meinsch die 100 wo du g'molt und g'neit hesch?Eckfahne hat geschrieben:Pro Fahne und DH's verteile im Sektor B!

schrib nid immer so seich in's forum. wie wo was organisiert wird, klappt au ohni dini fcb-forum-byydräg!
What a? Ka me nid mol me sinere Meinig freie Usdruck gä? Zuedäm glaub ich nid dass mr uns kenne, somit: Klappe zu!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:meinsch die 100 wo du g'molt und g'neit hesch?![]()
schrib nid immer so seich in's forum. wie wo was organisiert wird, klappt au ohni dini fcb-forum-byydräg!
Die Fahni und DH's bringt sicher dr Santichlaus oder??XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:meinsch die 100 wo du g'molt und g'neit hesch?Eckfahne hat geschrieben: Pro Fahne und DH's verteile im Sektor B!
in der mk werden immer wieder dh's verteilt,in bremen wurden sogar fahnen verteilt..Doppelchnopf hat geschrieben:Die Fahni und DH's bringt sicher dr Santichlaus oder??Oder d Zahnfee bringts se verbi....
edit meint no: @eckfahne: anversich e gueti idee, uf dr andere site denk i, dass z.b. e DH bitz öbis persönlichs isch, d.h. wenn ich e DH würd mache, möcht i de au ind Luft strecke...
Und i würd mi glaubs au nit gross freue, wenn ich e DH vo "irgendöberem" in d Luft streck...
Und ebe, glaubi chum, dass sVerwirkliche vo dinere Idee realistisch isch.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Endlich jemand der mich versteht... und wo liegt der Uterschied ob man sie in der MK umhergibt oder im Gellert? Also wirklich, das macht nicht wirklich Sinn... hast ja das Ding dann so oder so nicht selbst gemacht. Wieviele Fahnen werden von IFBS und Co. an jedem Match verteilt? Es sind unzählig viele....dasto hat geschrieben:in der mk werden immer wieder dh's verteilt,in bremen wurden sogar fahnen verteilt..
und ich bin froh drum: ich selbst bin nämlich künstlerisch/graphisch/handwerkerisch zu wenig begabt, und bin darum sehr froh, auch ohne bastel einen (kleinen) beitrag zur "belebung" der kurve zu machen..
ich denke, eckfahne ist sich durchaus bewusst, dass die dhs nicht einfach so herorgezaubert werden können..
also ich bi in Sache Bastle sicher ein vo de unbegabtischte Mensche wo's git, das weissi sit dr Primardasto hat geschrieben: und ich bin froh drum: ich selbst bin nämlich künstlerisch/graphisch/handwerkerisch zu wenig begabt, und bin darum sehr froh, auch ohne bastel einen (kleinen) beitrag zur "belebung" der kurve zu machen..
ich sag ja ich find deine idee gut ]also ich bi in Sache Bastle sicher ein vo de unbegabtischte Mensche wo's git, das weissi sit dr PrimarEckfahne hat geschrieben:Endlich jemand der mich versteht... und wo liegt der Uterschied ob man sie in der MK umhergibt oder im Gellert? Also wirklich, das macht nicht wirklich Sinn... hast ja das Ding dann so oder so nicht selbst gemacht. Wieviele Fahnen werden von IFBS und Co. an jedem Match verteilt? Es sind unzählig viele....
wie scho gschribe, ich würd mir blöd vorcho, "irgend e DH" vo öberem ind Luft strecke. Will do sich öber Mieh geh het, und ich den blöd gseit Loorbeere für öbis bechämt, wo nit ich gmacht ha.Eckfahne hat geschrieben:Endlich jemand der mich versteht... und wo liegt der Uterschied ob man sie in der MK umhergibt oder im Gellert? Also wirklich, das macht nicht wirklich Sinn... hast ja das Ding dann so oder so nicht selbst gemacht. Wieviele Fahnen werden von IFBS und Co. an jedem Match verteilt? Es sind unzählig viele....
es bruucht nid viel ziit, villicht e paar stund mit allem drum und dra (mit erfahrig sicher weniger). und glaub mrs, weniger platz als ich hesch kuumdasto hat geschrieben:ehm will mer zum bastle eifach ziit fehlt und au no en richtige ruum (so für projektione und so..)
An dä Aspäkt ha ich nid dänkt... OK, überzügt!Doppelchnopf hat geschrieben: Zu guter letzt wär no: i denk, dass e gross teil das gar nit würd so lustig finde, wenns im B vil DH hat. Will mit jedem DH gseht me e bitz weniger. Bi mir im B5 chame scho chum ufstoh, ohni vo hinte e Rüffel z kassiere....wie söll das usecho, wenn i no e DH ind de händ het? (und au wenni de nume bim intro oder so würd ufestrecke... s würd glaubs trotzdem nit soooo guet acho hinte mir...
)
s goht eigentlich nit drum, das ich di überzüg, sondern dass mir die "sesselfurzer" (die, wo de name verdiene) im b düen überzüge...Eckfahne hat geschrieben:An dä Aspäkt ha ich nid dänkt... OK, überzügt!
blöd ist, wenn die MK "hurra, das ganze dorf ist da" singt und im B meinen leute, es heisst "steht auf, wenn ihr basler seid".Doppelchnopf hat geschrieben:s goht eigentlich nit drum, das ich di überzüg, sondern dass mir die "sesselfurzer" (die, wo de name verdiene) im b düen überzüge...![]()
am samstig hani denkt, cool e choreo bi uns äne, dass duet sicher d stimmig wider e bitz akurple im b. und was isch gsi?!? glaub es sin no selte so wenig ufgstande bim lied: "stönd uf wenn dr basler sin."
eifach himmeltrurig. Do gebe sich d Leut vo Joggeliwest so Mieh und so öbis.
das stimmt schon, nur sollten die erwachsenen ab und zu oder noch besser vorher erklären für was eine fahne gut iststuessy hat geschrieben:Wer Fahnen und DH's im B basteln will, soll sich bei mir melden oder einfach basteln und mitbringen.
Fahnen und DH's funktionieren auch im B - nur muss man dort Überzeugungsarbeit bei seinen Nachbarn leisten und den "ich will nur den Match guckern" entgegenkommen, in dem man seinen DH nur bei Spielunterbrüchen und Toren schwenkt...
Ansonsten nicht hier im Forum über Fahnen/DH's palafern sondern im Stadion liefern.
s het sowiso e paar gha, wo glaubs nonig/nit so gübt gsi sind, mitere fahne umzgo.tanner hat geschrieben:das stimmt schon, nur sollten die erwachsenen ab und zu oder noch besser vorher erklären für was eine fahne gut ist
nämlich zum schwenken und nicht zum fechten mit der schwester/bruder![]()