Heut hab ich noch nicht so gelacht wie gerade eben, wo ich das gelesen habeLetziprinz hat geschrieben:KONTRA zubi in der NATI. PRO TAINI beim fcb.

1. Falscher Dialektrogers74 hat geschrieben:richtig...da isch nöd am zubi sein verdienst gsi sondern nu s'unvermöge vo dä franzose , wo entweder s'goal nid troffä händ oder grade da zubi aagschosse händ.
mann, isch die memme än profi oder nö....unglaublich wie mimosenhaft er sich benimmt. ihr z'basel chönd en ruhig b`halte und en no meh verhätschele !!!
aber i dä nati bruchemer manne...anerer wm sowieso......susch chömmer grad däheime blibbä. dä zubi hät sich in deutschland jo schomol blamiert (leverkusen) und ich wet eigentli nöd, dass er das im schweizer-dress wiederholt.......
i wett eigetli au nöd, dass mer schwiizer üs münd blamiere, da bruchemer äbä lüüt won än aständigi sprooch chchchcöi rede, aber ds läbä isch hert, nöd waar, mer chan äbä nöd imme äues ha.rogers74 hat geschrieben:richtig...da isch nöd am zubi sein verdienst gsi sondern nu s'unvermöge vo dä franzose , wo entweder s'goal nid troffä händ oder grade da zubi aagschosse händ.
mann, isch die memme än profi oder nö....unglaublich wie mimosenhaft er sich benimmt. ihr z'basel chönd en ruhig b`halte und en no meh verhätschele !!!
aber i dä nati bruchemer manne...anerer wm sowieso......susch chömmer grad däheime blibbä. dä zubi hät sich in deutschland jo schomol blamiert (leverkusen) und ich wet eigentli nöd, dass er das im schweizer-dress wiederholt.......
wen dem so wäre, dann kommt ja euer zubi aus der selben hinterwälder-region, zeugt von grosser intelligenz, deine antwortEvil hat geschrieben:die einzige Blamage für unser Land sind Hinterwäldler mit Zugang zum Internet
das gsehn ich au soSiebedupf hat geschrieben:Gerade in schlechten Zeiten sollte man hinter Jemandem stehen !!!
Hopp Zubi ! Fang Dich auf und zeig es Allen !!!
Zubi kann wirklich überragend Spielen. Nnur häufen sich seine Patzer und da wir Zubi noch 4 Jahre!!! behalten müssen, wird von den guten Momenten wahrscheinlich kaum mehr was zu sehen sein.IB05 hat geschrieben:101% PRO-ZUBI!!! Die scheiss Prässe het die gueti Leischtig gege Frankrich scho vrgässe, nur wäge däne zwei "Patzer" in de letschte Spiel. Scheiss Blick, grosse Klappe nix dahinter!
Lieber Freund. verüble mir nicht die Frage, aber weist du überhaupt was Fussball ist? Wenn ja, kann ich einen Grossteil deines Posts nicht verstehen.rogers74 hat geschrieben:wen dem so wäre, dann kommt ja euer zubi aus der selben hinterwälder-region, zeugt von grosser intelligenz, deine antwort![]()
aber das ist ja nichts neues...die fussball-basler waren schon immer arrogant (nimmt mich wunder woher, welcher klub dümmpelte den jahrelang in den niederungen des schweizer fussball's ??) aha, ich glaube das ist gar keine arroganz...ihr überspielt damit nur eure grosse angst, wieder ein fussballerisches niemandsland zu werden. wenn ihr nicht eure pilleli-konzern-millionen hätted würdet ihr eh jedes jahr um den abstieg spielen....aber jede quelle versiegt einmal....und dann schaun mir mal wie weit ihr mit gleich langen spiessen kommt...
aber wirklich traurig finde ich eure züri-paranioa...das zeugt nicht gerade von grossem selbstvertrauen (was, nur so nebenbei, meinew these von eurer grosssen angst vor der mittelmässigkeit untermauert....)
also liebe basler...gruss von einem hinterwäldler....und grüsst mir den zubi...meinen regionalen leidensgenossen....![]()
ganz geiltilly hat geschrieben:@ roddschr vierunnsibbzisch: