Dever hat geschrieben: 01.10.2026, 15:44 Ich mag keinen eigenen Thread dafür machen:
Ist fcb-sponsoring.ch eine offizielle Domain des FCB? Der Registrar ist ein anderer als für fcb.ch, daher habe ich meine Zweifel.
Ich habe angeblich von einem Marketing-Mitarbeiter, der wirklich existiert, eine Cold-Anfrage zu Sponsoring erhalten. Grundsätzlich inhaltlich völlig legitim, aber dass ich sie überhaupt erhalte macht mich stutzig. Womöglich aufgrund abgegraster Linkedin-Daten?
Also wird entweder im Namen des FCB Phishing betrieben, oder der FCB fischt unter einer zweifelhaften Domain mit ebenso zweifelhaften Methoden nach Sponsoren
Dr anderi Registrar isch nid ideal, aber würd mi jetzt au nid bsunders überrasche - einersits will dr FCB was Technik/IT agoht scho lang gröberi Problem het, anderersits aber au will i mr sehr guet ka vorstelle dass e Marketing-Agentur (oder au e intärne Mitarbeiter) für dr FCB die Domain registriert het und niemer het dra dänkt dass me die zum FCB miesst transferiere.
Ha das in IT-Umfäld vo allne Grössene erläbt (KMU bis Global Enterprise): irgend e Abteilig het e geniali Idee, registriert e Domain, macht im Idealfall no diversi Mailadrässe unter dere Domain und d IT sälber weiss vo nüt. Bis plötzlig öbbis nüm lauft und me kriegt d Schuld
I würd dr FCB diräkt kontaktiere unter de etablierte Wäg: info@fcb.ch oder vermuetlig eher sales@fcb.ch.
info@fcb.ch hani sälber scho erläbt dass Mails eifach ignoriert wärde und identischi Gschichte au vo andere Lüt ghört...