Mr sin NUR kollege...

Der Rest...
Gesperrt
THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

PadrePio hat geschrieben:als schutzbefohlene steht sie unter meiner obhut.
Ach Padre! Usgrächnet du! Beschütz lieber d Ministrante! Und do mein ich nit Kopfstrichle uf Schritt höchi! :)
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Bierathlet hat geschrieben:D Schwöschter vo dr Fründin vom Kolleg - tabu oder legitims Ziel? :confused:
Legitim

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

Aagnoh ihr mached aini klar uf ere onlineplattform. Ihr vrabredet euch zumene kaffi in dr stadt. Und wo ihr dödd sind mergged ihr "scheisse, die isch jetzt aber gar nid so mi fall!", was mached ihr denn? Any tipps?

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

THOR29 hat geschrieben:Wünschenswärt!
RvP_10 hat geschrieben:Legitim
Gepriesen sei das Forum als moralische Instanz!
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

Schambbediss hat geschrieben:Aagnoh ihr mached aini klar uf ere onlineplattform. Ihr vrabredet euch zumene kaffi in dr stadt. Und wo ihr dödd sind mergged ihr "scheisse, die isch jetzt aber gar nid so mi fall!", was mached ihr denn? Any tipps?
drum macht me uf e Kaffi ab und nid für e Nachtässe. E Kaffi goht schnäller verbi, drno verabschiedet me sich fründlig. Wenn sie frogt öb me sich wieder emol gseht, eifach sage dass es nid so das isch was me sich vorgstellt het. Vor em Kaffi dringge schreiend drvo seggle goht natirlig au, isch eifach nid so Gentleman ...
FC Basel - Rasenmeister 2007

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

Bierathlet hat geschrieben:D Schwöschter vo dr Fründin vom Kolleg - tabu oder legitims Ziel? :confused:
Numme zum bümsle nid unbedingt (färbt au uf e Kolleg ab, usser es isch für beide kei Problem), für öbbis ärnschthafters durchaus legitim.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Lusti hat geschrieben:drum macht me uf e Kaffi ab und nid für e Nachtässe. E Kaffi goht schnäller verbi, drno verabschiedet me sich fründlig. Wenn sie frogt öb me sich wieder emol gseht, eifach sage dass es nid so das isch was me sich vorgstellt het. Vor em Kaffi dringge schreiend drvo seggle goht natirlig au, isch eifach nid so Gentleman ...
e kollegin het mr mol vrzapft, dass sie denn immer so abhau-Schwalbe risst: "sry, ich ha nur 10 min. zyt. mi kollegin het mr aaglüte, i muess zu ihre." oder: sie goht während em date uf d'schissi, lütet vo dödd ihrere kollegin a, die chunnt denn 10 min. spöter "zuefällig" vrbi und s'date sait denn em typ, dass sie jetzt mit ihre witerzieht. :eek:

WickedFruit
Benutzer

Beitrag von WickedFruit »

fixi hat geschrieben:Het dr Admir zwei Töchtere?
Sogar 3!!!

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

WickedFruit hat geschrieben:Sogar 3!!!
zum glück hän die s usseh nid vo ihm! das wäre denn 3 bäse worde...

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

Schambbediss hat geschrieben:e kollegin het mr mol vrzapft, dass sie denn immer so abhau-Schwalbe risst: "sry, ich ha nur 10 min. zyt. mi kollegin het mr aaglüte, i muess zu ihre." oder: sie goht während em date uf d'schissi, lütet vo dödd ihrere kollegin a, die chunnt denn 10 min. spöter "zuefällig" vrbi und s'date sait denn em typ, dass sie jetzt mit ihre witerzieht. :eek:
Denn ist dini Kollegin eifach e feigs Nüssli. Super Vorussetzung wenn's denn emol ärnscht isch. Chunt denn au immer ihri Kollegin vrbi go hälfe. Bi bis jetzt immer besser gfahre mit ere ehrlige Ussag. Wenn ds Meitli denne nid verstoht oder wäffelet, chasch immer no drvolaufe, denn hesch es wenigstens probiert.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Klare Fall vo Unryffi...
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

canon hat geschrieben:zum glück hän die s usseh nid vo ihm! das wäre denn 3 bäse worde...
Die einti spielt sogar Fussball , also kunnt sie wohl doch bits nach ihm ;)

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

erlebnisorientierter hat geschrieben:Die einti spielt sogar Fussball , also kunnt sie wohl doch bits nach ihm ;)
wenn die so schutted wie dr babbe: berni, hole!

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Schambbediss hat geschrieben:wenn die so schutted wie dr babbe: berni, hole!
Isch dr Berni nit z alt fyr die?
Falls ich das falsch verstande ha, gheert di Ussag in Transferwünsche Fred!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Schambbediss hat geschrieben:wenn die so schutted wie dr babbe: berni, hole!
Si schuttet mit minere Nichte und ohni Scheiss Technisch isch si nicht ohne - also scho bits Gen vom Papi

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Si schuttet mit minere Nichte und ohni Scheiss Technisch isch si nicht ohne - also scho bits Gen vom Papi
Jetzt ziehst du auch noch deine Nichte in diese sachliche Diskussion mit rein. :D

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Findet ihr bim erschte date sött dr maa zahle? Git viel fraue wo druf bestöhn.

