Ski-Challenge
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
die game scho länger....brewz_bana hat geschrieben:verstand nid wieso die ösi soviel schnäller sin!?
het schomol ebber dere ihri version abeglade?
isch wie bim ski uff dr PS2 - am aafang schnallsch nid, wie die andere das schaffe ganzi 10 sekunde schnäller z si.........aber wenn denn mol gwüssi streckeabschnitt optimal fahrsch und uff e führendi no 33 hdstl useholsch, denn weisch, dass es schnäller goht!

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
isch ziemlich ähnlich wie das im netz....genau sogar....nur hesch alli streckene...und abfahrt, riseslalom, super g und slalom....fallout hat geschrieben:isch ski uf ps2 geil?
mingia....für alli wo bi däm game scho 1000 mol uf d pfrässi gfloge sin und sich uffrege......FAHRET MOL SLALOM uff dr ps....do bekunnsch denn aggressione....!!!!

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Neuer Benutzer
ha no skichallenge 2005 mit dr strecki vo kitz gfunde, wenn öpper intresse het chani das mol probiere ufelade...
So het klappt mit uploade:
http://web456m.dynamic-kunden.ch/Kitz.rar
So het klappt mit uploade:
http://web456m.dynamic-kunden.ch/Kitz.rar
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Hermann Maier spieli? Isch jo wohl voll geil! Speedspezialist Bellach meldet sich zu ihrer Verfügung... slalom und riese kacsh rauche!Russe hat geschrieben:isch ziemlich ähnlich wie das im netz....genau sogar....nur hesch alli streckene...und abfahrt, riseslalom, super g und slalom....
mingia....für alli wo bi däm game scho 1000 mol uf d pfrässi gfloge sin und sich uffrege......FAHRET MOL SLALOM uff dr ps....do bekunnsch denn aggressione....!!!!![]()
![]()
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
hehe, ha mer gescht s 2006 für d ps2 kauft!!Russe hat geschrieben:isch ziemlich ähnlich wie das im netz....genau sogar....nur hesch alli streckene...und abfahrt, riseslalom, super g und slalom....
mingia....für alli wo bi däm game scho 1000 mol uf d pfrässi gfloge sin und sich uffrege......FAHRET MOL SLALOM uff dr ps....do bekunnsch denn aggressione....!!!!![]()
![]()

in dr abfahrt immer so 6-10sek. hindedri... vrdammti hünd!!
im slalom hanis mol gschafft immene lauf nur 0.7 sek hindedri z si!
fahr slalom und dr rieseslalom mol in dr ego perspektive! goht viel besser!!
Basel ai Liebi!!!
Sauge mir gleich mal die österreichische Version
eine Mathematische Höchstleistung von den Ösis 

http://skichallenge.orf.at/ hat geschrieben:Ex-Weltmeister ist begeistert: "Ich spüre die Piste!"
Bernhard Russi, ehemaliger Skirennfahrer, Abfahrtsweltmeister und Olympiasieger, testete die ORF-Ski Challenge '06 und war vom Realismus der virtuellen Abfahrt begeistert: "Die Strecke ist zu 95 Prozent authentisch."
Bernhard Russi hat geschrieben:"Ich spüre die Piste, also ich sehe sie nicht nur von außen. (...) Ich würde fast sagen, zu 90 Prozent stimmt es absolut hundertprozentig.

- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
[quote="Bellach SO"]Alles dänk.... ha aber fascht nur abfahrt und SG... Voll dr Temposünder, aber voll schlächte aufkanter... ]
hehe, mach au immer alles! SG bini nit so dr hirsch, bi immer z schnäll und bekumm d kurve nit... Kombination isch am geilste! do bini scho bim erste mol 6te worde! hoff jetzt gits den in dr 2te saison ändlig mol e sieg!
hehe, mach au immer alles! SG bini nit so dr hirsch, bi immer z schnäll und bekumm d kurve nit... Kombination isch am geilste! do bini scho bim erste mol 6te worde! hoff jetzt gits den in dr 2te saison ändlig mol e sieg!
Basel ai Liebi!!!
hejooo, silvan zurbriggen... glaub au.... hey, ich ha ambitione, will nid dauernd yhfädle!!!!maradoo hat geschrieben:Hermann Maier Ski Racing 2006 !!!!!
bode miller isch au drby! het öbbe so 10fahrer mit em richtige name! sunst halt so silvan zarbrigen und so...

