Blutengel hat geschrieben:E kleine Gedankeastoss:
Wieso muess dr FCB zu so Massnahme (sicherlich SEHR diskusionswürdig) griffe?
->
Wie scho oft glässe worde isch het dr FCB in dr laufende Saison scho miese ca CHF 400.000 an Buesse blättere
->
Dr Grund sind sicher nit d FCB-Spieler, dr Grund sind Bengale im Stadion, Sache wo ufs Spielfäld fliege, Fans wo nit wüsse wie dumm sie miend due
->
Mr miest vilicht mol die an dr Nase näh, wo die köschte verursache. Logisch isch e Pyro öbis schöns, aber zum wohle vom Club und dr Fans könnt mr jo bi internationale Spiel druf verzichte.
Nur wäg dene Buesse het dr FCB zu dene Massnahme griffe. Ohni Pyro, Sache wo ufs Fäld fliege, Fans wo sich aständig benämme -> keini Buesse -> meh Freirüm für d Fans
No e kleins Edit:
Es isch ganz klar, e Fuessballclub isch genau uf die Fans agwiese, wo an jedes Spiel fahre isches no so wit. Aber mit ebitz me Disziplin und Astand gegenüberem Gaschtland, könnts sicher für alli einiger Agnähmer wärde.
Think about it!
da geb ich dir im grossen und ganzen schon recht.
aber statt den repressiven weg zu suchen, sollte sich der fcb mal mit dem problem ernsthaft auseinandersetzen. und das macht er seit jahrzehnten nicht. man versuchte schon zu meiner zeit (nati b, auf/-abstieg etc.)
schon so gegen die fans vorzugehen. gebracht hats bisher nen kalten pups.
oder?
für was das fanprojekt, wenn dann doch wieder solche entscheide über nacht gefällt werden.
ich bleibe dabei. das ist der falsche weg des fcb-vorstandes (und der uafa etc.).