Tsunami hat geschrieben:Und wer hat DD verpflichtet? Warum hat man keinen 3. Stürmer, den man anstelle von Frei mal bringen können?
Taratonga hat geschrieben:soory, ganz ehrlich: habe ich nicht gesehen, war wohl irgendwo
war im B7, also genau vor dem Strafraum, rsp. dahinter.
werde es im TV anschauen, aber bin mir ziemlich sicher, dass das auch ein 11er war - sicher nicht so klar wie der am Schluss aber auch einer.
Brummler-1952 hat geschrieben:Kei Sau stryttet ab, dass d' Bienli e Penalty hätte sotte bichoo, und YB e Sieg verdient hätti !
wär au vermässe.
Was mi aber gopfertoori grauehaft uffreggt, isch das namentlig vom Blöd und em Zürcher Färnseh inszenierte schwyz-wytte Gschrey, wenn e Fääl-Entscheid zu Gunschte vo Basel pfyffe wird.
Dr gröschti Teil vom Matchbricht in dr Sportschau isch jo däm Penalty gwidmet gsi. Fuffzig Wiederholige, obschon me ohni Zytlupe sofort gseh hett, dass dr Joo Hoo e glasklars Foul im 16er gmacht hett.
Wo zum Hängger isch am Färnseh e Wiederholig bliibe, wo's um s (aagäblige) Händs vom Farnerud im YB-Sächzähner gange isch?
Wo isch in dr Zämmefassig drvo brichtet worde, dass im AF uss em Bienestock Füürzüg und weiss dr Geier was an d' Bühle gschmisse worde sind, wo är hett welle e Corner schiesse ?
Mein Gott, wenn das in Basel passiert wäri !!!! Drno hätts am Färnseh wieder Sondersändige, 10 vor 10-Bricht, Rundschau-Analyse , und weiss dr Deufel was alles gäh.
Wie viel mol isch Basel scho "bestohle" worde und es isch eifach mit emene normal Kommentar festgstellt worde - Punggt aus.
es git Sache die ändere sich nie.
guet zämmegfasst.
Pusher hat geschrieben:Warum alle bei den scheinbar wertlosen Transfers von Diaz und Salah sprechen und nicht von David Degen bleibt mir schleierhaft. Heute ganz schwach.
radames hat geschrieben:nicht mehr mal als das ist er brauchbar ... ständig verdribbelt er sich, schwalben- und motzkönig, fehlpässe und unnötige ballverluste ... DD ist ein Fehleinkauf. ich verstehe einfach nicht wie man die Degenbrüder wieder unter Vertrag nehmen konnte. Totalausfall.
zum spiel, gerechtes unentschieden, der schiri hat auf beiden seiten paarmal die augen geschlossen aber nicht matchentscheidend
Tsunami hat geschrieben:Wir schon. Aber die Clubleitung wohl kaum. Ansonsten hätten sie für ihn kaum über 1 Mio den Bernern abgekauft und ihnen zu einem Glücksfall verholfen.
dieses DD-Bashing wieder
ohne ihn hätten wir vermutlich verlohren.
Signatur zu vermieten.