e beziehig isch 24 stund am tag Liedschaft, Liebi, Hass, Freud und Trauer das isch defintiv mehr als die 90 minute fuessball wo du meinsch.. aber ich verstand jetzt nid genau was du dermit sage wetsch.. i mein was het das mit fähler vergä z'tue??rotoloso hat geschrieben:Wenn dini Frau oder Fründin emol öbbis guets für di macht duesch jo au nid grad uffspringe und gumpsch in dr Wohnig ummenand und schreisch "GOOOOOOOOL" oder? Oder wenn si dir uff e Fuess trampt schreischere jo au nid grad "GELBE KARTE, ROTE KARTE, RAUS DIE SAU!" pfiffsch sie us und zeigschere dr Finger oder? Fuessball isch Liedschaft, Liebi, Hass, Freud und Trauer alls in 90Min. wo findsch das?
«Einmal rotblau - immer rotblau»
Das tuetmr wirklich leid für di... i ha jetzt meh Glück ka i ha bis jetzt no nie wäder truur no hass ka mit minere Frau aber das isch jo öbbis anders... muessme dir wirklich alles erkläre? Gwüssi sache sinn doch logisch, oder verhaltisch du di wenns um Fuessball goht glich wie sunscht? Laufsch umme mitemene Schaal vo dim Vater und hesch e kläberli vo dinere Muter am Auto? Singsch z'Basel am mim Rhy wenn de Häi kunnsch? Schirbbsch immene Forum wos um Fänschterputze goht? kumm jetzt due nid so blöd du hesch scho verstande was i mein und falls es bi dir doch eso isch dass für di Fuessball und täglichs läbe genau gliich isch denn isch das au guet aber für mi nid...Raul_22 hat geschrieben:e beziehig isch 24 stund am tag Liedschaft, Liebi, Hass, Freud und Trauer das isch defintiv mehr als die 90 minute fuessball wo du meinsch.. aber ich verstand jetzt nid genau was du dermit sage wetsch.. i mein was het das mit fähler vergä z'tue??
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
@roto
no ei versuech, hypothetische fall :
nämmer emol aa, es lütet an diner tüür, du machsch uf und...
duss stoht dr MP, in dr einte e hand e six-pack bier in dr andere 2 pizzas
veloce und seit "he, ro.i, loss uns emol wie männer über alles rede...
"
was machsch denn ?
(pass uf was de seisch, sunscht organisier is
!)
veloce und seit "he, ro.i, loss uns emol wie männer über alles rede...

was machsch denn ?
(pass uf was de seisch, sunscht organisier is

.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
*Grummelgrummel*"Pizzas vom Veloce sin scheisse....."*Grummelgrummel*erha hat geschrieben:@roto
veloce
was machsch denn ?

