my liebe tanner, nochdäm ich dir detailliert versuecht ha myni motiv und grundhaltig z' erkläre, findi das jetzt scho e bitz reschpäggtlos.tanner hat geschrieben:so und wo spielt dä![]()
naja ummene ussred sinter jo nid verläge und schüsch duetme eine anedichte
du degradiersch mi e wyters mol zum petric gegner. wie oft bin ich do inne scho in einei vo beidne schublade gschteggt worde.

lfc zitat: es isch schön mol mit eme petric befürworter sich normal könne z' unterhalte. zuedäm hani ich dr petric oft als komplettischte schtürmer in dr ch bezeichnet und ha drfür vyl kritik igfange, nid dass my das jetz ine depression gschtürzt hätti (

ich bewärt sy charakter und nid syni clubzueghörigkeit, är isch gebürtige kroat und wenn das dr grund vo sym entscheid wär isch hätti volls verschtändnis. sins allerdings schportlichi gründ, zeigt s e wyters mol sy opportunistischi charakter, eifach dött wo me am meischte ka absahne.
wenn dr degen immer so faxe macht und ewigs syni gegeschpyler beleidigt, isch är e dumme siech, glych wie dr muri, wo syni verletzigsafääligkeit am fc köln nid zuemuete will, aber bym fcb ka me das jo natürlich mache. ich find dr majstorovic e geile schpiiler, trotzdäm isch es deplaziert, am häfliger s' interview z' verweigere. ich glaub nid, dass ich myni neigige/ideal/grundwärt noch em fcb mues richte, wär das nötig het, het kei gfeschtigte charakter und isch liecht beyflussbar.