Wie du vielleicht weisst, existiert nicht nur die Basler Fasnacht, auch wenn das viele Basler nicht wahrhaben wollenmimpfeli hat geschrieben:FASNACHT?!?!
Pardon, aber...
1. hett das grad gar nütt mit Fasnacht z'tue
2. Hämmer November, sprich es isch none Zyttli ane bis zur Fasnachtszytt. Usser bisch e Schwob....
Massenschlägerei in Laufen
CR7 Fanboy
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
loosed emool ihr stätter
mir hais eifach emool luschtig kha und wenn diä bäide buebe ihrr härzblatt meitschi nitt häi wellä däilä, denne mues es halt so usechoo!
z'laufe ruulzt halt au emool zwüscheduure! laufetaal ganstaz halt!

mir hais eifach emool luschtig kha und wenn diä bäide buebe ihrr härzblatt meitschi nitt häi wellä däilä, denne mues es halt so usechoo!
z'laufe ruulzt halt au emool zwüscheduure! laufetaal ganstaz halt!

Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
Tuet mir schreggligg leid, aber Komasuffe inere stinggende Turnhalle hett für mi öbb Baslerin oder nitt, mit Fasnacht genau goar nix z'tue.ScoUtd hat geschrieben:Wie du vielleicht weisst, existiert nicht nur die Basler Fasnacht, auch wenn das viele Basler nicht wahrhaben wollen
Es gitt durchuss schöni Sitte und Gebrüüch zur Fasnachtszytt uff em Land, das o/e ghört definitiv nitt drzue.
Und da mir do nitt im Schwoobeland sinn, sott nitt au scho im November irgendöbbis als Fasnachts-Alass kaschiert werde, nur damit me e Grund hett zum sich wieder emol e Maageusspumpe z'gönne.....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meines Wissens beignnt die Fasnacht in allen katholischen Gebieten am 11.11.mimpfeli hat geschrieben: Und da mir do nitt im Schwoobeland sinn, sott nitt au scho im November irgendöbbis als Fasnachts-Alass kaschiert werde, nur damit me e Grund hett zum sich wieder emol e Maageusspumpe z'gönne.....
PS: Lieber ein Massenbesäufnis in einer Dorfturnhalle als hinter einer Clique (ächz, wie eländ) noochegässle
CR7 Fanboy
ScoUtd hat geschrieben: PS: Lieber ein Massenbesäufnis in einer Dorfturnhalle als hinter einer Clique (ächz, wie eländ) noochegässle

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Zemdil hat geschrieben:Laufen (AP) Auslöser war
der Streit zweier junger Männer um eine Frau.
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
wenn mrs scho vo security henn denn ziehnd euch mol die paar filmli ihneLeeloo hat geschrieben:Usgartet isch es erscht wo e Security (wo scho dr ganz obe durch sini "profesionelli" Art ufgfalle isch) uf däjenigi iprüglet het, wo dr Strit het welle schlichte! Uf das abe isch dr eint oder ander halt usgraschtet.
...nei, ich bi nit vor Ort gsi. Drum: Angaben ohne Gewähr.

http://www.kuhr-security.de/videos.html
dä isch bsunders guet ab dr 4 min wo so ne orientalische heine fascht vot afo briele.....
http://www.kuhr-security.de/videos/zdf_bodyguard.wmv

http://www.kuhr-security.de/videos/zdf_bodyguard.wmv