Danke Jimmy!

Diskussionen rund um den FCB.
*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

BananeBieger hat geschrieben:ich wünsch Dir ewigi Impotenz, DU JUDAS!
uff das sini Banane ewigs boge bliibt :p

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Danke saage?!

Hämmer das nid scho gnueg?!
Isch nid jedes Goal vo ihm bejublet worde?! Isch är nid an jedere Maischter/Cupfyyr dr Held gsi und vo allne gfyyrt worde?!
Hahaha. Demfall hesch nur gjublet will dr Jimmy s Gool gschosse het? Nei, Du hesch gjublet und gfiirt will EUSE FCB es Gool gschosse het resp. erfolg gha het.
Wie würdsch Du (resp. alli andere Jimmy-Schimpfer) Dich entscheide?

Folgendi Situation:
Du hesch scho immer welle s dopplete Verdiene wie im Moment und au besseri Möglichkeite und intressanteri Arbeite hesch Du Dir gwünscht. Jetzt hesch endlich e Zuesag bechoo. Anstatt 4'000 söllsch am neue Ort 6'000 Franke verdiene. Du chunnsch zwar guet us mit de Kollege im alte Gschäft, es paar sind sogar au privat richtig gueti Fründe worde vo Dir und für es wichtigs Projekt würde si di unbedindgt bruuche. Niemert anders het uf dem Gebiet vom Projekt so es grosses Wüsse. Dr neu Arbeitgeber het für das Projekt au es Agebot gmacht, jetzt goots drum s Agbot uszarbeite damit dr Uftraggeber s Projekt cha vergee. Dr neu Arbeitgeber bestoot druf, dass Du nid in d Agebotsphase nid darfsch mitmache, sünscht isch dr Arbeitsvertrag ungültig. Din alte Arbeitgeber isch do drmit natürlich nid iverstande, s andere Gschäft zahlt drum e Prämie vo CHF 20'000.-, damit Du sofort chasch wechsle. Din Chef isch iverstande obwohl me mit dem Projekt 100'000.- oder sogar mehr Reingwünn chönnt mache. Me isch sich au bewusst, dass d Chance (wo zwar chleiner als 50% sind) um das Projekt z bechoo witer sinke würde. Trotzdem loot me dii goo. Dini Kollege sind natürlich hässig uf Dich (schliesslich isch ihre Bonus au vom Gschäftsergebnis abhängig). Die einte Begriffe Dich, die ander nid. Es paar wo gueti Kollege vo Dir sind, erschiine nid mol me an dim Abschiedsapero.

Wer wirklich zu eim haltet und uf wer me wirklich cha baue, das gseet me nur in Krisesituatione.

Danke Jimmy
Du bisch eine vo eus. Du bisch fett igrahmt in eusere Vereinsgschicht. Momentan sind es paar hässig uf Dich. Das sind die wahre Egoischte. Zeig bi Marseille, dass d Franzose stuune, dass Basel e Weltklasse-Knipser wie Dich über Joore het chönne halte.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Fuck you Jimmy!!!!

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D1-Balkonhocker »

als erschts sicher emol danke für was du für uns gleischtet hesch trotzt dim sehr limitierte fuessballerische könne,

aber was du do abzoge hesch isch unter aller sau!!!!!!!!!!!!!!

ps: ich weiss scho was sini erschte sätz in marseille wird si:

ich lieb blau/wiss, will mi karriere do beände, will scout wärde für marseille, will für marseille nochhär witerschafe, junioreberrich tätig si, etc., etc.

das wo är scho in lugano und basel usseglo het und wenn denn tatsächlich e verein chunnt wo no e bitz mee zahlt.................... aber das kenne mir jo :rolleyes: :mad:

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

den dank hab ich jeweils im moment ausgesprochen oder in form von jubel gezeigt :)

das ist jetzt vergangenheit!!

ich will marseille im uefa-cup und jimmy im joggeli in blau/weiss spielen sehen und schauen was dann geschieht..... :rolleyes:
[CENTER]© by noomy - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]@ 'BaZ', 'Blick' und alle anderen Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Alle Beiträge dürfen innerhalb fcbforum.ch auch zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.[/CENTER]

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

comenden hat geschrieben:Hahaha. Demfall hesch nur gjublet will dr Jimmy s Gool gschosse het? Nei, Du hesch gjublet und gfiirt will EUSE FCB es Gool gschosse het resp. erfolg gha het.
Wie würdsch Du (resp. alli andere Jimmy-Schimpfer) Dich entscheide?

