Jeder Spieler kann sich ändern (nein ich ich habe nie/nicht gesagt, dass Delgado nicht einschlagen wird). Aber wenn ein Spieler 1/2-1 Jahr nicht so gut spielt, obwohl er eig. fit ist/wäre, so kommen manchmal schon Zweifel auf.mimösli hat geschrieben:Isch scho komisch !!!! Öbbe 70% vo dene wo jetzt toll und geile Siech und has immer gwüst das dä ihschlot.....bla,bla,bla händ ihn vor öbbe3/4 Johr verschreie in däm Forum, das är nüt sigi...........und jetzt ????![]()
![]()
![]()
Hab das nie gesagt und wenn du Beweise forderst, dann schick ich dich in ein altes verdorbenes Forum, das von Spinnenweben geschmückt ist!mimösli hat geschrieben:Isch scho komisch !!!! Öbbe 70% vo dene wo jetzt toll und geile Siech und has immer gwüst das dä ihschlot.....bla,bla,bla händ ihn vor öbbe3/4 Johr verschreie in däm Forum, das är nüt sigi...........und jetzt ????![]()
![]()
![]()
und scho no komisch... immer wenn me ebbis geil findt wo au mol umstritte gsi isch, im momänt aber grad guet, chömeds wider: und jetz chömme all wider und wänn öbbis vo däm...mimösli hat geschrieben:Isch scho komisch !!!! Öbbe 70% vo dene wo jetzt toll und geile Siech und has immer gwüst das dä ihschlot.....bla,bla,bla händ ihn vor öbbe3/4 Johr verschreie in däm Forum, das är nüt sigi...........und jetzt ????![]()
apropos libli,isch mer grad in sinn cho....ich bi de glücklich gsi,wo am bappe zwyssig sis libli nachem xamax-spiil gfange het...nur chli zum nidisch macheThe Bacras hat geschrieben:Ich wüsst nur öbbis, wo mir no meh wärt als s Liibli vom Maty. Und das ischs Ergic Liibli. Aber das würd ich au nie gä![]()
Und dein Kollege hat dich auf dem Rücken durch die Gegend geschleppt? Seba hat nach dem Training auch seine überigen Shirts unter die Fans gebracht. War zu dumm und habe nicht gerafft, was für ne Chance ich hattebischi88 hat geschrieben:apropos libli,isch mer grad in sinn cho....ich bi de glücklich gsi,wo am bappe zwyssig sis libli nachem xamax-spiil gfange het...nur chli zum nidisch mache![]()
das vom delgado findi eifach nur geil.....bi mer sicher,de wird uns no id Champions-League schiesse....
ja was jetzt? sauschrift oder stilproblem? zudem, kann ich mir sehr gut vorstellen, dass man in argentinien ned grad das beste schulbildungssystem hat.FCB Forever hat geschrieben:Also so e Gmisch vo Gross- und Chliibuechstabe findet me nid mol bineme 1. Klässler
nei,mi koleg het mi ned durch d gägend gschleppt...ich gib dir en tipp,für negscht mol...: wenn alli ide MK churz vor spilschluss nach vorne laufet,blibsch eifach sto und wartisch,bis s libli zu dir fliegtThe Bacras hat geschrieben:Und dein Kollege hat dich auf dem Rücken durch die Gegend geschleppt? Seba hat nach dem Training auch seine überigen Shirts unter die Fans gebracht. War zu dumm und habe nicht gerafft, was für ne Chance ich hatte
Danke danke... Will sowieso nur noch eins von dem Maty. Hab ja das von Ivan. Also ja nicht ich aber meine Freundin und ich darfs tragen, weils ihr zu gross istbischi88 hat geschrieben:nei,mi koleg het mi ned durch d gägend gschleppt...ich gib dir en tipp,für negscht mol...: wenn alli ide MK churz vor spilschluss nach vorne laufet,blibsch eifach sto und wartisch,bis s libli zu dir fliegt![]()
nei,so sache machi au ned...hamer scho überleit,öbi söll füre go,wo unsri nr.12 sis libli "wäggworfe" het... ha mirs aber andersch überleit(zum glück,sind jo fascht d füscht gfloge)!do hani lieber es ganzes zwyssig-libli,als en fätze vom barberisThe Bacras hat geschrieben: Hast du auch einen Fetzen von Jimmys Shirt bekommen, als sich manche um es Stritten (ist schon ein bisschen länger her)? Ich nicht, aber ein guter Freund. FInde ich sinnlos, ein Shirt eines Spielers zu zerstören. Tja...![]()
Zum ersten: So ein Film wäre super. Ich könnte nie genug von seinen Toren bekommen.grufty hat geschrieben:Maty ist ein super sympathischer Typ! Hatte mich gefragt, ob ich eine DVD mit seinen Toren für ihn machen würde, was ich natürlich gerne getan habe. Drei Wochen später war ein Testspiel. In der Pause hat er sein nassgeschwitztes Shirt ausgezogen, sich ein trockenes Shirt übergestreift, und mir das getragene Shirt in die Hand gedrückt ..... Habe mir lange überlegt, ob ich es waschen soll oder nicht ]PS: Nein, sein Shirt gebe ich auch nicht weg[/B]....