JackR hat geschrieben: 02.12.2024, 10:06
Sicher ist ehh nix. Auch der FCB hat alles andere als souverän gewisse Punkte (St. Gallen, Servette) geholt.
Aber YB einfach so abzuschreiben halte ich für komplett falsch. 9 Punkte Abstand haben wir auf YB. Das ist bei den vielen Punktverlusten in der Top-Gruppe quasi nix. Und wie schon angesprochen werden die im neuen Januar gut Punkte aufholen, weil das Programm es hergibt.
Aber me het se ebbe gholt und genau das isch das was zellt. Usserdäm hämmer die Saison au scho Spiel kha womer unnötig Pünggt ligge loh händ, z.B. serste Heimspiel gege Lugano het me eigentlich über witti Strecke e guets Spiel zeigt abr halt verlore, au so gege Luzärn uswärts.
Die Saison zaigt vor allem eins uf, das bishär kai Mannschaft Konstanz anebrocht het und wurum das jetzt usgrächnet genau numme YB sött glinge, muess mer eine no plausibel erkläre. Vo däne Spiel, wo dr Kolleg ufzellt het, würdi us YB-Sicht numme bi de Heimspiel vonere eifache Ufgob rede. Do me jo bishär uswärts enorm Mieh het isches e weneli arrogant us YB-Sicht sälbst gege GC uswärts 3 Pünggt budgetiere und gege das aktuelle Lausanne sin sie in mine Auge allerhöchstens uf Augehöchi, uswärts eher dr Underdog.
YB wird aber zimmli sicher im Winter nomol uf TM zueschloh und sich brobiere zverstärke, ob das denn abr nach de erste Spiel im neue Joor scho so guet grifft, wird sich no zeige.
Ich dänk au, dass Yb durchus gueti Möglichkeite het, no überere Strich zko, abr, obs am Änd für Top 3, odr sogar ganz füre längt bezwifle ich stargg.