Dann korrigier ich:Blutengel hat geschrieben:Dann kann der FCB gleich im Rankhof spielen ...
Für einen regiofreien Rankhof!
Hans hat geschrieben:Es gibt eine Kantonsgrenze!
Solange sich Regios in der Restschweiz als Basler ausgeben habe ich Mühe mit diesem Pack.
Für ein reigiofreies Joggeli!
Unterschriftenbogen folgt
Di Avatar passt wirklich perfekt zu DirHans hat geschrieben:Schade. User wie Kawa oder Pioneer hatten immerhin noch gewissen Unterhaltungswert hier im Forum im Gegensatz zu dieser erbärmlichen Flut von Neu-Usern wie Laufi und Konsorte, welche dieses Forum lediglich mit geistig erbärmlichem Niveau beschmutzen. Verstehe die Politik unseres Admins grundsätzlich nicht, wenn ich solchen präpupertären Scheissdreck von Laufi zitiert bekomme.
Naja, wenn ein do im Forum s'Gfühl het, er müesse de andere user im Schnitt mit 5 Biträg pro Tag beglücke, denn het er wohl sälber e weng dr Grossewahn...Laufi hat geschrieben:Di Avatar passt wirklich perfekt zu Dir(dä meint au immer er sig de Gröscht :rolleyes
!
Du willst doch den Kanzler nicht mit Laufi vergleichen?Tricolor hat geschrieben:Naja, wenn ein do im Forum s'Gfühl het, er müesse de andere user im Schnitt mit 5 Biträg pro Tag beglücke, denn het er wohl sälber e weng dr Grossewahn...
@Hans: eifach ganz ruhig bliebe, es wird mit em Laufi so si wie mit em Kanzler: Sobald er merkt, dass mr s´Schnäbi nit nur zum brünzle chan bruche, denn ghörsch au vo ihm nüt meh do inne.
wieso sollten Regios keine Basler sein?Hans hat geschrieben:Es gibt eine Kantonsgrenze!
Solange sich Regios in der Restschweiz als Basler ausgeben habe ich Mühe mit diesem Pack.
Für ein reigiofreies Joggeli!
Unterschriftenbogen folgt
"support your local team"-beiträge sollten nicht allzu ernst genommen werdenUrschrey hat geschrieben:wieso sollten Regios keine Basler sein?
der kanton heisst schliesslich Basel-Landschaft und hat somit gleich viel Basel im Namen wie Basel-Stadt![]()
sötsch lieber meh in d schuel und weniger bier suffe....heisser drnoo hat geschrieben: ps2:
mein bierrausch lässt mich weisse worte schreiben![]()
Richtig, mir Städter mache das nämlig nid (nur) zum Spass, es het au sini historische Hintergründjay hat geschrieben:Pro Stadtmauern wieder aufbauen, um den Pöbel fernzuhalten.
Nur so als BiispielDer aristokratisch-konservative Stadtbürger wird vom liberalen Bauern aus der Landschaft übervorteilt
Dr Thüring vo Grällige (SVP) wott jo s'Bezirksmehr schnäll schnäll yfiere, weller schiess het, dass dr Bezirk Arlesheim, dr Ràscht vom Kanton überstimme könnti. Das isch no e Demokraieverständnis...schnäll, schnäll d'Regle ändere, demit me jo nit zu de Verlierer khört...dä könnti bim SFV-FCZ schaffecantona hat geschrieben:falls d'reunion vo de kantön ufgrund vo de ländler nid stattfindet, ischs defintiv zit d muure widr ufe z'zieh.
Stimmt so nicht ganz! Da das Wort Basel-Stadt 10 Buchstaben hat und Basel-Landschaft 15 Buchstaben, haben die Städter 50% Basel und die Ländler nur 33.333333333333%. Also ist einer aus der Stadt 16.6666666666666666666666666666666666% mehr Basel!Urschrey hat geschrieben:wieso sollten Regios keine Basler sein?
der kanton heisst schliesslich Basel-Landschaft und hat somit gleich viel Basel im Namen wie Basel-Stadt![]()
THOR29 hat geschrieben:Stimmt so nicht ganz! Da das Wort Basel-Stadt 10 Buchstaben hat und Basel-Landschaft 15 Buchstaben, haben die Städter 50% Basel und die Ländler nur 33.333333333333%. Also ist einer aus der Stadt 16.6666666666666666666666666666666666% mehr Basel!![]()
Heisst das, dass Gelterkinder und Reigoldswiler, welche sich bekanntlich am stärksten gewehrt hatten, als Basler anerkannt und ins Joggeli (oder den Rankhof) gelassen werden?Laufi hat geschrieben:Richtig, mir Städter mache das nämlig nid (nur) zum Spass, es het au sini historische Hintergründ
Nur so als Biispielhttp://de.wikipedia.org/wiki/Gelterkindersturm
Nene, dä isch dört scho richtig ufghobe mit sym Demokratieverständnis...Käppelijoch hat geschrieben:Dr Thüring vo Grällige (SVP) wott jo s'Bezirksmehr schnäll schnäll yfiere, weller schiess het, dass dr Bezirk Arlesheim, dr Ràscht vom Kanton überstimme könnti. Das isch no e Demokraieverständnis...schnäll, schnäll d'Regle ändere, demit me jo nit zu de Verlierer khört...dä könnti bim SFV-FCZ schaffe![]()
Hallo? Mir hend Usländer, Hooligans, Ultras!Hajdin hat geschrieben:D Buure hänn uns aber guet de Arsch uffgrisse dazumols....
hützutags würd genau s gliche passiere. Wenni d Männer ide Stadt mit Röhrejeans und 50kg Gsamtgwicht gseh...
d Ländler würde uns zerstööööööre
usser d Usländer würde sich drimische
1. eifach mol zueloose wenn sy rede, es nimmt scho gföhrlige ifluss ufs liedguet in dr mk...Urschrey hat geschrieben:wieso sollten Regios keine Basler sein?
Birsfälde isch für mi sowieso mehr e Stadtquartier als öppis anders. Rein geographisch gseh.Späcki hat geschrieben:Bi zwar z'Basel gebore, ha s'erschte Joor vo mim Läbe (anschinend) an dr Gartestross in Basel gläbt, aber dr Räscht vo mim Läbe bini z'Blätzbums deheim...oh, sorry, zwüschenine hani no zwei Joor z'Ryynach (kai Angscht, immerhin im BL, nid im AG) gwohnt.
I ha z'Fuess nur ca. 10 Minute ins Joggeli, mit em Velo zwei Minute, bi aber halt gliiche e Buur us em Baselbiet und zu allem Unglück ane liggt mi Heimatort im Bärner Oberland.
Dörf ich no an Matsch?
s glich gilt eigentlich au für allschwil und binnige, wo wirklich e grosse teil vom dorf diräkt an basel gränzt. als bueb ka e guete kolleg grad vis-a-vis vo dir wohne, abr dir dörfet nid in gliche kindergarte und nid in die gliche schuele. glaub nid mol in die gliche J & S-Lager, abr do bini mr nid sicher.Späcki hat geschrieben:Stell Dr vor, i fühl mi au als Städter, au wenni e BL-Nummere am Auto ha...![]()