WICHTIG: Anleitung zum UT werden!

Der Rest...
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

goht au anderst:

ihrucke, am erste tag visite bim ppd mache und den wird det gluegt wie mr wäg chunt :D

also wenns a dä usshebig nid klapt
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Alles Memmene wo sich drucke! :-)

Isch scho guet nähme sie jetzt nüm Kretti und Bletti.... isch jo unglaublich gsi was friener (jo ich weiss, sorry...;-) ame abgange isch an dene Ushebige. Hauptsach dr hinderscht und dr letscht ka au no Militär mache...

Lieber klein und fein...

Vo mir us sotts eh freiwillig si! DArmee isch immerno viil zgross! Sverstoht sich vo selber, dass die wo nid gönd zimlig happig miend ind Täsche länge....

Ach, es wär so eifach... losed doch eifach alli uf mi!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Baros
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baros »

mit bänderriss ad ushebig, klappt immer :cool:

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Flyergirl hat geschrieben:typisch...am OT hets 4 fraue ka wo sich huere interessiert händ und d männer froge nume...wie wird ich UT....was muesi zahle weni nid will go....wie chumi in waffelose dienscht....hallo...i freu mi...
verstandi di richtig? du gosch als wiblichi person (wiene frau het keini ussgeh woni im militär gseh ha... usser psychologinne :cool: ) in d'rekruteschuel und freusch di au no druff? tssssss....

@fool, chef, nino brown und au bb.... viel spass hehe!
wenn dr nid wännd go spieled aifach dr psycho, sisch relativ aifach zum usekoh usser de kunnsch ine kompanie mit alles idiote bisch sälber aber relativ gschied und sie wänn di scho vo afang ah zum witermache (so ischs bi mir gsi) denn ischs bitz schwerer.... aber s STGW90 hilft immer ;)

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

[quote="brewz_bana"]verstandi di richtig? du gosch als wiblichi person (wiene frau het keini ussgeh woni im militär gseh ha... usser psychologinne :cool: ) in d'rekruteschuel und freusch di au no druff? tssssss....

@fool, chef, nino brown und au bb.... viel spass hehe!
wenn dr nid wännd go spieled aifach dr psycho, sisch relativ aifach zum usekoh usser de kunnsch ine kompanie mit alles idiote bisch sälber aber relativ gschied und sie wänn di scho vo afang ah zum witermache (so ischs bi mir gsi) denn ischs bitz schwerer.... aber s STGW90 hilft immer ]

buahaha ich gang eh nur wenn dr bb mitkunnt...sunst lostsich das scho irgendwie vermiide...

me het jo mehreri möglichkeite...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Um nomol zu dem zrugg zcho... ha hüt grad post becho, dasi am 17.März ane Info-Obe mues.

also "Sehr geehrter Mitbürger ... blabla... Sie werden im Jahre 2006 stellungspflichtig. Gewisse Vorarbeiten für die Aushebung erfolgen bereits dieses Jahr. ... "

Denn isch sones Formular debi und me söll de AHV-Uswiis mitne.

jetzt mini frog: mues ich dört scho öpis säge wenn ich UT will oder wie lauft das dört ab? bi chli verwirrt :confused:

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

ich habe den armee psychiater fast zum weinen gebracht mit meiner tragischen geschichte :D

einfach beim test depressiv, selbstmordgedanken, drogensucht etc ankreuzen und dann beim gespräch begründen weshalb.

und schwups, bist du weg vom fesnter xD

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

@Hartson:
Können die das nicht nachweisen? :confused:

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

joggeliwurscht hat geschrieben:@Hartson:
Können die das nicht nachweisen? :confused:
du kannst ihnen erzählen, was du willst. die werdens glauben oder nicht, aber nicht irgendwie nachforschungen betreiben ;)

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Möchte nun einfach noch wissen was ich bei diesem Info-Abend genau tun muss. :rolleyes:

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

joggeliwurscht hat geschrieben:Möchte nun einfach noch wissen was ich bei diesem Info-Abend genau tun muss. :rolleyes:
wenn du arztzeugnisse hast, alle mitbringen!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

dasto hat geschrieben:wenn du arztzeugnisse hast, alle mitbringen!
Und wenn ich keine habe, welche ausstellen lassen? :D