Folgendi Situation:
Du hesch scho immer welle s dopplete Verdiene wie im Moment und au besseri Möglichkeite und intressanteri Arbeite hesch Du Dir gwünscht. Jetzt hesch endlich e Zuesag bechoo. Anstatt 4'000 söllsch am neue Ort 6'000 Franke verdiene. Du chunnsch zwar guet us mit de Kollege im alte Gschäft, es paar sind sogar au privat richtig gueti Fründe worde vo Dir und für es wichtigs Projekt würde si di unbedindgt bruuche. Niemert anders het uf dem Gebiet vom Projekt so es grosses Wüsse. Dr neu Arbeitgeber het für das Projekt au es Agebot gmacht, jetzt goots drum s Agbot uszarbeite damit dr Uftraggeber s Projekt cha vergee. Dr neu Arbeitgeber bestoot druf, dass Du nid in d Agebotsphase nid darfsch mitmache, sünscht isch dr Arbeitsvertrag ungültig. Din alte Arbeitgeber isch do drmit natürlich nid iverstande, s andere Gschäft zahlt drum e Prämie vo CHF 20'000.-, damit Du sofort chasch wechsle. Din Chef isch iverstande obwohl me mit dem Projekt 100'000.- oder sogar mehr Reingwünn chönnt mache. Me isch sich au bewusst, dass d Chance (wo zwar chleiner als 50% sind) um das Projekt z bechoo witer sinke würde. Trotzdem loot me dii goo. Dini Kollege sind natürlich hässig uf Dich (schliesslich isch ihre Bonus au vom Gschäftsergebnis abhängig). Die einte Begriffe Dich, die ander nid. Es paar wo gueti Kollege vo Dir sind, erschiine nid mol me an dim Abschiedsapero.

Wer wirklich zu eim haltet und uf wer me wirklich cha baue, das gseet me nur in Krisesituatione.

Danke Jimmy
Du bisch eine vo eus. Du bisch fett igrahmt in eusere Vereinsgschicht. Momentan sind es paar hässig uf Dich. Das sind die wahre Egoischte. Zeig bi Marseille, dass d Franzose stuune, dass Basel e Weltklasse-Knipser wie Dich über Joore het chönne halte.
losch du 1 daag vorrhär denn au so sache in dr präss usse wie: jetzt zällt nur fcb etc.????????

Limo
Neuer Benutzer

Beitrag von Limo »

Eines der grössten Schweine verlässt endlich den FCB.

Hätte ich Geld würde dieser nun eine Saison auf der Tribüne sitzen!

access
Benutzer

Beitrag von access »

ich wöt au wohlgesagt ahmerke dass dr jimmy sehr viel goal gschosse het und sehr viel für dr verein do het (danke jimmy) aber au sehr viel stutz kassiert het drfür...und denn sone abgang (fick di jimmy) :mad:
The Dude minds!

Lesane Parish Crooks
Neuer Benutzer

Beitrag von Lesane Parish Crooks »

danke jimmy...

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Hank Hoover hat geschrieben:Nichts gegen die super Bilanz, dafür haben wir den Torjäger ja von Lugano geholt, doch der Abgang hat einen zu bitteren Geschmack.

Absolut unfair, unsportlich und unprofessionell und das bahlte ich nun mal von der #13.

Von mir hörst keine Danksagungen!

Habe fertig...
RICHTIG!!!

Gonzo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gonzo »

Glaube nicht das es im moment angebracht ist, Jimmy für irgendetwas zu danken. Ausserdem hat er Reaktionen wie diese in Kauf genommen, als er sich für diese Art von Wechsel entschieden hatte - er hatte die Wahl:

Hätte er einen "sauberen" Transfer vollzogen, er hätte einen Abschied von uns erhalten wie damals Larsson bei Celtic!!

