ihrucke, am erste tag visite bim ppd mache und den wird det gluegt wie mr wäg chunt

also wenns a dä usshebig nid klapt
verstandi di richtig? du gosch als wiblichi person (wiene frau het keini ussgeh woni im militär gseh ha... usser psychologinneFlyergirl hat geschrieben:typisch...am OT hets 4 fraue ka wo sich huere interessiert händ und d männer froge nume...wie wird ich UT....was muesi zahle weni nid will go....wie chumi in waffelose dienscht....hallo...i freu mi...
Völlig übertriebe!Mr.Nice hat geschrieben:beste möglichkeit ist noch immer der psychiater (VOR der aushebung!)
eine kombination aus folgendem hat mich befreit:
- problem mit männlichen autoritätspersonen (von alleinerziehender mutter grossgezogen, kann nur weibliche autorität akzeptieren)
- keine kollegen (musste immer früher aus dem skilager heim, weil alle so bös zu mir waren)
- nur weibliche vertrauenspersonen in meinem leben (s.o.: vatertrauma)
- medizinisch unerklärliche chronische magenschmerzen
empfehlen kann ich dr. peter dreyfus in basel, kenne mind. 5 leute die bei ihm waren, er hat sie alle rausgeboxt. bekennender militärgegner.
ps:
die konsultation wird von der krankenkasse bezahlt!
I has scho immer gseit: Armee isch inoffiziell eigentlich scho lang frewillig. Die wänn lieber s'Gäld (bi Studente wo ewig lang fascht nüt verdiene hän sie halt denn Päch ghaCHEF hat geschrieben:Völlig übertriebe!
Ich hass eso gmacht: Alles schlimmi akrüzzlet am Psychotest -> Psychologin. Dörte e schlimmi sache verzellt und si het grad gfunde UT. Dr Chefartz het dr räscht gä: "So öber wie si, wäm mr sowieso nid (ich ha kei Sport gmacht und im IQ-Test alles falsch ussgfüllt). Sie sind Schutzdienstuntauglich (sprich dörf nid emool Zivilschutz mache). Es isch wirklich mega eifach. Es sind mega viel UT gsi.
psychotest zum akrüzle? das hets zu miner zit halt noni gä. däm fall isch jo iiiiizyCHEF hat geschrieben:Völlig übertriebe!
Ich hass eso gmacht: Alles schlimmi akrüzzlet am Psychotest -> Psychologin. Dörte e schlimmi sache verzellt und si het grad gfunde UT. Dr Chefartz het dr räscht gä: "So öber wie si, wäm mr sowieso nid (ich ha kei Sport gmacht und im IQ-Test alles falsch ussgfüllt). Sie sind Schutzdienstuntauglich (sprich dörf nid emool Zivilschutz mache). Es isch wirklich mega eifach. Es sind mega viel UT gsi.
isch ebbe erscht sit neuschtem eso wie du das erläbt hesch...CHEF hat geschrieben:Völlig übertriebe!
21 Wuche nur so als amerkig.ketzer hat geschrieben:also, mol als erschts. ich ha vor bald 10 Joor die huere RS gmacht.
die wo do inne so scheiss schriibe wie: meitli, richtigi schwiizer blah blah.
ich bi scho lang drfür dasses e bruefsarmee git, wo die sölle goh wo wännd, wos geil finde (chli chäpsle und so, gell?)
also, wennder 15 od. jetzt glaub 18 wuche mit "männer" wänd verbringe, bitte.
müend eifach luege dass euri alti dehei nid vo eim poppt wird wo UT gmacht het![]()
also mädels und pseudo-rambos
ussfieremarsch! ]http://www.humanplague.com/archive/piss ... around.jpg[/IMG]
was? isch voll duure, oder? luegsch dasne e biz psycho-zügs verzellsch. es händ jo es paar scho postet.CHEF hat geschrieben:21 Wuche nur so als amerkig.