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

E rächte Schwiizer goht ins Militär! :rolleyes: :eek:

Lägg wurd mi das aaschisse, RS nei dangge!
Hilfts Dr, wenn Dr sag, as ich letscht Johr mi ganze Plunder abgäh ha und ehrevoll us dr Armee entloh worde bin? :p ;)
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

P.S. Es längt s'düüdliche zeige, dass me nid in d'armee will! Isch voll easy...
¡Hasta la victoria siempre!

It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again

Mr.Nice
Neuer Benutzer

Beitrag von Mr.Nice »

beste möglichkeit ist noch immer der psychiater (VOR der aushebung!)

eine kombination aus folgendem hat mich befreit:

- problem mit männlichen autoritätspersonen (von alleinerziehender mutter grossgezogen, kann nur weibliche autorität akzeptieren)
- keine kollegen (musste immer früher aus dem skilager heim, weil alle so bös zu mir waren)
- nur weibliche vertrauenspersonen in meinem leben (s.o.: vatertrauma)
- medizinisch unerklärliche chronische magenschmerzen

empfehlen kann ich dr. peter dreyfus in basel, kenne mind. 5 leute die bei ihm waren, er hat sie alle rausgeboxt. bekennender militärgegner.

ps:
die konsultation wird von der krankenkasse bezahlt!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

bi UT worde ohni grossi Vorbereitig, ha natürlich däm Entscheid nid widersproche :D :p :cool:
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

joggeliwurscht hat geschrieben:Möchte nun einfach noch wissen was ich bei diesem Info-Abend genau tun muss. :rolleyes:
ahne goh, und haigoh :D

wird drs schwiezer militär vorgstellt

äbe e info obet halt :D , git glaub no eppis ztrinke oder so
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Ich bi au anegange mit dr Vorgab UT z wärde. Bim Psychotescht möglichscht viel schlimmi Sache akrüze. Angscht vor grosse Menschemasse, Tod gseh etc. D Psychologe wo de denne rede muesch sin uf dienere Site. Zeig ihne du wilsch uf kei Fall go und schwätz e bitz. Sie kömme dir denne entgege mit froge - sie sueche so lang bis si öbis hän ;) . Sie merkes zwar wenn de dick uftraisch, aber sie akzeptieres ;) ! UT, ab in Zivilschutz!

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

Mr.Nice hat geschrieben:beste möglichkeit ist noch immer der psychiater (VOR der aushebung!)

eine kombination aus folgendem hat mich befreit:

- problem mit männlichen autoritätspersonen (von alleinerziehender mutter grossgezogen, kann nur weibliche autorität akzeptieren)
- keine kollegen (musste immer früher aus dem skilager heim, weil alle so bös zu mir waren)
- nur weibliche vertrauenspersonen in meinem leben (s.o.: vatertrauma)
- medizinisch unerklärliche chronische magenschmerzen

empfehlen kann ich dr. peter dreyfus in basel, kenne mind. 5 leute die bei ihm waren, er hat sie alle rausgeboxt. bekennender militärgegner.

ps:
die konsultation wird von der krankenkasse bezahlt!
Völlig übertriebe!

Ich hass eso gmacht: Alles schlimmi akrüzzlet am Psychotest -> Psychologin. Dörte e schlimmi sache verzellt und si het grad gfunde UT. Dr Chefartz het dr räscht gä: "So öber wie si, wäm mr sowieso nid (ich ha kei Sport gmacht und im IQ-Test alles falsch ussgfüllt). Sie sind Schutzdienstuntauglich (sprich dörf nid emool Zivilschutz mache). Es isch wirklich mega eifach. Es sind mega viel UT gsi.

It's a Motherfucker
Being here without you
thinkin 'bout the bad

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

CHEF hat geschrieben:Völlig übertriebe!

