So lauft öpis z Basel
So lauft öpis z Basel
Wasch denn wieder los in dr Stadt? Dört zwüschenem Barfi und dr Freie Stross wo die tüüre schmucklädeli sin isch übere Mittag e grossi Azahl Polizischte in Stellig gange und woni ha welle durelaufe hets gheisse: Das chöne mr nit zueloh, bitte e andri strooss neh, s chönt gföhrlich wärde!
Hauptsach s isch alles abgsperrt worde und alli mit schusssicherer Weschte umegrennt!weiss öper öpis?
Hauptsach s isch alles abgsperrt worde und alli mit schusssicherer Weschte umegrennt!weiss öper öpis?
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
Wenn jeder an sich denkt, ist an alle gedacht!
weiss nit, hock im Büro:-) Also ich chas nit gsi si!Gryff hat geschrieben:zu dämm weiss i nütt...
a propos: bi mir fahrt syt ere halb stund ei füürwehrwage nach em nöggschte duure... het's uff dr autibahn gläpperet?
Radio amache...
"Er traf zwar das Tor, doch das 2:0 verpasste er um Zentimeter..."
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
erklärung: nachdem aidemo shoppen war (siehe oben) fielen all die waren aus der hecktüre seines vogue range rovers hinten raus auf die autobahn und dann chaos perfekt.........Gryff hat geschrieben: a propos: bi mir fahrt syt ere halb stund ei füürwehrwage nach em nöggschte duure... het's uff dr autibahn gläpperet?
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
Uff Dr Autibahn bi Kleihünige in Richtig Dütschland isch irgendwie d Poscht abgange. Was genau weiss y nidd - bi uff de Gegefahrbahn gsi.Gryff hat geschrieben:zu dämm weiss i nütt...
a propos: bi mir fahrt syt ere halb stund ei füürwehrwage nach em nöggschte duure... het's uff dr autibahn gläpperet?
muess wohl das si.... http://www.basilisk.chMayor hat geschrieben:Uff Dr Autibahn bi Kleihünige in Richtig Dütschland isch irgendwie d Poscht abgange. Was genau weiss y nidd - bi uff de Gegefahrbahn gsi.
Basel - Auf der A2 ist ein Lastwagen vor dem Schwarzwaldtunnel in eine Baustelle gefahren. Dabei wurde ein Bauarbeiter verletzt, er schwebt laut der Basler Polizei nicht in Lebensgefahr. Bei der Kollision mit der Baustellen-Absperrung wurde der Treibstoff-Tank des Lastwagens beschädigt. Dabei lief Diesel aus. Die A2 war in Richtung Luzern/Zürich bei der Ausfahrt Horburg-Tunnel für rund zwei Stunden gesperrt.
-
- Erfahrener Benutzer
evtl überfall alarm???Cols hat geschrieben:Wasch denn wieder los in dr Stadt? Dört zwüschenem Barfi und dr Freie Stross wo die tüüre schmucklädeli sin isch übere Mittag e grossi Azahl Polizischte in Stellig gange und woni ha welle durelaufe hets gheisse: Das chöne mr nit zueloh, bitte e andri strooss neh, s chönt gföhrlich wärde!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Die hän gmeint sie sige bim Schwarzwaldtunneldasto hat geschrieben:evtl überfall alarm???

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
das sin doch sicher die zwei chinese gsi, mit gfälschte kreditkarte ime schmuckgschäft hän welle zahle. die hän sie denn hops gno und weiss nid wie viel zusätzlige karte im hotelzimmer vo däne beide gfunde.....Cols hat geschrieben:Wasch denn wieder los in dr Stadt? Dört zwüschenem Barfi und dr Freie Stross wo die tüüre schmucklädeli sin isch übere Mittag e grossi Azahl Polizischte in Stellig gange und woni ha welle durelaufe hets gheisse: Das chöne mr nit zueloh, bitte e andri strooss neh, s chönt gföhrlich wärde!
isch e anderi bijouterie gsi!ok1 hat geschrieben:das sin doch sicher die zwei chinese gsi, mit gfälschte kreditkarte ime schmuckgschäft hän welle zahle. die hän sie denn hops gno und weiss nid wie viel zusätzlige karte im hotelzimmer vo däne beide gfunde.....
d edith seit mr au grad no, dass das nid hüt gsi isch mit de chinses, die sin nur hüt verhaftet worde...