mol ind stadt go luege übere mittag. wo git's die beschte pryse? ha scho joore kei game meh kauft....
2:01.603
Bis zur ersten Zwischenzeit komme ich auf 3 Hundertstel an den Ersten ran, danach verliere ich aber Sekunde um Sekunde... Bis zum Rennen komme ich aber hoffentlich unter 2:00.
@fcb_1973: Mit wellne Ski fahrsch? Mit de Aafängerski chunt mer nid unter 2:10, mit de Classic höchstens öppe bis 2:05. Alles drunder isch nur mit de beschte Ski möglich. De Rescht isch halt taktisch guets Fahre. D'Kurve nid äng afahre, im Gägeteil - immer vor de Kurve Aalauf hole und erscht nachhär d'Kurve äng näh. I de Zwüschezyt möglichst wenig unnötigi Länkmanöver, wänn immer möglich i d'Hocki und uf de grade Abschnitt möglichst höchi Gschwindigkeit hebe. Bi de Sprüng natürli immer rächtzytig d'Lärtaschte und bis zu de Landig druf bliibe. Und d'Strecki sett mer in und uswändig känne, Abchürzige sueche, früehzytig uf die nächschti Kurve histüüre. Am beschte fahrsch entweder gäge di eigni Geist und versuechsch d'Fähler z'gseh und usznütze, oder gäge besseri und versuechsch vo dene z'lehre.
Bis zur ersten Zwischenzeit komme ich auf 3 Hundertstel an den Ersten ran, danach verliere ich aber Sekunde um Sekunde... Bis zum Rennen komme ich aber hoffentlich unter 2:00.
@fcb_1973: Mit wellne Ski fahrsch? Mit de Aafängerski chunt mer nid unter 2:10, mit de Classic höchstens öppe bis 2:05. Alles drunder isch nur mit de beschte Ski möglich. De Rescht isch halt taktisch guets Fahre. D'Kurve nid äng afahre, im Gägeteil - immer vor de Kurve Aalauf hole und erscht nachhär d'Kurve äng näh. I de Zwüschezyt möglichst wenig unnötigi Länkmanöver, wänn immer möglich i d'Hocki und uf de grade Abschnitt möglichst höchi Gschwindigkeit hebe. Bi de Sprüng natürli immer rächtzytig d'Lärtaschte und bis zu de Landig druf bliibe. Und d'Strecki sett mer in und uswändig känne, Abchürzige sueche, früehzytig uf die nächschti Kurve histüüre. Am beschte fahrsch entweder gäge di eigni Geist und versuechsch d'Fähler z'gseh und usznütze, oder gäge besseri und versuechsch vo dene z'lehre.
messi für d tipps. es ligt in dämm fall numme an mir...Stormy hat geschrieben:2:01.603

in dämm fall mach i eigentlig alles richtig numme stimmt d linie nid überall und d hoggi muess no verbesseret wärde!
edith meint: geil ändlig: 2:07:461
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
mit was für speed kömmet ihr in die traverse.......müessti nach em 4 törli (loch drab, scharf links.....hügeli.....rächts.....gleite, denn links....wider gleite)
s zweite gleitstück meini......dört kamme speed uff e führende hole......ha früener immer öbbe 109-111 druff ka......aber au scho vereinzelt mir 115-117 dureblocht.....
müend euch mol achte....im prinzip lige 1.54 zyte dinne....glaub i....wenn alles wirklich perfekt cruisisch......also bi dr erschte ZW bini regelmässig knapp 10 hstl vorne
s zweite gleitstück meini......dört kamme speed uff e führende hole......ha früener immer öbbe 109-111 druff ka......aber au scho vereinzelt mir 115-117 dureblocht.....
müend euch mol achte....im prinzip lige 1.54 zyte dinne....glaub i....wenn alles wirklich perfekt cruisisch......also bi dr erschte ZW bini regelmässig knapp 10 hstl vorne