Wars im offensichtlich nicht der Wert... :o

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

D1-Balkonhocker hat geschrieben:losch du 1 daag vorrhär denn au so sache in dr präss usse wie: jetzt zällt nur fcb etc.????????
Was losch denn Du use, wenn de gfrogt wirdsch und nur d Gschäftsleitig isch informiert? Seisch, dass das nid so wichtig isch füre Verein? Oder dass Du überhaupt nid motiviert bisch?
Versetzet euch mol in d Lag vom Jimmy!

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

comenden hat geschrieben:Hahaha. Demfall hesch nur gjublet will dr Jimmy s Gool gschosse het? Nei, Du hesch gjublet und gfiirt will EUSE FCB es Gool gschosse het resp. erfolg gha het.
I freu mi über jedes Goal vom FCB, logisch, aber wottsch mr nid verzelle dr Jimmy heig bim FCB zwenig Anerkennig, Lob und Dangg biko fyr sini Laischtig! :rolleyes:
comenden hat geschrieben:Wie würdsch Du (resp. alli andere Jimmy-Schimpfer) Dich entscheide?

Folgendi Situation:

...

Die Situation het dr Jimmy sälber z verantworte, mi dene Reaktione het er miesse rächne :rolleyes:
comenden hat geschrieben:Danke Jimmy
Du bisch eine vo eus.
NAI ischer nüm!!! :mad:
comenden hat geschrieben:Du bisch fett igrahmt in eusere Vereinsgschicht. Momentan sind es paar hässig uf Dich. Das sind die wahre Egoischte. Zeig bi Marseille, dass d Franzose stuune, dass Basel e Weltklasse-Knipser wie Dich über Joore het chönne halte.
Egoistisch?! S hätt glaubs niemer e Dummi gha wärs e ordentlige Abgang gsi!
Aber grossi Sprüch risse vo wäge "i dängg nur an dr Bremen-Match" und "i wott mitem FCB in d Champions League" und denn em Team dr Rugge kehre kurz vor däm wichtige Match, DAS isch Egoismus!
I verstand vollkomme das dr Jimmy irgendwenn vo Basel wäg het welle, s wär utopisch z glaube me könnt sone Spieler ewigs binde, aber laufsch du dim Arbetgäber aifach eso vo hüt uff morn ewäg, inere Situation wo di Chef sich uff di verlo het und di dringend bruucht hät?!
Wenn de das machsch muesch nid no erwarte das di di Chef mit Handkuss verabschiedet und dini Arbetskollege dr zuejuble und sich freue as de se elai losch! :cool:

Dizlä
Benutzer

Beitrag von Dizlä »

danke jimmy, dass du üs churz vorem wichtigste match sit jahre hesch im stich glo :mad:

D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

comenden hat geschrieben:Was losch denn Du use, wenn de gfrogt wirdsch und nur d Gschäftsleitig isch informiert? Seisch, dass das nid so wichtig isch füre Verein? Oder dass Du überhaupt nid motiviert bisch?
Versetzet euch mol in d Lag vom Jimmy!
denn gib ich kei interview!!!!! so eifach isch das.

Rule Britannia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rule Britannia »

Was bisher, so glaube ich jedenfalls, noch nicht erwaehnt wurde ist folgendes:

Obwohl Jimmy schon immer den Traum hatte zu einem grossen Verein in Europa zu wechseln hat er seinen Vertrag beim FCB verlaengert! Er haette diesen Sommer gratis irgendwohin wechseln koennen! Natuerlich kann man dies als auch wieder als Geldgier auslegen, weil er sicherlich eine Gehaltserhoehung bekam, aber ich sehe das so, dass er dem FCB etwas zurueckzahlen wollte. Vielleicht bin ich Naiv, aber ich sehe trotz allem noch sehr viel Gutes in Gimenez und wuensche ihm deshalb alles Gute und das ihr ihm irgenwann verzeiht und euch an die schoenen Momente mit ihm erinnert...

