So nun zu meiner Tippabgabe für das Spiel der Spiele.
Die grüne Scheisse, welche heute schon in Basel eigetroffen ist, wird morgen was erleben.
Ich hoffe, dass bis dann das Stadion wirklich restlos gefüllt ist. Alles andere wäre eine Schande.
Ich denke es gibt morgen einen (mmh wieso schribi eigentlig uf mundartu2026) also morn gits e unterhaltsame und intressante match, är wird hoffentlig ussgliche und villi chance uf beide sitte gä.
Dr fcb sett uf jede fall und in erschte linie, die chance wos ge wird nutze, ich bi überzügt dr fcb wird chance becho aber nit all zu vill und die muess är eifach nutze, suscht muess är europäisch gar nit welle mache. Dr 12 maa isch ganz klar e witters positivs zeiche, dass dr fcb cha mit vill sälbschtsicherheit und überzügig ufträtte, es git muet und kraft, villicht isch das genau das wo denn basel e sprüli besser macht morn zobe. Ich dänk nume an die herrliche championsleague nächt und die wunderbare choreos etc. ich hoff morn widr derfe so was zgniesse. Ich freu mi uf e europäische ärnschtkampf und au emene verglich buli / super league. Dr fcb inere guete verfassig, und wenn alli spieler ihre kopf bi dr sach händ wird das scho klappe, ich hoff dr gross het no gnueg tricks um die mannschaft chöne zmotiviere. Remember "a night to remember" usw. dr fcb muess als kompakti mannschaft ufträtte und fürenand renne und kämpfe, jede meter zählt. Hinde in dr verteidigung suber stoh und vorne yskalt si. Die einzig schwachstell isch dverteidigung vo de stadtmusikante. Mim verletzte käptän und em neue verpflichtete brasilianer naldo isch dabwehr no lang nonig so stabil und loht au uf konter einige chance lo dulde. Hoffe mr dr fcb het sich super igstellt mental uf dä ärnschtkampf und dziit isch scho lang nümme so guet gsi, zeige dass dschwiiz und vorallem dr fcb nit in dr versänkig verschwunde isch. Au zämme mit thun witters europäisch briliere duet im ganze fuessball mit hiblick uf dwm nägscht joor guet.
So jetzt aber zur ufstellig, si chönt sich wohrschinlig no kurzfrischtig ändere ufgrund vo allfälige verletzige transfers oder sunscht was

))
----stereo-----gimmy/petric-------
------------------delgado---------------
Chips-----------------------------ergic/degen 2
------------papa malik ba------------
Kleber/div---boris---quennoz---zanni
------------------zubi---------------------------
Dr sturm isch no relativ offe, mi weiss jo nit genau ob dr stereo fit isch, wenn är aber fit isch denn spilt är, isch är witters verletzt so dänki chunt für ihn wohrschinlig dr petric oder dr rossi zum handkuss, dr petric isch wohrschinlicher (schätzeli vom gross), aber dr rossi würd besser zum argentinische dreizack passe. Petric oder gimmy wobi ich für die linki sturmspitze eher dr gimmy dänku2026 dr delgado wie gwohnt hinter de spitze, vor däm händ die stinkende fischköppe am meischte angscht, het bim fründschaftsspiel vo letscht summer wo dr fcb 3-0 zur pause hinde gsi isch, no zum 3-3 verholfe, isch an allne goal beteiligt gsi, wird dämentsprächend au sehr äng und guet bewacht, und wird nit gross briliiere, hoffe düen mirs aber. Dr chipperfield widr langsam in cl02/03 form und wohrschinlich dr ergic in dr startformation, nimmi mol ah. Swär genial, aber ich dänk eher nit, will är dere herusforderig und däm druck nonig gwachse isch, wird wohrschinlig igwächslet, dr däge spilt für ihn nimmi ah. Denn dr papa malik wo kämpft wie ne leu und im baykal dr stammplatz abgluggst het. denn zur verteidigung, weiss nit genau wies um dverletzig vom kleber ussgseht suscht chani mir au vorschtelle falls är nit spilt dass denn dr chipperfield als rächte usseverteidiger und dr baykal rächts im mittelfäld für druck sorge wärde. Chunt ebe halt druff ah. Dinneverteidiger sin nach minere asicht gsetzt, dr boris inere guete form und dr quennoz wo nit zvergässe e super championsleague saison gspielt het. wo sicher au jetzt widr 100 pro parat isch, sicher nit grad vo de qualität dr beschti inneverteidiger aber besser als e müller inme formlochu2026 links dr zanni obwohl dä sini form witter no am suech isch, und wirklich das druff zrugg zfiehre isch, will dr gross ihn e halbs joor im linke mittelfäld lo spiele het. und är sich dert hinde eifach nit zrächt findet, hoffemr aber sbescht so dass si knopf ufgoht am mittwuch. Jo dr zubi isch wohl gsetzt und leggt widr si rüebli dress ah. Das wird sicher dr klasnic, klose und micoud drvo abhalte dass si nit sgoal sondern in avisiere, so wiesi dass im yshockey mit de rote goalischoner scho lang mache. Dr zube bechunt den eifach mehr ind frässi, wobi dass bi im jo keini wird störeu2026
Ah mi tipp nou2026 isch schwirig sbeschte wäri früeh in füehrig zgo. Und denn sofort nochedopple e zwei null vorsprung wäri super, 3-0 fürs rückspiel e super polschter doch mien mir immer no ufem bode bliibe und wenn mr scho basler sin und euphorisch und überzüggt sind dr fcb packt sini super championsleague täg widr us e sieg mit 2-0 e goal vo werder im joggeli wär sehr sehr ungünschtigu2026
Auf jetzt freu mi mega uf mornu2026 hopp fcb gänd alles!!!