Mr sin NUR kollege...

Der Rest...
Gesperrt
Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Mr sin NUR kollege...

Beitrag von Schambbediss »

liebi lüt.

was haltet ihr vo fründschafte zwüsche Männer und fraue? funktioniert das nur guet wenn sich baidi nid geil finde?
isch das möglig (sone richtigi fründschaft)? au wenn sie/är e riese schuss isch? oder erhofft me sich insgeheim amigs drotzdäm ebitz meh (aimol drüber oder sogar meh)?
und wenn's denn mol e bümsli gäh het zwüsche fründe, isch nochär alles Andersch gsi oder was händer do für erfahrige?

bi do grad mit dr bürokollegin am diskutiere... :confused:

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Emol e Bümsli ka nie schade, vor allem wenn beidi sturzbsoffe sin.
Nid füre Lohn, für d'Region
LordTamtam hat geschrieben:Ich freu mich auf morgen früh. Dann geht das gejammer um Trump nochmals 4 Jahre weiter.:D

PadrePio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PadrePio »

Schambbediss hat geschrieben:liebi lüt.

was haltet ihr vo fründschafte zwüsche Männer und fraue? funktioniert das nur guet wenn sich baidi nid geil finde?
isch das möglig (sone richtigi fründschaft)? au wenn sie/är e riese schuss isch? oder erhofft me sich insgeheim amigs drotzdäm ebitz meh (aimol drüber oder sogar meh)?
und wenn's denn mol e bümsli gäh het zwüsche fründe, isch nochär alles Andersch gsi oder was händer do für erfahrige?

bi do grad mit dr bürokollegin am diskutiere... :confused:
hesch se scho bümslet?

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

nai, die gumsle ghört nid in mi beuteschema

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Friehner oder spöter will immer dr aint meh!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

THOR29 hat geschrieben:Friehner oder spöter will immer dr aint meh!
also würdsch sage so platonischi fründschafte gits kaini ächte zwüsche zwai gschlächter wenn baidi mind. hetero sin?
wieviel kolleginne vo dir würdsch mol knalle wenn sie s'ok würde gäh?

GranitXhaka
Benutzer

Beitrag von GranitXhaka »

Grundsätzlich ja, aber meiner Meinung nach selten.
Oft ist es der Fall, dass einer der beiden mehr will...

Nervenbündel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nervenbündel »

Ich habe da so eine. Ich würde irgendwie gerne einmal drüber aber nicht mehr. Ich würde mich aber schon sehr schwer tun irgendwie, sogar wenn ich die Erlaubnis hätte ;) .
Unter Sousa waren die Spieler vielleicht weniger verletzt.
Aber sie spielten so, dass man hätte glauben können, sie wären verletzt.

-footbâle 20.06.2015

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

sone riese schwachsinn :rolleyes:
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

basler hat geschrieben:sone riese schwachsinn :rolleyes:
würdsch bi kainere vo dine kolleginne mol drüber wenn de dörftsch?

MichaelMason
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MichaelMason »

Guter Thread, guter Thread!

Ich überlege mir soeben, wie man den Thread mit dem Thema Urs Fischer hijacken kann :D

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Hesch so öbbis nid erst grad kürzlich gfrogt imene andere Thread?... :D Logisch gits Fründschafte zwüsche Fraue und Männer.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

kogokg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kogokg »

Ich weiss jetzt nicht, was das für vorstadt-pubertäre Probleme sind. Im BeO, wo ich aufgewachsen bin, hatte man einfach Freunde, unabhängig des Geschlechtes. Natürlich gabs auch hin und wieder, dass sich manche im Kollegenkreis untereinander sexuell vergnügten. Meistens natürlich Mann-Frau, aber ich schliesse mal nichts aus. Es gab natürlich auch Leute, die aufgrund ihres asozialen Verhaltens und debilen Aussehens keine Freunde hatten. Die erkannte man in der Regel an ihren SCB-Trikots.

Also kurz zusammengefasst; ich begreife das Theman nicht ganz. Es hört sich aber so an, als hättest du einen klassischen "Freunde bleiben"-Korb erhalten hast.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Nai kogi des hob i ned.
Wieni gsait ha bini mit ere bürokollegin am diskutiere gsi. Sie sait jo, i sag nai. Usser baidi finde sich sexuell nid aamächelig. Das isch denn e sehr gueti basis für sone richtigi frau-maa fründschaft.