Noch zu den Aussagen Gimenz'. Mag sein, dass er etwas von bleiben und Karriere in Basel beenden gesagt hat. Ich habe das aber immer so verstanden, dass er sich auch diese Variante gut vorstellen koennte aber trotzdem auch gerne mal in einer grossen Liga spielen wuerde.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

JUDAS JIMMY JUDAS!!!! Tausigi vo Fans verarscht!!!! Eifach nur verarscht!!

HYPNOS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HYPNOS »

Dr Jimmy isch schlussändlig nit die besseri oder schlechteri Fuessball-Schlampe wie die andere 90% Fusballer uf däre Welt. Dasch isch au e Grund, worum ich nie meh würd e Name uf mis Fuessball-T-Shirt drugge lo. Früehner oder spöter chasch vo dene junge unriffe Schnuffer, wo so viel Gäld verdiene,dass sie jeglichi Beziehig zum normale Läbe verlore hänn, nur entüscht wärde.
I bi aber au erschtunt, wie sich dr Trainer und Vorschtand verhalte in so enere Situation. Wenn e Schpieler Interesse het zu emene ander eTeam z'go, muess er vo dr Mannschaft trennt wärde bis klari Verhältnis do sind, und zwar zum Schutz vo dr Mannschaft, d.h. me seit emene Gimenez: I gib dir 2 Wuche z'verhandle, du koschtisch soundsoviel und in 2 wuche wüsse mir, ob du blibsch oder nit, basta. Jede weiss das (Präss, Fans, Mannschaft). E Schpieler, wo mental nit do isch ( will er nur an Verhandlige dänggt) bringt nüt für's Team, nur Unrueh. In dere Zit schpielt er nit und trainiert nit ( zumindescht nit mit dr Mannschaft); aber das ewige hie und her ändet halt meischtens imene fuule Kompromiss mit Entüschige.

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Rule Britannia hat geschrieben:Was bisher, so glaube ich jedenfalls, noch nicht erwaehnt wurde ist folgendes:

Obwohl Jimmy schon immer den Traum hatte zu einem grossen Verein in Europa zu wechseln hat er seinen Vertrag beim FCB verlaengert! Er haette diesen Sommer gratis irgendwohin wechseln koennen! Natuerlich kann man dies als auch wieder als Geldgier auslegen, weil er sicherlich eine Gehaltserhoehung bekam, aber ich sehe das so, dass er dem FCB etwas zurueckzahlen wollte. Vielleicht bin ich Naiv, aber ich sehe trotz allem noch sehr viel Gutes in Gimenez und wuensche ihm deshalb alles Gute und das ihr ihm irgenwann verzeiht und euch an die schoenen Momente mit ihm erinnert...

Noch zu den Aussagen Gimenz'. Mag sein, dass er etwas von bleiben und Karriere in Basel beenden gesagt hat. Ich habe das aber immer so verstanden, dass er sich auch diese Variante gut vorstellen koennte aber trotzdem auch gerne mal in einer grossen Liga spielen wuerde.
... :rolleyes:

Wow, är het em FCB öppis welle zruggzahle...
Indäm är si Vertrag verlängeret, alli glaube är bliibt doch, denn macht är no 5 Mätch und haut denn zu Marseille ab und loot s Team kurz vorem wichtige Werder-Match elai?!

Waaahnsinnig was är em FCB mit dere Vertragsverlängerig zruggzahlt het, unglaublig, Jimmy du bisch e Gott!!! :eek: :rolleyes: :rolleyes:

j-brel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von j-brel »

comenden hat geschrieben:Versetzet euch mol in d Lag vom Jimmy!
OK, also ich bi dr Jimmy und möcht unbedingt ins Usland, am liebschte Spanie. Dumm nur, hani e Vertrag bim FCB bis 06. Do chunt Marseille und möcht mich hole, aber nur, wenn ich cha international spiele.

Ich als Jimmy:

"Für dr FCB stoht eins vo de wichtigste Spiel vo de letschte johr ufem Programm. Mir hän gueti Chance, uns für d Champions League z qualifiziere.

Marseille will mich zwar, aber ich chönt denn dr FCB in däm Spiel nit unterstütze. Und e Wächsel so kurz vor däm Spiel wär nit suber, ich würd jo mini Kollege und d Fans verarsche, wo viel Hoffnige in mich setze.

