänn deswäge s'ganze Schloofzimmer miesse umstelle und siehe da, es wirkt.
Ich stell mi Näscht so ins Zimmer, wie's am beschte passt, dr Grind kunnt wäg vo dr Türe und ich schlof beschtens...das klappt sogar an fremde Ort beschtens.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Könnte Dich ko schlagen!?fcbjousey hat geschrieben:Ich kann seit 3 Nächten nicht mehr schlafen. Das ganze ist glaub ich rein psychisch bedingt! Weiß irgendjemand ein Hausmittel gegen Schlafstörungen, ich will nicht grade mit Schlaftabletten anfangen.
Hab schon alle Sorten von Einschlaftees probiert auch Baldrian, ein heisses Bad ... alles ohne Erfolg!
Kann mir jemand helfen??
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
klaaar...DonCorleone hat geschrieben:Formel:
1= DC + 1= AJZ
Date + Sympathie + Erotik
Einschlafen kein Problem

mantig und zischtig hani kei minute schloofe könne! Geschtern bini denn so 2 stund iipennt gsi, han aber denn au nym könne schloofe! Und zwei stund sin nit grad die wält wenn me vorhär scho siit ewige ziite wach gsi isch.Ludwig van hat geschrieben:mi dät no wunder neh, ob du eifach sehr lang nid chasch ischlofe, schlussändlich aber doch no inicksch, oder ob du ununterbroche wach bisch...