So lauft öpis z Basel

Der Rest...
Antworten
Cols
Benutzer

So lauft öpis z Basel

Beitrag von Cols »

Wasch denn wieder los in dr Stadt? Dört zwüschenem Barfi und dr Freie Stross wo die tüüre schmucklädeli sin isch übere Mittag e grossi Azahl Polizischte in Stellig gange und woni ha welle durelaufe hets gheisse: Das chöne mr nit zueloh, bitte e andri strooss neh, s chönt gföhrlich wärde!
Hauptsach s isch alles abgsperrt worde und alli mit schusssicherer Weschte umegrennt!weiss öper öpis?
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."

Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

ich bi am shoppe gsi !

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

zu dämm weiss i nütt...

a propos: bi mir fahrt syt ere halb stund ei füürwehrwage nach em nöggschte duure... het's uff dr autibahn gläpperet?
AN DIE SÄCKE!

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Gryff hat geschrieben:zu dämm weiss i nütt...

a propos: bi mir fahrt syt ere halb stund ei füürwehrwage nach em nöggschte duure... het's uff dr autibahn gläpperet?
weiss nit, hock im Büro:-) Also ich chas nit gsi si!
Radio amache...

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

aidemo hat geschrieben:ich bi am shoppe gsi !
ah und denn wirds gföhrlich :D

access
Benutzer

Beitrag von access »

hanf-razzia?? :D :D :D
The Dude minds!

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

Gryff hat geschrieben: a propos: bi mir fahrt syt ere halb stund ei füürwehrwage nach em nöggschte duure... het's uff dr autibahn gläpperet?
erklärung: nachdem aidemo shoppen war (siehe oben) fielen all die waren aus der hecktüre seines vogue range rovers hinten raus auf die autobahn und dann chaos perfekt.........
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Gryff hat geschrieben:zu dämm weiss i nütt...

Uff Dr Autibahn bi Kleihünige in Richtig Dütschland isch irgendwie d Poscht abgange. Was genau weiss y nidd - bi uff de Gegefahrbahn gsi.

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Mayor hat geschrieben:Uff Dr Autibahn bi Kleihünige in Richtig Dütschland isch irgendwie d Poscht abgange. Was genau weiss y nidd - bi uff de Gegefahrbahn gsi.
muess wohl das si.... http://www.basilisk.ch

Basel - Auf der A2 ist ein Lastwagen vor dem Schwarzwaldtunnel in eine Baustelle gefahren. Dabei wurde ein Bauarbeiter verletzt, er schwebt laut der Basler Polizei nicht in Lebensgefahr. Bei der Kollision mit der Baustellen-Absperrung wurde der Treibstoff-Tank des Lastwagens beschädigt. Dabei lief Diesel aus. Die A2 war in Richtung Luzern/Zürich bei der Ausfahrt Horburg-Tunnel für rund zwei Stunden gesperrt.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Cols hat geschrieben:Wasch denn wieder los in dr Stadt? Dört zwüschenem Barfi und dr Freie Stross wo die tüüre schmucklädeli sin isch übere Mittag e grossi Azahl Polizischte in Stellig gange und woni ha welle durelaufe hets gheisse: Das chöne mr nit zueloh, bitte e andri strooss neh, s chönt gföhrlich wärde!
Hauptsach s isch alles abgsperrt worde und alli mit schusssicherer Weschte umegrennt!weiss öper öpis?
evtl überfall alarm???
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

dasto hat geschrieben:evtl überfall alarm???
nö, glaub ich nid. :rolleyes:

Seht mehr nach Wiehnachtsässe uss.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Die hän gmeint sie sige bim Schwarzwaldtunnel ;) Oder sie hän für 08 giebt...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Cols
Benutzer

Beitrag von Cols »

Schins Fehlalarm vonere Boutique gsi...Wenigstens hän d Polizischte denn warm gha wnen sie wieder chli hän dörfe renne!

ok1
Benutzer

Beitrag von ok1 »

Cols hat geschrieben:Wasch denn wieder los in dr Stadt? Dört zwüschenem Barfi und dr Freie Stross wo die tüüre schmucklädeli sin isch übere Mittag e grossi Azahl Polizischte in Stellig gange und woni ha welle durelaufe hets gheisse: Das chöne mr nit zueloh, bitte e andri strooss neh, s chönt gföhrlich wärde!
das sin doch sicher die zwei chinese gsi, mit gfälschte kreditkarte ime schmuckgschäft hän welle zahle. die hän sie denn hops gno und weiss nid wie viel zusätzlige karte im hotelzimmer vo däne beide gfunde.....

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Zemdil hat geschrieben:nö, glaub ich nid. :rolleyes:

Seht mehr nach Wiehnachtsässe uss.
nei, wiehnachtsesse finded eher bi grossaläss stadt, wie zuzm bispiel letscht suntig in schodfooo
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

ok1 hat geschrieben:das sin doch sicher die zwei chinese gsi, mit gfälschte kreditkarte ime schmuckgschäft hän welle zahle. die hän sie denn hops gno und weiss nid wie viel zusätzlige karte im hotelzimmer vo däne beide gfunde.....
isch e anderi bijouterie gsi!

d edith seit mr au grad no, dass das nid hüt gsi isch mit de chinses, die sin nur hüt verhaftet worde...

Antworten