Zuedäm isch Marseille nit wirklich mini Traumdestination. Und irgendwie loss ich mich doch nit gärn eso unter Druck setze. Nei, lieber spiel ich mitem FCB in dr CL, wo ich mich uf höchstem Niveau cha zeige, als mit Marseille im Uefa Cup. Dört chani au no mitem FCB spiele, wenns mit dr CL nüt wird.

Überhaupt gits jo e paar Verein, wo ächts Interässi an mir hän. So cha ich sicher bis Ändi Johr e spanische Verein finde für 2006, wo mich gärn verpflichtet und so mi traum verwirkliche. Und vom FCB chönti ich mich so au würdig verabschiede, schliesslich hani in Basel e super Zyt gha!"

Das würd ich mache als Jimmy!

Aber so hets dr Jimmy gmacht:

"Cool, Marseille will mich, das isch geil. Dr Lohn isch au Hammer! Zwar nit Spanie, aber vo Marseille chumi vilicht au dört ane. Usserdäm het Marseille scho e rächt guete Name in Europa, isch e grosse Verein. S Wätter isch au schön warm dört.

Isch jetzt halt blöd für dr FCB wägem Bremen Spiel. Aber schliesslich hani für dä Verein viel gmacht und immer alles geh, also cha ich mir das jetzt erlaube. Ich muess jetzt unbedingt ins Usland, die Chance muessi nutze. Marseille, je viens!"

Marseille isch e absolute Chaos Club und ich hoff, dr Jimmy darf viel Gras frässe dört!

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Jetzt sehn mer en in Zuekunft nimmi,
dr Gimenez, genannt "dr Jimmy".
D Arbet glatt verweigeret,
dr Määrtwärt so grad gschteigeret.
Das zeigt: Dr "gueti Jimmygoal"
isch raffiniert und gar nit hohl.
Zerscht het mit Goals er uns verwöhnt
und zletscht uns alli glatt verhöhnt,
het ebbis vorgschpiilt während Johre:
Jetzt isch er wäg und s Spiil verlore.
Dr FCB garniert Milliönli
und spart em Gimenez sy "Löhnli".
Dr Klub, er het die Pille gfrässe
und isch so künftig au z erprässe.
Charakter isch hyt nimme gfroggt,
well kaine meh e Gwüsse ploggt.
Und die Moral von der Geschicht':
"Hab nie Moral, es lohnt sich nicht!"
So zuemindescht kennt me maine,
nur an ebbis dänggt fascht kaine,
und i sag's ohni jedi Wuet:
Was schlächt aafoht, wird sälte guet!
Wird Marseille "Jimmy's Paradies",
oder ergoht's em derte mies?
Das isch hyt no unbekannt,
mir verfolge s aber gschpannt:
Mänge Basler wurdi s freue,
miesst är sy Schritt näggscht Johr bereue!
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

alle die, die sagen jimmy hätte nur seinen job gemacht und dafür auch geld kassiert, was glaubt ihr eigentlich wer ihr seid? viele fussballer werden für jobs geholt, aber kennt ihr auch einen stürmer der seinen job so gut gemacht hat wie jimmy? wenn es nach euch geht, sollte man nicht 80% der stürmer wegen arbeitsverweigerung rausschmeissen? was soll die bagatellisierung von jimmys arbeit, den meisterschaften, die er nach ca. 20 jahren zurückgebracht hat? sei es einem jimmy nicht vergönnt, zu einem grossclub zu wechseln?
ja die art und weise war traurig, bestimmt hat sich auch jimmy einen schöneren abgang gewünscht, aber dass das mit dem neuen arbeitgeber war halt schon tatsache, die uefa-statuten wurden jimmy zum verhängnis. oder erwartet ihr das jimmy seinen transfer, sein traum nach einer langen karriere doch noch zu verwirklichen noch aufs spiel setzt? bedeutet euch die cl mehr, als jimmy? es war unglücklich, ich hoffe jimmy wird noch einen letzten auftritt im joggeli hat, wo er einiges bereinigen kann. ich mache jimmy keinen vorwurf, allle beteiligten wurden von jimmy informiert, das etwas passieren kann.

alles gute jimmy, die schönen zeiten mit dir werde ich niemals vergessen.
FOOTBALL'S LIFE!

