Massenschlägerei in Laufen

Der Rest...
ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

mimpfeli hat geschrieben:FASNACHT?!?!

Pardon, aber...

1. hett das grad gar nütt mit Fasnacht z'tue

2. Hämmer November, sprich es isch none Zyttli ane bis zur Fasnachtszytt. Usser bisch e Schwob....
Wie du vielleicht weisst, existiert nicht nur die Basler Fasnacht, auch wenn das viele Basler nicht wahrhaben wollen
CR7 Fanboy

Rony
Erfahrener Benutzer

tztztz

Beitrag von Rony »

immer die schwizer wo negativ mien uffalle und de ussländer z'letscht bald no d'"schlag"-ziilene schtrittig mache *g

schniposa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schniposa »

loosed emool ihr stätter

mir hais eifach emool luschtig kha und wenn diä bäide buebe ihrr härzblatt meitschi nitt häi wellä däilä, denne mues es halt so usechoo!

z'laufe ruulzt halt au emool zwüscheduure! laufetaal ganstaz halt!

:D
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.

ja, ich bin huber!

Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

ScoUtd hat geschrieben:Wie du vielleicht weisst, existiert nicht nur die Basler Fasnacht, auch wenn das viele Basler nicht wahrhaben wollen
Tuet mir schreggligg leid, aber Komasuffe inere stinggende Turnhalle hett für mi öbb Baslerin oder nitt, mit Fasnacht genau goar nix z'tue.

Es gitt durchuss schöni Sitte und Gebrüüch zur Fasnachtszytt uff em Land, das o/e ghört definitiv nitt drzue.

Und da mir do nitt im Schwoobeland sinn, sott nitt au scho im November irgendöbbis als Fasnachts-Alass kaschiert werde, nur damit me e Grund hett zum sich wieder emol e Maageusspumpe z'gönne.....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

mimpfeli hat geschrieben: Und da mir do nitt im Schwoobeland sinn, sott nitt au scho im November irgendöbbis als Fasnachts-Alass kaschiert werde, nur damit me e Grund hett zum sich wieder emol e Maageusspumpe z'gönne.....
Meines Wissens beignnt die Fasnacht in allen katholischen Gebieten am 11.11.

PS: Lieber ein Massenbesäufnis in einer Dorfturnhalle als hinter einer Clique (ächz, wie eländ) noochegässle
CR7 Fanboy

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

ScoUtd hat geschrieben: PS: Lieber ein Massenbesäufnis in einer Dorfturnhalle als hinter einer Clique (ächz, wie eländ) noochegässle
:eek: BLASPHEMIE :eek:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

mimpfeli hat geschrieben: :eek: BLASPHEMIE :eek:
Wiexeit, jedem das Seine.... ;)
CR7 Fanboy

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

Zemdil hat geschrieben:Laufen (AP) Auslöser war
der Streit zweier junger Männer um eine Frau.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Leeloo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Leeloo »

Usgartet isch es erscht wo e Security (wo scho dr ganz obe durch sini "profesionelli" Art ufgfalle isch) uf däjenigi iprüglet het, wo dr Strit het welle schlichte! Uf das abe isch dr eint oder ander halt usgraschtet.

...nei, ich bi nit vor Ort gsi. Drum: Angaben ohne Gewähr.
Pro Samstag 19:30

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Lou C. Fire hat geschrieben:Gebt sie den Bernern zurück!
:mad: Jo nit...10 Joor gange bis i dä Schandfläck us em Uswis ka ha.....
SCONVOLTS BASILEA 98

Orgetorix
Neuer Benutzer

Beitrag von Orgetorix »

Leeloo hat geschrieben:Usgartet isch es erscht wo e Security (wo scho dr ganz obe durch sini "profesionelli" Art ufgfalle isch) uf däjenigi iprüglet het, wo dr Strit het welle schlichte! Uf das abe isch dr eint oder ander halt usgraschtet.

...nei, ich bi nit vor Ort gsi. Drum: Angaben ohne Gewähr.
wenn mrs scho vo security henn denn ziehnd euch mol die paar filmli ihne :D

http://www.kuhr-security.de/videos.html

Orgetorix
Neuer Benutzer

Beitrag von Orgetorix »

dä isch bsunders guet ab dr 4 min wo so ne orientalische heine fascht vot afo briele.....

http://www.kuhr-security.de/videos/zdf_bodyguard.wmv

:D :D :D :D

Antworten