*lenkt von erlebnisorientierter nichte ab*

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

fare hat geschrieben:Jetzt ziehst du auch noch deine Nichte in diese sachliche Diskussion mit rein. :D
Nun da sie kein optische Highlight ist darf ich dies ohne schlechtes Gewissen machen :eek: :eek: :eek: :D

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Schambbediss hat geschrieben:Findet ihr bim erschte date sött dr maa zahle? Git viel fraue wo druf bestöhn.

Also ich finde allgem. dass die Frauen auf sehr viele Sachen bestehen (nicht nur wegen Deiner Frage) Aber selber doch sehr wenig zu bieten haben.

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zaunbesteiger »

Schambbediss hat geschrieben:Findet ihr bim erschte date sött dr maa zahle? Git viel fraue wo druf bestöhn.

Ich bestehe darauf, dass sie mich einlädt :cool:

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Und jungs no eppis, wenn ihr mit ainere schribed und die findet ca. 2 wuche kai gläägehait zum sich mit euch dräffe obwohl sie in basel odr umgäbig wohnt: grad in wind schiesse! Alles fuuli usrede.

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

*lässt routiniert den Geldbeutel verschwinden* :p

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

PadrePio hat geschrieben:*lässt routiniert den Geldbeutel verschwinden* :p
Muahahaha überall wänn sie emanzipation aber nur dödd wo's vo vordail isch für se...

Lusti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lusti »

Au do gits e guets Augemaas: Wenns e Kaffi isch und no e Gipfeli drzue, würd ichs zahle. Das würd ich au bimene Kolleg eso mache. Wenns aber e Nachtässe isch, am beste bstellt sie no e Hummer oder e Filet Mignon, denn würdi das au em Kolleg nid zahle, also au nid am Date. Unabhängigkeit foht aber bim Gäld a, und wenn die Dame uff ihri (finanzielli) Unabhängigkeit bestoht, denn söll die ihr Ässe au sälber zahle. Isch nid me als aaständig.
Git übrigens per Knigge e gueti Art, sini Prissvorstellig was me zahle möchte z'übermittle: Me suecht sich uff dr Spiiskarte öbbis uss wo im Bereich vo däm isch wome möchti zahle. Denne seid me "oh, das XXX wäri au no guet" und scho weiss dr ander/i dass das +- 5 Stutz ungefähr um Rahme ligt. Ich empfiel i däm Fall übrigens immer dr Donald Kindertäller für 9 Stutz, Schnipo halt :D

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Schambbediss hat geschrieben:e kollegin het mr mol vrzapft, dass sie denn immer so abhau-Schwalbe risst: "sry, ich ha nur 10 min. zyt. mi kollegin het mr aaglüte, i muess zu ihre." oder: sie goht während em date uf d'schissi, lütet vo dödd ihrere kollegin a, die chunnt denn 10 min. spöter "zuefällig" vrbi und s'date sait denn em typ, dass sie jetzt mit ihre witerzieht. :eek:
Feige Kuh deine Kollegin. Da verlangen Frauen stets gerecht und fair behandelt zu werden. Und dann selber so eine feige Scheiss abziehen, anstatt anständig zu sagen, dass es nicht pass. So eine wie deine Kollegin gehört angekettet an den Herd! :o

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Schambbediss hat geschrieben:Und jungs no eppis, wenn ihr mit ainere schribed und die findet ca. 2 wuche kai gläägehait zum sich mit euch dräffe obwohl sie in basel odr umgäbig wohnt: grad in wind schiesse! Alles fuuli usrede.
Absolut. Der Satz "Habe momentan keine Zeit" oder "habe sehr viel um die Ohren" heisst auf deutsch übersetzt "ich habe keine Lust, mich mit dir zu treffen". Aber ja, 8 von 10 Frauen bringen es nicht fertig, einem Mann anständig abzusagen. Da werden häufiger auf Methoden à la nicht antworten, lügen oder einfach abhauen zurückgegriffen.

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

I ha scho paar mol gueti erfahrig drmit gmacht, d Frau au MINS zahle z loh! Am afang hän si zwar ganz perplex drigluegt, häns denn aber nach paar sekunde mitemene schmunzle zur kenntnis gno und wenn si denn zahlt wäisch, dass die hüt zobe uf dinere flöte spiele wird.

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

Hmm... Also ich habe bis jetzt immer unkompliziert geteilt, einfach wie es gerade gepasst hat. Ich sehe nicht ein, wieso ich eine praktisch unbekannte Person einladen sollte. Mache ich dann später gerne.
Schambbediss hat geschrieben:Und jungs no eppis, wenn ihr mit ainere schribed und die findet ca. 2 wuche kai gläägehait zum sich mit euch dräffe obwohl sie in basel odr umgäbig wohnt: grad in wind schiesse! Alles fuuli usrede.
Die kannst du vergessen. Wenn man ehrlich Interesse an einer Person hat, dann findet man Zeit oder kommuniziert klar, dass man zwei Wochen keine Zeit hat, aber dann auch gleich ein anderes Datum vorschlägt. Alles andere sind dämliche Spiele für dämliche Personen...

rethabile
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rethabile »

Falls ärnschthafti Absichte find ich's okay - nur zum vögle eher nid. Es sei denn dr Kolleg isch eigentlich eh e honck oder sie e 10, oder 9 ;-)
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Wenn sie älter isch wie ich zahlt sie :D
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

Gesperrt