Ski-Challenge

Der Rest...
Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

zzzz...ha doch dänggt, me muess dr sprung könne unterdrugge.....zzz...nimmsch e ganz andere speed mit uff s gleitstügg.....so holi au no 3 oder 4 sekunde use....zieht euch warm an!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

verstand nid wieso die ösi soviel schnäller sin!?
het schomol ebber dere ihri version abeglade?

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

brewz_bana hat geschrieben:verstand nid wieso die ösi soviel schnäller sin!?
het schomol ebber dere ihri version abeglade?
die game scho länger....

isch wie bim ski uff dr PS2 - am aafang schnallsch nid, wie die andere das schaffe ganzi 10 sekunde schnäller z si.........aber wenn denn mol gwüssi streckeabschnitt optimal fahrsch und uff e führendi no 33 hdstl useholsch, denn weisch, dass es schnäller goht! :p
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

Russe hat geschrieben:die game scho länger....

isch wie bim ski uff dr PS2 - p
isch ski uf ps2 geil?

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

fallout hat geschrieben:isch ski uf ps2 geil?
isch ziemlich ähnlich wie das im netz....genau sogar....nur hesch alli streckene...und abfahrt, riseslalom, super g und slalom....

mingia....für alli wo bi däm game scho 1000 mol uf d pfrässi gfloge sin und sich uffrege......FAHRET MOL SLALOM uff dr ps....do bekunnsch denn aggressione....!!!! :mad: :D

Zaungast
Neuer Benutzer

Beitrag von Zaungast »

hm, schiins isch dr intruder d nr.1 bis jetzt.. :D

spacewalker
Neuer Benutzer

Beitrag von spacewalker »

ha no skichallenge 2005 mit dr strecki vo kitz gfunde, wenn öpper intresse het chani das mol probiere ufelade...

So het klappt mit uploade:
http://web456m.dynamic-kunden.ch/Kitz.rar

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Russe hat geschrieben:isch ziemlich ähnlich wie das im netz....genau sogar....nur hesch alli streckene...und abfahrt, riseslalom, super g und slalom....

mingia....für alli wo bi däm game scho 1000 mol uf d pfrässi gfloge sin und sich uffrege......FAHRET MOL SLALOM uff dr ps....do bekunnsch denn aggressione....!!!! :mad: :D
Hermann Maier spieli? Isch jo wohl voll geil! Speedspezialist Bellach meldet sich zu ihrer Verfügung... slalom und riese kacsh rauche!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:isch ziemlich ähnlich wie das im netz....genau sogar....nur hesch alli streckene...und abfahrt, riseslalom, super g und slalom....

hehe, ha mer gescht s 2006 für d ps2 kauft!! :D

in dr abfahrt immer so 6-10sek. hindedri... vrdammti hünd!!
im slalom hanis mol gschafft immene lauf nur 0.7 sek hindedri z si!

fahr slalom und dr rieseslalom mol in dr ego perspektive! goht viel besser!!
Basel ai Liebi!!!

leser
Neuer Benutzer

Beitrag von leser »

2:03:386

da liegt noch einiges drinn... :-)

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

frikshow hat geschrieben:Isch jo eifach:

mms://stream3.orf.at/sc06/0512_erster.wmv

:D
die sau fahrt jo hinder dr wärbig duure noch dr s schikane... :eek:
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Sauge mir gleich mal die österreichische Version ;)
http://skichallenge.orf.at/ hat geschrieben:Ex-Weltmeister ist begeistert: "Ich spüre die Piste!"
Bernhard Russi, ehemaliger Skirennfahrer, Abfahrtsweltmeister und Olympiasieger, testete die ORF-Ski Challenge '06 und war vom Realismus der virtuellen Abfahrt begeistert: "Die Strecke ist zu 95 Prozent authentisch."
Bernhard Russi hat geschrieben:"Ich spüre die Piste, also ich sehe sie nicht nur von außen. (...) Ich würde fast sagen, zu 90 Prozent stimmt es absolut hundertprozentig.
:D eine Mathematische Höchstleistung von den Ösis :p

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Hermann Meiers Ski Challenge 05 macht echt Spass - Kann ich nur empfehlen - Es gibt Strecken die liegen einem Nicht, aber wenn man dann Bestzeit in Wengen aufgestellt hat - Dann gehts einem echt gut :)

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

neuer pers. rekord...!!!

2:08:161!!

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

2:03.013

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

DerZensor hat geschrieben:Hermann Meiers Ski Challenge 05 macht echt Spass - Kann ich nur empfehlen - Es gibt Strecken die liegen einem Nicht, aber wenn man dann Bestzeit in Wengen aufgestellt hat - Dann gehts einem echt gut :)
sit paar dääg isch s neue dusse!
Basel ai Liebi!!!

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

maradoo hat geschrieben:sit paar dääg isch s neue dusse!
Wär nimmt im 05 Hahnenkamm-Abfahrt gäge mi uff?
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Bellach SO hat geschrieben:Wär nimmt im 05 Hahnenkamm-Abfahrt gäge mi uff?
has erst sit 3 dääg, muess no bitz iiebe... ;)

was isch besser das me mehr skills bekunnt, alli renne fahre odr e saison zb. nur abfahrt odr RS?
Basel ai Liebi!!!

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

[quote="maradoo"]has erst sit 3 dääg, muess no bitz iiebe... ]

Alles dänk.... ha aber fascht nur abfahrt und SG... Voll dr Temposünder, aber voll schlächte aufkanter... ;)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="Bellach SO"]Alles dänk.... ha aber fascht nur abfahrt und SG... Voll dr Temposünder, aber voll schlächte aufkanter... ]

hehe, mach au immer alles! SG bini nit so dr hirsch, bi immer z schnäll und bekumm d kurve nit... Kombination isch am geilste! do bini scho bim erste mol 6te worde! hoff jetzt gits den in dr 2te saison ändlig mol e sieg!
Basel ai Liebi!!!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Neuankömmlimg am Start, jetzt heissts üben...Und bald wärdet dr über e Fabelzyt stune... :cool: :p Kingsize das Game...Jetzt bechum i denn bald emol e schlächts Gwüsse em Arbetgäber gegeüber...Forum und Ski Races :o ... :p
SCONVOLTS BASILEA 98

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

was wird empfohle?

rtl ski racing 2006 (mit em bodemüller)
oder
ski alpin 2006 (mit em herminator)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Digge hat geschrieben:was wird empfohle?

rtl ski racing 2006 (mit em bodemüller)
oder
ski alpin 2006 (mit em herminator)
Hermann Maier Ski Racing 2006 !!!!!

bode miller isch au drby! het öbbe so 10fahrer mit em richtige name! sunst halt so silvan zarbrigen und so...
Basel ai Liebi!!!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

maradoo hat geschrieben:Hermann Maier Ski Racing 2006 !!!!!

bode miller isch au drby! het öbbe so 10fahrer mit em richtige name! sunst halt so silvan zarbrigen und so...
hejooo, silvan zurbriggen... glaub au.... hey, ich ha ambitione, will nid dauernd yhfädle!!!! :p

mol ind stadt go luege übere mittag. wo git's die beschte pryse? ha scho joore kei game meh kauft....

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

dammisiech...

wie kunnt me unter 2:08:XX??? :mad: ;)

Stormy
Benutzer
Beitrag von Stormy »

2:01.603

Bis zur ersten Zwischenzeit komme ich auf 3 Hundertstel an den Ersten ran, danach verliere ich aber Sekunde um Sekunde... Bis zum Rennen komme ich aber hoffentlich unter 2:00.

@fcb_1973: Mit wellne Ski fahrsch? Mit de Aafängerski chunt mer nid unter 2:10, mit de Classic höchstens öppe bis 2:05. Alles drunder isch nur mit de beschte Ski möglich. De Rescht isch halt taktisch guets Fahre. D'Kurve nid äng afahre, im Gägeteil - immer vor de Kurve Aalauf hole und erscht nachhär d'Kurve äng näh. I de Zwüschezyt möglichst wenig unnötigi Länkmanöver, wänn immer möglich i d'Hocki und uf de grade Abschnitt möglichst höchi Gschwindigkeit hebe. Bi de Sprüng natürli immer rächtzytig d'Lärtaschte und bis zu de Landig druf bliibe. Und d'Strecki sett mer in und uswändig känne, Abchürzige sueche, früehzytig uf die nächschti Kurve histüüre. Am beschte fahrsch entweder gäge di eigni Geist und versuechsch d'Fähler z'gseh und usznütze, oder gäge besseri und versuechsch vo dene z'lehre.

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Stormy hat geschrieben:2:01.603
@fcb_1973: Mit wellne Ski fahrsch? Mit de Aafängerski chunt mer nid unter 2:10, mit de Classic höchstens öppe bis 2:05. Alles drunder isch nur mit de beschte Ski möglich. De Rescht isch halt taktisch guets Fahre. D'Kurve nid äng afahre, im Gägeteil - immer vor de Kurve Aalauf hole und erscht nachhär d'Kurve äng näh. I de Zwüschezyt möglichst wenig unnötigi Länkmanöver, wänn immer möglich i d'Hocki und uf de grade Abschnitt möglichst höchi Gschwindigkeit hebe. Bi de Sprüng natürli immer rächtzytig d'Lärtaschte und bis zu de Landig druf bliibe. Und d'Strecki sett mer in und uswändig känne, Abchürzige sueche, früehzytig uf die nächschti Kurve histüüre. Am beschte fahrsch entweder gäge di eigni Geist und versuechsch d'Fähler z'gseh und usznütze, oder gäge besseri und versuechsch vo dene z'lehre.
messi für d tipps. es ligt in dämm fall numme an mir... :eek: , ich fahr nämmlig mit de beschte ski. zit verlier ich vor allem in de eigentlig eifache passage nach de kamelbuggel (dä streggeabschnitt kenni uffgrund vo vielne stürz im obere teil eifach zwenig....). genial wär, wenn me könnt streggewies trainiere (nif immer wider obe afo!!

in dämm fall mach i eigentlig alles richtig numme stimmt d linie nid überall und d hoggi muess no verbesseret wärde!

edith meint: geil ändlig: 2:07:461

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

2:06:159

ocelot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ocelot »

meh chan streckewiis trainiere... muesch halt eifach uf probelauf... denn khasch immer witerfahre, au wenn de e tor usgloh hesch oder uf dfritte gheit bisch.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

mit was für speed kömmet ihr in die traverse.......müessti nach em 4 törli (loch drab, scharf links.....hügeli.....rächts.....gleite, denn links....wider gleite)
s zweite gleitstück meini......dört kamme speed uff e führende hole......ha früener immer öbbe 109-111 druff ka......aber au scho vereinzelt mir 115-117 dureblocht.....

müend euch mol achte....im prinzip lige 1.54 zyte dinne....glaub i....wenn alles wirklich perfekt cruisisch......also bi dr erschte ZW bini regelmässig knapp 10 hstl vorne

Antworten