Wenn ich bös wollte, (aber sowas mach ich nicht

Schade, schade,schade !!!

http://www.blick.ch/sport/fussball/news3175
Was meint Ihr zu dem "Fall" ??

ich meine.....mimösli hat geschrieben:Hatte von Ihm bis jetzt eine bessere Meinung !!
Wenn ich bös wollte, (aber sowas mach ich nicht ]http://www.blick.ch/sport/fussball/news3175[/url]
Was meint Ihr zu dem "Fall" ??![]()
Genau! Das wär emol öpis. Dr Figo dörf em andere 8 Mönet lang s'händli hebe bis är wider zwäg isch...The Moose hat geschrieben:Klingt ziemlich übel. Man könnte man ihn ja gleich lange sperren, wie der andere aussetzen muss, sofern man Figo dabei eine Absicht unterstellen kann. Dürfte man aber eher nicht können und abstreiten würde er es sowieso...
S'einzige wo die 2 gmeinsam hänn isch dass sie biedi d'Reaktione vo de Fans unterschätzt hänn... aber das vom Figo find i halb eso schlimm. Är hett sich nid gege Madrid, Madrilener oder Real g'üsseret, au nid gege Barcelona oder sini Fans, är hett eifach Team gwäggslet. Bim Petric gohts jo nid drumm dassr vo GC do aane ko isch... aber das weisch jo langsam sicher au...Veeegeeli hat geschrieben:Wie chame vo eim e gueti Meinig ha wo vo Barca zu Real wächslet? An was mi das erinneret schrib ich mol lieber nit, gäll Rotoloso.
Är het defür e moralische e biz grössere Hochverroot begange als de Fründ us dinere Signatur. Nit, dass y dä guet finde würd aber de Figo isch und bliebt e Dräggsagg, däm vieli dä Wäggsle zum Glügg nit verzeihe!S'einzige wo die 2 gmeinsam hänn isch dass sie biedi d'Reaktione vo de Fans unterschätzt hänn... aber das vom Figo find i halb eso schlimm. Är hett sich nid gege Madrid, Madrilener oder Real g'üsseret, au nid gege Barcelona oder sini Fans, är hett eifach Team gwäggslet. Bim Petric gohts jo nid drumm dassr vo GC do aane ko isch... aber das weisch jo langsam sicher au...
Was isch den z.B. mit em Ronaldo? Är hett jo au indirägt von Barça zue Real gwächslet aber es schind kei Problem zii?Tolkien hat geschrieben:Är het defür e moralische e biz grössere Hochverroot begange als de Fründ us dinere Signatur. Nit, dass y dä guet finde würd aber de Figo isch und bliebt e Dräggsagg, däm vieli dä Wäggsle zum Glügg nit verzeihe!