SCONVOLTS BASILEA 98
- inside the st.j.park
- Benutzer
Kolleg suech dir lieber e fründin wo dich vo dem Petric-Hass ablenkt. Du schriebsch sit Johre nume Mühl. Froge sich nit langsam alli: "Tickt de nit ganz dicht" wenn du für das läbsch den mach das.....rotoloso hat geschrieben:Wenn dini Frau oder Fründin emol öbbis guets für di macht duesch jo au nid grad uffspringe und gumpsch in dr Wohnig ummenand und schreisch "GOOOOOOOOL" oder? Oder wenn si dir uff e Fuess trampt schreischere jo au nid grad "GELBE KARTE, ROTE KARTE, RAUS DIE SAU!" pfiffsch sie us und zeigschere dr Finger oder? Fuessball isch Liedschaft, Liebi, Hass, Freud und Trauer alls in 90Min. wo findsch das?
Alex Frei isch menschlich sicher "schlechter" sag ich e mole als de mladen....wiel ich die beidi kenn Kolleg.
-
- Erfahrener Benutzer
willkomme im forum, mit dr nummere 21 david dägä!inside the st.j.park hat geschrieben:Kolleg suech dir lieber e fründin wo dich vo dem Petric-Hass ablenkt. Du schriebsch sit Johre nume Mühl. Froge sich nit langsam alli: "Tickt de nit ganz dicht" wenn du für das läbsch den mach das.....
Alex Frei isch menschlich sicher "schlechter" sag ich e mole als de mladen....wiel ich die beidi kenn Kolleg.
hmmpppffff
Pizza näh, Bier näh... ihm mit Benzin begiesse, sini Kleider aazünde und wennr ussbrennt isch sagi "Sorry, ghört eigentlich nid zu mim Charakter..."erha hat geschrieben:@roto
veloce und seit "he, ro.i, loss uns emol wie männer über alles rede... "
was machsch denn ?
Näi im Ärnscht...
I würdem Sage, "Tuetmr leid, 1. Isches z'spoht, und 2. hesch nid nur mi beleidigt, tschüss!"
Und was hesch uns jetzt welle mitteile? Dass de die 2 kennsch? Schön...inside the st.j.park hat geschrieben:Kolleg suech dir lieber e fründin wo dich vo dem Petric-Hass ablenkt. Du schriebsch sit Johre nume Mühl. Froge sich nit langsam alli: "Tickt de nit ganz dicht" wenn du für das läbsch den mach das.....
i dengg eher du weisch nid was ich mein.. du willsch eifach nur uf dim hass ummerite.. ich weis zwar nid was dir das bringt, aber so soll es sein.. jedem sini meinig und schön dass mir drüber diskutiert händ.. und btw. e rotoloso wo irgendwenn emol sini meinig über das thema würd ändere, wär jo schliesslich au nümmi glaubwürdig.. dorum mues das schön eso blibe...rotoloso hat geschrieben:Das tuetmr wirklich leid für di... i ha jetzt meh Glück ka i ha bis jetzt no nie wäder truur no hass ka mit minere Frau aber das isch jo öbbis anders... muessme dir wirklich alles erkläre? Gwüssi sache sinn doch logisch, oder verhaltisch du di wenns um Fuessball goht glich wie sunscht? Laufsch umme mitemene Schaal vo dim Vater und hesch e kläberli vo dinere Muter am Auto? Singsch z'Basel am mim Rhy wenn de Häi kunnsch? Schirbbsch immene Forum wos um Fänschterputze goht? kumm jetzt due nid so blöd du hesch scho verstande was i mein und falls es bi dir doch eso isch dass für di Fuessball und täglichs läbe genau gliich isch denn isch das au guet aber für mi nid...

- inside the st.j.park
- Benutzer
inside the st.j.park hat geschrieben:kum hör uf ablenke es goht nit um`s kenne.
suecht dir e fo**** wo dich ablenkt.
schöne

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
bi immer no dr meinig das vo fansite nüt oder nur ganz wenig gloffe isch bis ärs erste mol dr max gmacht het vor dr kurve in luzärn (das ischs erste spiel gseh vo ihm gege basel).
är cha sich für das entschuldige (aber das haltet är jo nit für nötig, sondern strittet jo alles ab), denn wär die sach zumindest für mi gässe, well jede vo uns het scho mol fähler gmacht im jugendliche oder au nümm so ganz jugendliche liechtsinn.
är cha sich für das entschuldige (aber das haltet är jo nit für nötig, sondern strittet jo alles ab), denn wär die sach zumindest für mi gässe, well jede vo uns het scho mol fähler gmacht im jugendliche oder au nümm so ganz jugendliche liechtsinn.
Käi Angscht, dä wird sich scho no entschuldige wenn Gäld im Spiel isch... kuum schmeckts nach Verhandlige mitm FCB kunnt e Entschuldigung... wettisch?D1-Balkonhocker hat geschrieben: är cha sich für das entschuldige (aber das haltet är jo nit für nötig, sondern strittet jo alles ab), denn wär die sach zumindest für mi gässe, well jede vo uns het scho mol fähler gmacht im jugendliche oder au nümm so ganz jugendliche liechtsinn.
ich würde zuerst mal wetten ob es überhaupt zu verhandlungen kommen wirdrotoloso hat geschrieben:Käi Angscht, dä wird sich scho no entschuldige wenn Gäld im Spiel isch... kuum schmeckts nach Verhanlige mitm FCB kunnt e Entschuldigung... wettisch?

