Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Das heisst ohne Transfers hätte man nur einen Verlust von 3,4 Millionen gemacht? Das wäre aus meiner Sicht eine sehr gute Nachricht. Das war bisher meist viel schlimmer, man war immer auf die Transfers angewiesen...
Was heisst ohni Transfers? Wenns die Transferinahme vo 27,4 Mio. nid geh hät, häts au die Transferussgobe vo 9 Mio. nid gäh.
Vo däm här isch das mit dä 3,4 Mio. Verlust sowiso völlige quatsch!
Allgemein wär i do ganz vorsichtig was zmindescht die theoretische Zahle agoht wo in däm Fade stön.
Ich sag nur s'Konstrukt FC Basel isch e kompläxes und e teils undurchsichtigs Gebilde wo imne Johresbricht nid alles drin stoht.
Ich bi noch wie vor dr Meinig, dass e Club wie dr FC Basel nid jedes Johr grundsätzlich uff Transferinahme agwise sie muess zum kei Verlust zmache, das chas eifach nid si au in dr Schwiiz nid!
Falls das doch immerno so dr Fall sötti si, was i nid hoff aber me anhand vo däm Johresbricht schlicht und eifach au nid genau sage ka, wär das s'Zeiche, dass in däm Club halt trotz allem Erfolg (oder grad wäg em Erfolg?) nid allii so e tolle Job mache, immerno vill Potenzial verschänkt wird und nid alles so toll lauft wie gwüssi Lüt s'immer gärn und bi jeder Glägeheit verzelle wän.