Was muss man in Singapur gesehen haben?
Bin nur zwei Tag dort.
Und ja, was muss man in Bangkok gesehen haben?

merci und gruess
hesch den schomal sone rundfahrt gmacht? wie lang gaht das?Raul_22 hat geschrieben:betreffend singapur chan ich dir nid witerhelfe.. aber derfür mit bangkok.. es het dört dr floating market.. isch e märt uf böötli.. ganz luschtig.. und denn hets dört e produktionsstätt vo schmuck.. au sehr interessant mol luege wie das alles gmacht wird.. und suncht chan ich dir uf jedefall e stadtrundfahrt empfähle..
jep ich ha so eini gmacht.. aber isch mit enene private büsli (nur mini familie) gsi und mir händ chönne sage wie lang sie söll go.. bi uns isch das 1/2 tag gsi.. wie lang die offizielle (wo du in emene grosse bus machsch) gönd weis ich nid.. aber du muesch eifach gseh dass thailand im verglich zu dr schweiz recht billig isch und sich so e privatrundfahrt sicher rendiert.. vorallem chan die dr guide denn au no es paar spezielli restauräntli und so zeige..smith hat geschrieben:hesch den schomal sone rundfahrt gmacht? wie lang gaht das?
wie und wo findsch sones "stadtrundfahrt-unternäme"?Raul_22 hat geschrieben:jep ich ha so eini gmacht.. aber isch mit enene private büsli (nur mini familie) gsi und mir händ chönne sage wie lang sie söll go.. bi uns isch das 1/2 tag gsi.. wie lang die offizielle (wo du in emene grosse bus machsch) gönd weis ich nid.. aber du muesch eifach gseh dass thailand im verglich zu dr schweiz recht billig isch und sich so e privatrundfahrt sicher rendiert.. vorallem chan die dr guide denn au no es paar spezielli restauräntli und so zeige..
Alsooo... Singapur:smith hat geschrieben:Hallo
Was muss man in Singapur gesehen haben?
Bin nur zwei Tag dort.
Und ja, was muss man in Bangkok gesehen haben?![]()
merci und gruess
isch im programm!kliko hat geschrieben:Einige Tipps:
- Esplanade (auch gennant The Durians): Etwas ähnliches wie das KKL in Luzern ]
hast recht, gewisse ähnlichkeiten sind unübersehbar....![]()
PeppermintPatty hat geschrieben: Tipp falls no Zitt hesch ufem Wäg nach Bangkok: Zwüschestop in Kuala Lumpur - findi düttlich spannender als Singapur.
Absolutsmith hat geschrieben:isch im programm!![]()
Georgetown IST Chinatown - wirklich noch eine sehr chinesische Stadt. Und hat einiges an Sehenswürdigkeiten zu bieten (allein schon dir Busreise von KL nach Penangkliko hat geschrieben:Ein schönes, noch einigermassen "authentisches" Chinatown findet man in Georgetown auf der Halbinsel Penang im Norden Malaysias...
es rauche uf dä stross isch kais problem..eifach ziggi nid am bodä wörfä sondern schön in äschebecher..het etlichi ume..au bi dä meischte restaurant wo mä chan dussä esse isch rauche erlaubt...Rinoceronte hat geschrieben:Und lueg mit em Rauche uf offener Stroos...
Hehe, das hab ich auch miterleben dürfen...PeppermintPatty hat geschrieben:Georgetown IST Chinatown - wirklich noch eine sehr chinesische Stadt. Und hat einiges an Sehenswürdigkeiten zu bieten (allein schon dir Busreise von KL nach Penang)
hach... *schwelg* wünsche dir viel vergnügen & eine erlebnisreiche reise! beneide dich fast ein wenig (auch wenn ich all das kreuchende und fleuchende getier gehasst habe).smith hat geschrieben:morgen fliege ich nach singapur, dort beginnt die reise nach bangkok.
merci!PeppermintPatty hat geschrieben:hach... *schwelg* wünsche dir viel vergnügen & eine erlebnisreiche reise! beneide dich fast ein wenig (auch wenn ich all das kreuchende und fleuchende getier gehasst habe).
in KL war ich mal in einem genialen estaurant irgendwo in den suburbs, aber leider habe ich keinen plan mehr, wo das war (und obs das überhaupt noch gibt...) - hätt' ich ausfindig machen können, aber bis morgen reicht wohl nicht *g*
Hass uf georgetown... mir sind dört letschtjoor sicher 3 stund mitem auto umegirrt und händ dr wäg us dere stadt usegsuecht... isch aber fascht unmöglig wäge dene ville eibahnstrosse...PeppermintPatty hat geschrieben:Georgetown IST Chinatown - wirklich noch eine sehr chinesische Stadt. Und hat einiges an Sehenswürdigkeiten zu bieten (allein schon dir Busreise von KL nach Penang)
gondeli sind im moment nid in betriebFCB-Fetisch hat geschrieben:ausflug auf die vergnügungsinsel SENTOSA ISLAND bei Singapur! Mit Gondeli gehts hinüber auf die Insel! Schön zum Baden!
Der Nacht-Zoo in Singapur ist auf jedenfalls auch einen Ausflug wert!