Ein Freund der Familie
Benutzer
Beitrag von Ein Freund der Familie »

DANK???

looooooooooooooooooooooool* är ka dankbar si wenn mir ihm nid d hütte azünde und sini familie schände!!! (i dänk in OM würd sowas bi däm verhalte durchus drin liege)

ich wünsch die alles schlächti uf dere wält fyr dini wyteri karriere... viele dank hesch du mir ufzeigt was füre reudige huersohn du doch bisch!

Jimmy verrecke!!!

gruess EFDF
Earthquake1356-s`beebe goot wyter

BananeBieger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BananeBieger »

j-brel hat geschrieben: Aber so hets dr Jimmy gmacht:

"Cool, Marseille will mich, das isch geil. Dr Lohn isch au Hammer! Zwar nit Spanie, aber vo Marseille chumi vilicht au dört ane. Usserdäm het Marseille scho e rächt guete Name in Europa, isch e grosse Verein. S Wätter isch au schön warm dört.

Isch jetzt halt blöd für dr FCB wägem Bremen Spiel. Aber schliesslich hani für dä Verein viel gmacht und immer alles geh, also cha ich mir das jetzt erlaube. Ich muess jetzt unbedingt ins Usland, die Chance muessi nutze. Marseille, je viens!"

Marseille isch e absolute Chaos Club und ich hoff, dr Jimmy darf viel Gras frässe dört!
Scho mol d Ikommens-Stürsätz vo Frankriich gse. Im Franzake-Land zahlt er öppe dopplet so viel Stüüre wie do.
Drzue chunnt, dass er döt immer Angscht ha muess, dass dr Lohn au wirklich überwiese wird. No witer drzue chunnt, dass de Club deftig Drägg am Stecke het, au hüt no!

Sektion Wartenberg
Benutzer

Beitrag von Sektion Wartenberg »

Ich bin überzeugt davon dass der FCB insbesondere Gross bereits vor 3-4 Wochen wusste das Jimmy geht. Der Knackpunkt war damals sicherlich die Ablösesumme.

Es ging darum ob Marseille international spielt oder nicht.
Das er Jimmy im Hinspiel auf der Bank liess wegen den Transfergeschichten , ist für mich eine billige Ausrede. Kein Trainer mit einem normalen Menschenverstand (wobei hat Gross diesen ;) ) lässt seinen Goalgetter im wichtigsten Spiel des Jahres draussen, sondern starft ihn, in der Meisterschaft oder im Cup.

Was micht wundert nimmt wieviel, Ablösesumme kassieret der FCB ?

j-brel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von j-brel »

BananeBieger hat geschrieben:Scho mol d Ikommens-Stürsätz vo Frankriich gse. Im Franzake-Land zahlt er öppe dopplet so viel Stüüre wie do.
Drzue chunnt, dass er döt immer Angscht ha muess, dass dr Lohn au wirklich überwiese wird. No witer drzue chunnt, dass de Club deftig Drägg am Stecke het, au hüt no!
Das mag jo alles si (bi de Stüre in Frankrich kenn ich mi allerdings nit us), aber ich ha das au nit als objektivi Analyse gschriebe, sondern mir überlegt, was ächt dr Jimmy sich so überlegt het.

Luke
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luke »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:94 Gool in 123 Spiel - Bilanz vom erfolgrichschte FCB-Spieler wo ich je gseh ha.

Reise mr zrug in's Johr 2001:
Dr FCB isch 21 Johr lang nüm Meischter worde. Sit em ne Johr het meh ändlig wieder (nach 20 Johr) internationali Spiel abgseh vo UIC. Denn isch dr Gimenez cho. Sit denn simmer drei mol Meischter worde, eimol in'd CL-Zwüscherundi und eimol hämmer im UEFA-Cup überwinteret. Dreimol isch dr Gimenez Torschützekönig worde und het au international für wichtigi Goal gsorgt.