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Schambbediss hat geschrieben:würdsch bi kainere vo dine kolleginne mol drüber wenn de dörftsch?
Es git kolleginne und kolleginne. Bi mänge würdi sicher drüber, denn gits aber anderi wo ich sicher nit würd us verschiedenste gründ.

Finds aber schwachsinn wenn me seit dass zwüsche maa und frau kei richtigi fründschaft ka si. Ha kolleginne wo ich sit über 10 johr kenn und e tiefi fründschaft bestoht und do würd keine mitem andere ins bett wölle.

RVL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RVL »

Ich habs ein paar mal probiert aber sind dann doch immer in der Kiste gelandet (von dem eher nein) :]
Hunde haben Besitzer - Katzen haben Personal!

GranitXhaka
Benutzer

Bin da der Meinung von Basler!
Es gibt Kolleginnen mit denen man mal was angefangen hat oder auch würde
und dann gibts Kolleginnen die kennt man schon über 10 Jahre, geht regelmässig mit ihnen was unternehmen (Essen oder was trinken) auch wenn jemand in einer Beziehung ist... mit denen würde ich persönlich auch nichts anfangen. (und hier kommt es überhaupt nicht drauf an wie sie aussehen!)

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

basler hat geschrieben:Es git kolleginne und kolleginne. Bi mänge würdi sicher drüber, denn gits aber anderi wo ich sicher nit würd us verschiedenste gründ.

Finds aber schwachsinn wenn me seit dass zwüsche maa und frau kei richtigi fründschaft ka si. Ha kolleginne wo ich sit über 10 johr kenn und e tiefi fründschaft bestoht und do würd keine mitem andere ins bett wölle.
Jo, s gyt Kollegine und Kollegine und verschiedeni Aschpäggt wo meh bin ere Antwort muess berücksichtige.
1.) isch sy, du, oder baidi Single oder in ere Beziehig?
2.) findet meh sich gegesytig attraktiv oder findet meh aifach dr Charakter mega Cool ?
Das sind emool zwai Sache und es gyt no vyyl meh Aschpäggt.
Klar ha ich Kollegine wo ichs super guet ha aber ich nie ebbis würd mache aber es gyt au settigi wo e Abentüür durchus vorstellbar wär.
Und wenn sich zwai gegesytig attraktiv finde, Single sind und sich au sunscht sehr guet verstöhn, isch doch do d Chance, das friehner oder spöter ebbis lauft doch sehr gross.
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Das trifft meiner Meinung nach sicher auf die meisten zu. Ich denke, in 9 von 10 Fällen kommt es irgendwann soweit... auch wenns Jahre dauert. Kenne viele Paare, die zuvor jahrelang sehr gut befreundet waren.

Mit attraktiven Frauen fange ich keine Freundschaft an. Meistens landet man früher oder später im Bett, daher nein. :p

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

es kommt nicht gut, aber ein bisschen bumsen ist schon okey :D
1893  :cool:

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

THOR29 hat geschrieben:Jo, s gyt Kollegine und Kollegine und verschiedeni Aschpäggt wo meh bin ere Antwort muess berücksichtige.
1.) isch sy, du, oder baidi Single oder in ere Beziehig?
2.) findet meh sich gegesytig attraktiv oder findet meh aifach dr Charakter mega Cool ?
Das sind emool zwai Sache und es gyt no vyyl meh Aschpäggt.
Klar ha ich Kollegine wo ichs super guet ha aber ich nie ebbis würd mache aber es gyt au settigi wo e Abentüür durchus vorstellbar wär.
Und wenn sich zwai gegesytig attraktiv finde, Single sind und sich au sunscht sehr guet verstöhn, isch doch do d Chance, das friehner oder spöter ebbis lauft doch sehr gross.
ich ha kollegine wo wie ich single sin und me sich gegesittig attraktiv findet, aber me eifach so lang befründet isch dass so öbis überhaupt nit in frog kunnt und ich au nitmol würd drüber nochdänke. oder denn gits kolleginne wo miteme guete kolleg zämme gsi sin, die sin für mi au tabu.

denn gits halt wieder kolleginne wo ich eifach mag und halt kenn, bi däne würdi sicher gärn drüber (wenn i nit scho bi :p ). ha scho söttigi ka wo denn halt mehr wölle hän, das isch s risiko. aber grundsätzlich seh ich kei problem dass maa und frau könne normal befründet si.