Ich hass eso gmacht: Alles schlimmi akrüzzlet am Psychotest -> Psychologin. Dörte e schlimmi sache verzellt und si het grad gfunde UT. Dr Chefartz het dr räscht gä: "So öber wie si, wäm mr sowieso nid (ich ha kei Sport gmacht und im IQ-Test alles falsch ussgfüllt). Sie sind Schutzdienstuntauglich (sprich dörf nid emool Zivilschutz mache). Es isch wirklich mega eifach. Es sind mega viel UT gsi.
I has scho immer gseit: Armee isch inoffiziell eigentlich scho lang frewillig. Die wänn lieber s'Gäld (bi Studente wo ewig lang fascht nüt verdiene hän sie halt denn Päch gha ;) ).

E Kolleg vo mir het verzellt dass ihne in dr RS ständig vorghalte worde isch, dass sie jo "frewillig" dört sige. Also wenn irgendöbber nüm het möge laufe het me immer schön gseit dass er sichs halt zweimol hätt müesse überlege an dr Rekrutierig. Sehr motivierend... ;) :D

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

[quote="PizzaBaecker"]I has scho immer gseit: Armee isch inoffiziell eigentlich scho lang frewillig. Die wänn lieber s'Gäld (bi Studente wo ewig lang fascht nüt verdiene hän sie halt denn Päch gha ]

Dorum isch dä Siech so hässig gsi! Ich bi nämlig grad eso e scheiss student. ;)

It's a Motherfucker
Being here without you
thinkin 'bout the bad

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

[quote="CHEF"]Dorum isch dä Siech so hässig gsi! Ich bi nämlig grad eso e scheiss student. ]

tja, hen sie pech gha :D

Mr.Nice
Neuer Benutzer

Beitrag von Mr.Nice »

psychotest zum akrüzle? das hets zu miner zit halt noni gä. däm fall isch jo iiiiizy

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

isch ebbe erscht sit neuschtem eso wie du das erläbt hesch...

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

lol Chef

ich has so ähnlich gmacht. jedoch bini de einzig xi, wo UT xi isch vo 17 lüüt :eek:

so nazis hend eine welle uf greni mache, sind aber all bim IQ tescht ufe bode vode tatsache zrugcho... ahahaha

ketzer
Erfahrener Benutzer

armseelig

Beitrag von ketzer »

also, mol als erschts. ich ha vor bald 10 Joor die huere RS gmacht.
die wo do inne so scheiss schriibe wie: meitli, richtigi schwiizer blah blah :rolleyes: .

ich bi scho lang drfür dasses e bruefsarmee git, wo die sölle goh wo wännd, wos geil finde (chli chäpsle und so, gell?)

also, wennder 15 od. jetzt glaub 18 wuche mit "männer" wänd verbringe, bitte.

müend eifach luege dass euri alti dehei nid vo eim poppt wird wo UT gmacht het :D

also mädels und pseudo-rambos

ussfieremarsch! ;)

Bild

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

ketzer hat geschrieben:also, mol als erschts. ich ha vor bald 10 Joor die huere RS gmacht.
die wo do inne so scheiss schriibe wie: meitli, richtigi schwiizer blah blah :rolleyes: .

ich bi scho lang drfür dasses e bruefsarmee git, wo die sölle goh wo wännd, wos geil finde (chli chäpsle und so, gell?)

also, wennder 15 od. jetzt glaub 18 wuche mit "männer" wänd verbringe, bitte.

müend eifach luege dass euri alti dehei nid vo eim poppt wird wo UT gmacht het :D

also mädels und pseudo-rambos

ussfieremarsch! ]http://www.humanplague.com/archive/piss ... around.jpg[/IMG]
21 Wuche nur so als amerkig.

It's a Motherfucker
Being here without you
thinkin 'bout the bad

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday

ketzer
Erfahrener Benutzer

ganz krass

Beitrag von ketzer »

CHEF hat geschrieben:21 Wuche nur so als amerkig.
was? isch voll duure, oder? luegsch dasne e biz psycho-zügs verzellsch. es händ jo es paar scho postet.

ich bi nach dr RS zum arzt und bin denn UT worde. reut mi hüt no die zyt woni wäg dr RS verschwändet ha.

Antworten