WK in Meiringen

Der Rest...
baasel
Erfahrener Benutzer

WK in Meiringen

Beitrag von baasel »

Wär muess alles nögscht (KVK) oder übernägscht Wuche als Fahrer uf Meiringen in WK?

Ic muess 4 Wuche dört ahne und das schisst mi gar nit ah..........

Gryff
Benutzer

Beitrag von Gryff »

verschiessisch mr keine! :eek:
AN DIE SÄCKE!

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

Gryff hat geschrieben:verschiessisch mr keine! :eek:
kei Angst das Ding hänn sie mir scho lang ewäg gno!

redblueDevil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redblueDevil »

ich dörf vom 07.11 - 25.11 in WK, weiss aber nonig wo anä.

HASS!!!!!!!
No one likes us, we don't care

Seraph
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seraph »

Ich bi nonig emolle iiteilt in dr armee xxi :p
alles, was den schwoben schadet, kann nur zum vorteil der restlichen menschheit sein.

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

hanis grad hüt dr brief becho.. muess im sept. uff Hongrin :confused: :eek:

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Hätte auch nach Meiringen müssen, habe den WK aber verschoben.

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

Gits irgend e armi Sau wo wie ich am 17. Januar uf Chur mues, unter anderem mit Isatz am WEF??? :mad: :confused:

Geissenpeter
Benutzer

Beitrag von Geissenpeter »

i dörf am 24. januar uf genf go Botschafte bewache... :mad:

schisst mi üüüüüberhaupt nid a... :rolleyes:

botschafte bewache isch jo soooo luschtig, spannend und und und... :(

huere schissdräck delli!!! :mad:
Blau Rot bis in den Tod!
Basel, SVW und der BTSV :cool:

Fool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fool »

hehe hanni alles no vor mr.

wär muess vom 1. - 3. februar uf windisch and rekrutierig?

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

würd my voll aaschisse, wenn ych bi däm dräggsverein mitglid wär ...
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Geissenpeter
Benutzer

nogomet hat geschrieben:würd my voll aaschisse, wenn ych bi däm dräggsverein mitglid wär ...
häsch du s'gfühl i mach das freiwillig? :confused: :mad:

lieber uf pischte go mun vernichte als so schissdreck go bewache :cool:
Blau Rot bis in den Tod!

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Geissenpeter hat geschrieben:häsch du s'gfühl i mach das freiwillig? :confused: :mad:
selber schuld. jeder kann ein zivildienstgesuch stellen, als zivi kannst du dir dann selber aussuchen, wo, wann und wie lange du deine einsätze leisten willst.

:cool:
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

Geissenpeter
Benutzer

nogomet hat geschrieben:selber schuld. jeder kann ein zivildienstgesuch stellen, als zivi kannst du dir dann selber aussuchen, wo, wann und wie lange du deine einsätze leisten willst.

ist auch eine preisfrage... ;) aber diesen scheiss uniform-affen gib ich keinen müden pfennig ab :cool:
Blau Rot bis in den Tod!

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

[quote="Geissenpeter"]ist auch eine preisfrage... ]

wieso preis? mein arbeitgeber hat mir während meinen einsätzen den vollen lohn zu zahlen (wenn ich nicht mehr als 8 wochen im jahr weg bin).

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Militääär ? Wümmi schissääääää.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Geissenpeter
Benutzer

nogomet hat geschrieben:wieso preis? mein arbeitgeber hat mir während meinen einsätzen den vollen lohn zu zahlen (wenn ich nicht mehr als 8 wochen im jahr weg bin).

und was ist mit militärdienstersatz-kosten? (oder wie dieser scheiss heisst...)
Blau Rot bis in den Tod!

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

Geissenpeter hat geschrieben:und was ist mit militärdienstersatz-kosten? (oder wie dieser scheiss heisst...)
du meinst wehrpflichtersatz? ich leiste ja meinen dienst, also brauche ich nichts zu zahlen (nur die untauglichen zivilschützer zahlen meines wissens etwas).

Geissenpeter
Benutzer

nogomet hat geschrieben:du meinst wehrpflichtersatz? ich leiste ja meinen dienst, also brauche ich nichts zu zahlen (nur die untauglichen zivilschützer zahlen meines wissens etwas).
ja genau ;) aber den musst du doch auch bezahlen als zivilschützler? :confused: einfach nicht zu 100%, jedenfalls hab ich mal so was in dieser richtung gehört
Blau Rot bis in den Tod!

fcb-flow
Benutzer

Beitrag von fcb-flow »

oktober noch thun

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

[quote="Geissenpeter"]ja genau ]

ich bin zivildienstler, nicht zivilschützler ...