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Wenn eine Frau über sich und einen Typen den klassischen Satz "mr sin NUR kollege" bringt, sind sie meistens dann doch mehr als Kollegen ;)

Übrigens: Unterhaltsamer Fred. :) Wie geht es wohl dem armen Lupinin?

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

wemmer scho bim Thema fraue sin: jungs, falls euch mol e holdi Dame während em aabaggere sait: "sorry aber im momänt hani Kai zyt für e fründ.", vrpissed euch so schnäll wie möglig... sin nämlig nur fuuli usrede ;)

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

Top Fade Schambbediss!

Manne hälfe Manne :cool:
1893  :cool:

GranitXhaka
Benutzer

RvP_10 hat geschrieben:Wenn eine Frau über sich und einen Typen den klassischen Satz "mr sin NUR kollege" bringt, sind sie meistens dann doch mehr als Kollegen ;)

Übrigens: Unterhaltsamer Fred. :) Wie geht es wohl dem armen Lupinin?
Das wiederum stimmt auch und man kann sich nie sicher sein, ob das stimmt oder nicht :D
aber meistens sind diese "Kollegen" dann noch nicht sehr lange befreundet..

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

bi schüss-kolleginne muesch aifach ufpasse dass de nid usgnützt wirdsch: sie goht mit dir an e Party aber hei gohsch elei will sie zumene andere go veegle goht! ufpasséééééé!

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Schambbediss hat geschrieben:bi schüss-kolleginne muesch aifach ufpasse dass de nid usgnützt wirdsch: sie goht mit dir an e Party aber hei gohsch elei will sie zumene andere go veegle goht! ufpasséééééé!
+100

Ha e sehr gueti Kollegin vo dere ich aber nüt will, wone Schuss isch, und die het mehreri Type, wo sie so hart friendzoned het, dass die sogar uf ihre Hund ufpasse, wenn sie am Wucheänd irgendwo ahne goht. :D
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Fulehung
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fulehung »

kogokg hat geschrieben:Ich weiss jetzt nicht, was das für vorstadt-pubertäre Probleme sind. Im BeO, wo ich aufgewachsen bin, hatte man einfach Freunde, unabhängig des Geschlechtes. Natürlich gabs auch hin und wieder, dass sich manche im Kollegenkreis untereinander sexuell vergnügten. Meistens natürlich Mann-Frau, aber ich schliesse mal nichts aus. Es gab natürlich auch Leute, die aufgrund ihres asozialen Verhaltens und debilen Aussehens keine Freunde hatten. Die erkannte man in der Regel an ihren SCB-Trikots.

Also kurz zusammengefasst; ich begreife das Theman nicht ganz. Es hört sich aber so an, als hättest du einen klassischen "Freunde bleiben"-Korb erhalten hast.
Gut beobachtet. Im Bernbiet gibt es tatsächlich Frauen, die den Männern in der Beiz auch Runden bezahlen und/oder Schnupf ausgeben. Für mich ist das eigentlich die Grundvoraussetzung, dass eine Kollegschaft zwischen Mann/Frau möglich ist. Wenn dagegen die hübsche Nachbarin das Gefühl hat, dass ein Mann grundsätzlich immer einer Frau jedes Getränk bezahlen sollte, weil nun mal eine Coffeuse weniger als ein Maurer verdient, wird das nichts. Geh doch selber auf den Bau.

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Bierathlet hat geschrieben:+100

Ha e sehr gueti Kollegin vo dere ich aber nüt will, wone Schuss isch, und die het mehreri Type, wo sie so hart friendzoned het, dass die sogar uf ihre Hund ufpasse, wenn sie am Wucheänd irgendwo ahne goht. :D
+100

Haha, die Wyber sin eifach s Letschte. :D Dümmer nur no d Männer, wo ihne nocherenne. Aber als Maa isch me mängisch so vrbländet und seht d`Realität vor Auge nid, bis s`Fünferli kheit. :p

Guete Thread. Bro`s vor Hoe`s! :cool:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Kurtinator hat geschrieben: Bro`s vor Hoe`s! :cool:
Damit ist alles gesagt. :cool: :)

Gesperrt