4 Johr spöter möcht är wäggsle (was ich cha nochvollzieh) und es wird nüt drus bis zum Saisonstart. Denn zeigt Marseille langsam interässe. Obwohl dr Gimenez sit Johre e Torgarant isch und au in dere junge Saison scho mehrmols troffe het, mues är 90 Min. (!!) uf dr Ersatzbank sitze. Bi eim vo de wichtigschte Mätsch vom Johr. Är isch enttüscht vom Gross und will ändlich wäg. Denn seit Marseille, dass sie ihn kaufe - aber är darf in Breme nid spiele. Do druf goht är ih, do jo dr FCB sowieso scho lang gwüsst het, dass dr Gimenez uf em Absprung isch.

Miner Asicht noch het är sich korräggt vrhalte, worüber sich aber stritte loht. Lohnt sich aber nid. Also saget wenigschtens alli mol danke für das, wo är gleischtet het. Denn ohni ihn, wäremer wahrschinlig gar nie nach Breme cho...
Genau deiner Meinung. Mit etwas mehr weitsicht hätte Herr Gross Jimmy schon im Hinspiel eingesetzt, und sei es nur 5 Minuten damit danach ein Wechsel unattraktiv wird für einen Verein, der europäisch mitspielt.
Der Spieler kann in so einem Moment dann wohl am wenigsten für so eine Situation, das spielt sich wohl zwischen den Vereinen und dem Berater ab

BananeBieger
Erfahrener Benutzer

Shurrican hat geschrieben:alle die, die sagen jimmy hätte nur seinen job gemacht und dafür auch geld kassiert, was glaubt ihr eigentlich wer ihr seid? viele fussballer werden für jobs geholt, aber kennt ihr auch einen stürmer der seinen job so gut gemacht hat wie jimmy? wenn es nach euch geht, sollte man nicht 80% der stürmer wegen arbeitsverweigerung rausschmeissen? was soll die bagatellisierung von jimmys arbeit, den meisterschaften, die er nach ca. 20 jahren zurückgebracht hat? sei es einem jimmy nicht vergönnt, zu einem grossclub zu wechseln?
ja die art und weise war traurig, bestimmt hat sich auch jimmy einen schöneren abgang gewünscht, aber dass das mit dem neuen arbeitgeber war halt schon tatsache, die uefa-statuten wurden jimmy zum verhängnis. oder erwartet ihr das jimmy seinen transfer, sein traum nach einer langen karriere doch noch zu verwirklichen noch aufs spiel setzt? bedeutet euch die cl mehr, als jimmy? es war unglücklich, ich hoffe jimmy wird noch einen letzten auftritt im joggeli hat, wo er einiges bereinigen kann. ich mache jimmy keinen vorwurf, allle beteiligten wurden von jimmy informiert, das etwas passieren kann.

alles gute jimmy, die schönen zeiten mit dir werde ich niemals vergessen.
Hey jo gäll, Dr Gross und dr Petric, sin Schuld, dass er gange isch :rolleyes: !
Bla, bla, bla
Und was isch letscht Joor gsi mit Socheaux. Däm Dräggverein. Am Daag X unterschriebt er e Vertrag bi uns und am nächschte will er nach Socheaux.

Wenn Du ihn sympathisch findesch ok, vo mir uss, mach was willsch, aber bitte verdreih nit zu sine Gunschte d Realität.

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

D1-Balkonhocker hat geschrieben:ich lieb blau/wiss, will mi karriere do beände, will scout wärde für marseille, will für marseille nochhär witerschafe, junioreberrich tätig si, etc., etc.
Und nach dene Sätz bi dr Vorstellig nimmt er s Liebli und küssts Emblem vo Marseille!! :mad: Dräcksack :mad:

BananeBieger
Erfahrener Benutzer

j-brel hat geschrieben:Das mag jo alles si (bi de Stüre in Frankrich kenn ich mi allerdings nit us), aber ich ha das au nit als objektivi Analyse gschriebe, sondern mir überlegt, was ächt dr Jimmy sich so überlegt het.
Klar has scho checkt, was gmeint hesch :) . Hät au nit sölle e Agriff an dini Adrässe werde, hesch absolut rächt mit dem wo gschriibe hesch.

Antworten