;)

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

I dörf am 19.01. au für anderthalb Wuche go. Eigentlig freu i mi no, echli Abwäggslig zum schaffe. :)

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Wär dörf vom 24.1 bis am 14.2.05 au in dr schönschti Ort vo dr Schwiiz (Bure) go?

WK Pz Gren 28/1 Sin jo schiins e Basler Kompanie und ha dr letschti WK verpasst, vo dem her kenni no niemerz... No anderi au am Start? Mi Kadi isch übrigens am Blocher si Sohn - ka jo heiter werde.

P.S: In Bure hets schiins e neui Hüüserkampfalag ge. Het die schomol öpper gseh? Bilder? Muess schiins no fett si...Wenigschtens wirdi dört könne biz fun ha, währenddem d Bsatzer ihre neue Pänzers teste.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

JohnHolmes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnHolmes »

Vor 2 joor bini ins züüghuus zbasel und ha dr ganz bättel aanegschmisse uf dtheke!!! Das isch jo esowas vo scheen gsi !! :D :D

Niemeh niemeh Militär!!
es heisst zwar never say never, aber in dämfall kani wirklig saage niemeh!!

Viel Vergniege all däne wo unser ländle (pseudo) beschütze...tztztztz...

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

Snowy hat geschrieben:Wär dörf vom 24.1 bis am 14.2.05 au in dr schönschti Ort vo dr Schwiiz (Bure) go?

WK Pz Gren 28/1 Sin jo schiins e Basler Kompanie und ha dr letschti WK verpasst, vo dem her kenni no niemerz... No anderi au am Start? Mi Kadi isch übrigens am Blocher si Sohn - ka jo heiter werde.

P.S: In Bure hets schiins e neui Hüüserkampfalag ge. Het die schomol öpper gseh? Bilder? Muess schiins no fett si...Wenigschtens wirdi dört könne biz fun ha, währenddem d Bsatzer ihre neue Pänzers teste.
Hör mr uf mit Bure.. für dört hi würdi mi nid freue.. abr easy..

jo Nalé oder so heisst das doofe "Üebigsdorf" nimm mol a dasme dört au cha Hüserkämpf mache.. mir hän dört amigs gässe und s Hüüsli bewacht.. naja.. viel Spass

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Sim hat geschrieben:Hör mr uf mit Bure.. für dört hi würdi mi nid freue.. abr easy..

jo Nalé oder so heisst das doofe "Üebigsdorf" nimm mol a dasme dört au cha Hüserkämpf mache.. mir hän dört amigs gässe und s Hüüsli bewacht.. naja.. viel Spass
jo nalé heisst da dörfli. hüüserkampf chame derte mache, aber vor allem s'üebe vo isaätz mit splitterschutzweste und so gspäss, wo me denne cha go botschafte bewache.
aso mir het bure no passt, bin zwar nume vier wuche ir verlegig derte gsi, ab er es isch no ir nöchi und d panzerpiste isch de hammer, au für duros und puch's. wa mir derte mitem löfti im züg ume gheizt sind...

übrigens: het vo euch sunscht no öpper s vergnüege näggscht wuche in wk nach chur z'gho--> WEF?

da wird au eppis werde, na ja, zum glück het me as fahrer immer e chline eifachers lebe.

lowerman
Neuer Benutzer

Beitrag von lowerman »

Ich muess im August uf St. Luzisteig. Es wird sicher wieder super.
Stabskp ole.

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

wer mues am 27. Januar uf balsthal an informationstag?

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Sim hat geschrieben:Gits irgend e armi Sau wo wie ich am 17. Januar uf Chur mues, unter anderem mit Isatz am WEF??? :mad: :confused:
jo die armi sau gits...........
wenigstens gohts vorher no chli uf hinterrhy go mine spicke und sunscht chli go chlöpfe... :rolleyes:

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

örjan berg hat geschrieben:jo die armi sau gits...........
wenigstens gohts vorher no chli uf hinterrhy go mine spicke und sunscht chli go chlöpfe... :rolleyes:
super.. wilsch drmit sage mine spicke wär toll?? naja.. hoff nur i chön widr ein uf Fürleitspez mache.. und du als Mun-Träger bisch natürlich eh fein raus.. grrr

Antworten