Schatschiri hat geschrieben: 20.09.2026, 19:48
Das Spiel heute war echt gottlos scheisse. Wieso unsere Führung immernoch so viel Rückhalt geniesst verstehe ich nicht. Als es bei Burgener nur halbwegs so schlecht lief wurde gedroht, beleidigt usw (nicht gut aber soll die Verhältnisse zeigen). Bei Degen keine Reaktion nix. Auch von der MK nicht. Dabei gibt es doch auf dem Platz genauso eine Entfremdung von den Fans wie unter Burgener.
Was isch jetzt das wieder füre faktefreie Schwachsinn?
Sit dr DD d Fiehrig übernoh het isch doch sit Dag 1 Kritik (und durchus au unabrochtig, gegene Maa schiessendi, niveaulosi) güsseret worde. Do nimm ich übrigens au mi nid use, ich schrieb sit dr Übernahm s Gliche: Dankbar, dass är dr Usverkauf ins Usland verhinderet het, aber definitiv nid mi Wunschlösig.
Dr Burgener hingege het zu Beginn viel meh Rückhalt gnosse. Erst wo das Geknorze mit Heri, Brigger und denn vor allem die komischi Streller-wott-Rahmen-Koller-blibt-dank-Burgerner-Gschicht agfange het und denn vor allem dank dr Sforza-Episode isch d Kritik immer lütter worde.
Und richtig eskaliert isch es denn wäg dr shady Briefkaste-Gschicht und em verheimlichte Teilusverkaufversuech ins Usland.
Also nei, faktisch bisch völlig drnäbe.