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
Ich hätte lieber eine Antwort auf meinen Beitrag gehabt. Soll ich nun daran zweifeln, ob du dazu überhaupt in der Lage bist?nidganzbache hat geschrieben:Wie?? Wie kann man soviel Sturheit, Engstirnigkeit und Dummheit auf so wenig Zeilen niederschreiben??
Erinnert mich an deine heldenhaften Diskussionen mit könig im alten Forum, legendär weil einfach nur Stumpfsinn deinerseits...
SCAR hat geschrieben: Das ist jetzt definitiv eine Verallgemeinerung die man so nicht bringen kann, einen Spieler zu beschimpfen hat sicher nichts mit Frust im normalen Leben zu tun...Das Fussball ein Blitzableiter ist, ist korrekt, das heisst aber noch lange nicht dass diese Leute ihr Leben nicht auf die Reihe bekommen, sonst hätten pro Spiel 20'000 Nasen ein psychisches Problem... ]
Ich habe nicht diejenigen Zuschauer kritisiert, die sich gegenüber den Spielern unanständig benehmen. Wer das Bedürfnis dazu hat, soll es (verbal) tun. Ich wende mich gegen diesen Teil der Zuschauer, der sich daneben benimmt, aber es nicht akzeptiert, wenn der Spieler zurückgibt. Und solche Leute sind m.E. Obermimosen.
- LaFamigliaCrew
- Erfahrener Benutzer
Aufgrund mehreren Insider-Informationen zum Spieler "Frei", ist die Sache fuer mich klar:
JA ZU FREI!
Der wuerde sich fuer unsere Farben zerreisen!
Ich habe es damals schon scheisse gefunden, dass der Frei staendig von der MK auf's uebelste provoziert wurde. Sorry, er ist Basler. Und was bitte kann er, als Fussballprofi, dafuer, wenn der FCB zu bloed war sein Talent zu erkennen? Natuerlich musste er sich einen anderen Verein suchen.
Die Sache in Luzern kann ich wohlkommen verstehen. Da hast du 5000 angereiste Basler die einen Bebbi dafuer auspfeifen, weil der eigene Club zu bloed war um ihn zu verpflichten. Da kann ich mir schon vorstellen das der sehr junge Frei kurz die Fassung verloren hat..
Und seien wir ehrlich... ..in Luzern sind doch schon immer kommische Dinge passiert..
JA ZU FREI!
Ich habe es damals schon scheisse gefunden, dass der Frei staendig von der MK auf's uebelste provoziert wurde. Sorry, er ist Basler. Und was bitte kann er, als Fussballprofi, dafuer, wenn der FCB zu bloed war sein Talent zu erkennen? Natuerlich musste er sich einen anderen Verein suchen.
Die Sache in Luzern kann ich wohlkommen verstehen. Da hast du 5000 angereiste Basler die einen Bebbi dafuer auspfeifen, weil der eigene Club zu bloed war um ihn zu verpflichten. Da kann ich mir schon vorstellen das der sehr junge Frei kurz die Fassung verloren hat..
Und seien wir ehrlich... ..in Luzern sind doch schon immer kommische Dinge passiert..

"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
Word !!LaFamigliaCrew hat geschrieben:Aufgrund mehreren Insider-Informationen zum Spieler "Frei", ist die Sache fuer mich klar:
JA ZU FREI!
Und seien wir ehrlich... ..in Luzern sind doch schon immer kommische Dinge passiert..![]()
und y glaub mit däre Ussaag do könt me die Disskusion über dr Alex (wo morn zoobe zum MatchWinner wird!!) beände, oder nid !!
Alex, wärsch härzlig willkomme !!
e basta....

Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Johnholmes, 1975 - ....
Das isch jo völig beknackt.Asselerade hat geschrieben:oh ja.. dann brauchts nur noch richie, castillo und borer und schon haben wir zusammen mit petric und frei fast den gesamten menschlichen abschaum von fussballern in basel...
Was cha me ernsthaft gegene Frei ha usser objektiv betrachtet evtl. die Spuck Affaire. Und s'verhalte isch, wie mir mitlerwiele alli wüsse, vo unsere ALTE Säck bestimmt worde. (Scho klar welli, nit öbbe die vom Forum...hehe) Er het sich ehrlich entschuldigt.
E Basler wo Torschützekönig worde isch in Frankriech, wo soo viel für d'Jugend macht, wo halt eifach enorm sympatisch isch söll e neus Thread Thema werde.
Menschlicher Abschaum, weisch eigentlich was Du do schribsch......?
Es git offesichtlich scho diversi Basler wone ernsthafte Flick abhän!
Alex Frei
Du musst Dich von solchen Idioten nicht provozieren lassen.Angus hat geschrieben:Das isch jo völig beknackt.
Was cha me ernsthaft gegene Frei ha usser objektiv betrachtet evtl. die Spuck Affaire. Und s'verhalte isch, wie mir mitlerwiele alli wüsse, vo unsere ALTE Säck bestimmt worde. (Scho klar welli, nit öbbe die vom Forum...hehe) Er het sich ehrlich entschuldigt.
E Basler wo Torschützekönig worde isch in Frankriech, wo soo viel für d'Jugend macht, wo halt eifach enorm sympatisch isch söll e neus Thread Thema werde.
Menschlicher Abschaum, weisch eigentlich was Du do schribsch......?
Es git offesichtlich scho diversi Basler wone ernsthafte Flick abhän!
Dieses Forum ist leider längst zu einer Spielwiese geworden, wo sich Bipoläre und Paranoier ein Stelldichein geben, um ihre kranken Mondphasenabhängigen Zyklen auszuleben.
PRO ALEX FREI. PRO MLADEN PETRIC.
Do seht me wieder emol wie unkonsequent du bisch!LaFamigliaCrew hat geschrieben:Aufgrund mehreren Insider-Informationen zum Spieler "Frei", ist die Sache fuer mich klar:
JA ZU FREI!
Und seien wir ehrlich... ..in Luzern sind doch schon immer kommische Dinge passiert..![]()
Bimme Alex Frei (ok, er isch Basler) würdsch verzeihe, well er jung gse isch...
ABER bim e MP wo au jung gseh isch, und sogar no guet akeitert, ihm chasch nit verzeihe....
Jetzt isch mir wieder eimol meh klar, worum ich di nit cha ernscht neh!!

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
Sharky hat geschrieben:Do seht me wieder emol wie unkonsequent du bisch!
ABER bim e MP wo au jung gseh isch, und sogar no guet akeitert, ihm chasch nit verzeihe....
Jetzt isch mir wieder eimol meh klar, worum ich di nit cha ernscht neh!!![]()

jetzt hets mi umghaue vor lache! Isch doch öpis ganz anders

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
Hättisch halt mol genau gläse was är gschrybe het, denn isch's gar nümme so inkonsequänt...Sharky hat geschrieben:Do seht me wieder emol wie unkonsequent du bisch!
Jetzt isch mir wieder eimol meh klar, worum ich di nit cha ernscht neh!!![]()

- SCAR
- Erfahrener Benutzer
...dass der FCB endlich mal mögliche Chancen erkennt und vieleicht auch mal handeln würde...(verpasster Margairaz Transfer darf man hier auch noch erwähnen..)!Rony hat geschrieben:das liist sich in däm fred, als würd dr frei scho s'letschte krüz rächts unde uf'e vertrag setze aber me dörf jo träume...
Es heisst ja nicht dass es klappen würde, aber Frei hat schon genug Andeutungen gemacht, dass er es sich vorstellen könnte und es bei einem Spieler wie ihm, nicht wenigstens mal abzuklären wie die Sachlage aussehen würde, halte ich schlicht für dumm!
SCONVOLTS BASILEA 98
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer