D Kurve

Diskussionen rund um den FCB.
Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Blutengel hat geschrieben:Dann kann der FCB gleich im Rankhof spielen ...
Dann korrigier ich:

Für einen regiofreien Rankhof!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Hans hat geschrieben:Es gibt eine Kantonsgrenze!

Solange sich Regios in der Restschweiz als Basler ausgeben habe ich Mühe mit diesem Pack.

Für ein reigiofreies Joggeli!

Unterschriftenbogen folgt
Hans hat geschrieben:Schade. User wie Kawa oder Pioneer hatten immerhin noch gewissen Unterhaltungswert hier im Forum im Gegensatz zu dieser erbärmlichen Flut von Neu-Usern wie Laufi und Konsorte, welche dieses Forum lediglich mit geistig erbärmlichem Niveau beschmutzen. Verstehe die Politik unseres Admins grundsätzlich nicht, wenn ich solchen präpupertären Scheissdreck von Laufi zitiert bekomme.
Di Avatar passt wirklich perfekt zu Dir :o (dä meint au immer er sig de Gröscht :rolleyes :) !
Und wenn das di achso hochg'lobte Unterhaltigswert isch, wo Du so vermissisch,denn verzicht ich freiwillig uff Dini geistig hohe Ergüss mit "hohem" Niveau!
Und so eine wie Du wirft andere "präpupertären Scheissdreck" an Kopf...isch's bequem im Glashuus!? :o
Alles für BS

Tricolor
Benutzer

Beitrag von Tricolor »

Laufi hat geschrieben:Di Avatar passt wirklich perfekt zu Dir :o (dä meint au immer er sig de Gröscht :rolleyes :) !
Naja, wenn ein do im Forum s'Gfühl het, er müesse de andere user im Schnitt mit 5 Biträg pro Tag beglücke, denn het er wohl sälber e weng dr Grossewahn...

@Hans: eifach ganz ruhig bliebe, es wird mit em Laufi so si wie mit em Kanzler: Sobald er merkt, dass mr s´Schnäbi nit nur zum brünzle chan bruche, denn ghörsch au vo ihm nüt meh do inne.

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

Tricolor hat geschrieben:Naja, wenn ein do im Forum s'Gfühl het, er müesse de andere user im Schnitt mit 5 Biträg pro Tag beglücke, denn het er wohl sälber e weng dr Grossewahn...

@Hans: eifach ganz ruhig bliebe, es wird mit em Laufi so si wie mit em Kanzler: Sobald er merkt, dass mr s´Schnäbi nit nur zum brünzle chan bruche, denn ghörsch au vo ihm nüt meh do inne.
Du willst doch den Kanzler nicht mit Laufi vergleichen?

Platypus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platypus »

Peinlich, wie einige Leute sich immer wieder über andere stellen müssen und so tun, als wären sie etwas besseres.

Auch wenn man verschiedene Meinungen hat, sollte ein bisschen gegenseitiger Respekt drinliegen... . Aber nein, immer schön drauftreten und am besten noch den Admin zum Sperren von Usern auffordern :o

Urschrey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Urschrey »

Hans hat geschrieben:Es gibt eine Kantonsgrenze!

Solange sich Regios in der Restschweiz als Basler ausgeben habe ich Mühe mit diesem Pack.

Für ein reigiofreies Joggeli!

Unterschriftenbogen folgt
wieso sollten Regios keine Basler sein?
der kanton heisst schliesslich Basel-Landschaft und hat somit gleich viel Basel im Namen wie Basel-Stadt :rolleyes:

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Urschrey hat geschrieben:wieso sollten Regios keine Basler sein?
der kanton heisst schliesslich Basel-Landschaft und hat somit gleich viel Basel im Namen wie Basel-Stadt :rolleyes:
"support your local team"-beiträge sollten nicht allzu ernst genommen werden
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

Frei, Huggel, Steller, Ferati und Co. werden als Basler gefeiert obwohl keiner von denen je in Basel Stadt gewohnt hat und wenn ein Fan aus Laufen, Reinach, Aesch oder Liestal kommt, soll der plötzlich kein Basler sein?
Shaqiri, Rakitic und sogar Kuzmanovic werden als "Basler" bezeichnet obwohl es Aargauer oder Berner sind.

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

solange man den fcb in seinem herzen trägt, demzufolge ein rotblaues herz hat, ist man ein "fäään".

scheiss egal ob man in basel, aargau, z**ich, bern, genf oder sogar in kimbuktu wohnt.

wer den "efcebe" liebt, liebt ihn weil das für ihn der geilste verein auf der welt ist.

ich wiederhole. SCHEISS EGAL WO ME WOHNT!!

mir wend io nit mit rassismus aafoh, oder?

sry aber das töönt doch scheisse:

"neiiiiiiiiiiii, du wohnsch z'bern, duuuu döfsch nit de fcb liebe wie ich, du hesch en scheiss dialekt und bisch kei fäänn...duuu muesch dis local team suppörte"

die gwüsse lüt sötte eifach ufhöre... was würde die wohl mache wenn se als gleine bueb hend miese us basel zieh will de pappe en andere job gfunde het in z**ii z.b.??
eifach so gedanke wo sich jede sött mache bevor er s muul ufrisst.

ps:
--> immer wenni es auto gseh mit anderem nummereschild (usser bs und bl) mit mene efcebe kläber, denn findi das anderscht e gueti sach!!!

ps2:
mein bierrausch lässt mich weisse worte schreiben :D
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

heisser drnoo hat geschrieben: ps2:
mein bierrausch lässt mich weisse worte schreiben :D
sötsch lieber meh in d schuel und weniger bier suffe....
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

heisser drnoo hat geschrieben:"neiiiiiiiiiiii, du wohnsch z'bern, duuuu döfsch nit de fcb liebe wie ich, du hesch en scheiss dialekt und bisch kei fäänn...duuu muesch dis local team suppörte"
;)

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

Pro Stadtmauern wieder aufbauen, um den Pöbel fernzuhalten.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

jay hat geschrieben:Pro Stadtmauern wieder aufbauen, um den Pöbel fernzuhalten.
Richtig, mir Städter mache das nämlig nid (nur) zum Spass, es het au sini historische Hintergründ :D
Bild
Der aristokratisch-konservative Stadtbürger wird vom liberalen Bauern aus der Landschaft übervorteilt
Nur so als Biispiel ;) http://de.wikipedia.org/wiki/Gelterkindersturm
Alles für BS

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

falls d'reunion vo de kantön ufgrund vo de ländler nid stattfindet, ischs defintiv zit d muure widr ufe z'zieh.

Käppelijoch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käppelijoch »

cantona hat geschrieben:falls d'reunion vo de kantön ufgrund vo de ländler nid stattfindet, ischs defintiv zit d muure widr ufe z'zieh.
Dr Thüring vo Grällige (SVP) wott jo s'Bezirksmehr schnäll schnäll yfiere, weller schiess het, dass dr Bezirk Arlesheim, dr Ràscht vom Kanton überstimme könnti. Das isch no e Demokraieverständnis...schnäll, schnäll d'Regle ändere, demit me jo nit zu de Verlierer khört...dä könnti bim SFV-FCZ schaffe :D

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Stimmt so nicht ganz! Da das Wort Basel-Stadt 10 Buchstaben hat und Basel-Landschaft 15 Buchstaben, haben die Städter 50% Basel und die Ländler nur 33.333333333333%. Also ist einer aus der Stadt 16.6666666666666666666666666666666666% mehr Basel! :D

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

THOR29 hat geschrieben:Stimmt so nicht ganz! Da das Wort Basel-Stadt 10 Buchstaben hat und Basel-Landschaft 15 Buchstaben, haben die Städter 50% Basel und die Ländler nur 33.333333333333%. Also ist einer aus der Stadt 16.6666666666666666666666666666666666% mehr Basel! :D
Bild
[CENTER]Pyro in die Kurve! - damit die Kurve lebt![/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Laufi hat geschrieben:Richtig, mir Städter mache das nämlig nid (nur) zum Spass, es het au sini historische Hintergründ :D
Bild

Nur so als Biispiel ;) http://de.wikipedia.org/wiki/Gelterkindersturm
Heisst das, dass Gelterkinder und Reigoldswiler, welche sich bekanntlich am stärksten gewehrt hatten, als Basler anerkannt und ins Joggeli (oder den Rankhof) gelassen werden?

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Käppelijoch hat geschrieben:Dr Thüring vo Grällige (SVP) wott jo s'Bezirksmehr schnäll schnäll yfiere, weller schiess het, dass dr Bezirk Arlesheim, dr Ràscht vom Kanton überstimme könnti. Das isch no e Demokraieverständnis...schnäll, schnäll d'Regle ändere, demit me jo nit zu de Verlierer khört...dä könnti bim SFV-FCZ schaffe :D
Nene, dä isch dört scho richtig ufghobe mit sym Demokratieverständnis... ;)
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

heimweh basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heimweh basler »

die diskussion isch jo wohl langsam für d füchs :o

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

D Buure hänn uns aber guet de Arsch uffgrisse dazumols.... :D

hützutags würd genau s gliche passiere. Wenni d Männer ide Stadt mit Röhrejeans und 50kg Gsamtgwicht gseh...

d Ländler würde uns zerstööööööre

usser d Usländer würde sich drimische

Zuffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zuffi »

Hajdin hat geschrieben:D Buure hänn uns aber guet de Arsch uffgrisse dazumols.... :D

hützutags würd genau s gliche passiere. Wenni d Männer ide Stadt mit Röhrejeans und 50kg Gsamtgwicht gseh...

d Ländler würde uns zerstööööööre

usser d Usländer würde sich drimische
Hallo? Mir hend Usländer, Hooligans, Ultras!

Usserdem gwinne d Usländer immer, will die kämpfe unfair!

Jo ALLI, au DU!

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

1. eifach mol zueloose wenn sy rede, es nimmt scho gföhrlige ifluss ufs liedguet in dr mk...
2. well mir städter das agebot zur wiedervereinigung scho zyg mol gmacht hän, aber das pack lieber wott stüüre spare, wo mir denn mitem finanzusgliich wider dörfe berappe füre bund...
3. well d hauptstadt vom kanton basel-land liestal isch und nid basel...

allerdings bini au sehr drfür, dass alli dörfe fcb fan syy... allerdings isches ganz klar e stadtclub vo dr stadt basel, suscht könnt me anstatt em baslerlied au s baselbieterlied singe... oder statt "vo dr rhygass bis zum spaletor" eifach zb. "vom ziczac bis zum liestal törli..." und do bini denn wider vehemänt drgege...

;) :rolleyes: :D :p :cool:

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Bi zwar z'Basel gebore, ha s'erschte Joor vo mim Läbe (anschinend) an dr Gartestross in Basel gläbt, aber dr Räscht vo mim Läbe bini z'Blätzbums deheim...oh, sorry, zwüschenine hani no zwei Joor z'Ryynach (kai Angscht, immerhin im BL, nid im AG) gwohnt.

I ha z'Fuess nur ca. 10 Minute ins Joggeli, mit em Velo zwei Minute, bi aber halt gliiche e Buur us em Baselbiet und zu allem Unglück ane liggt mi Heimatort im Bärner Oberland.

Dörf ich no an Matsch?

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Späcki hat geschrieben:Bi zwar z'Basel gebore, ha s'erschte Joor vo mim Läbe (anschinend) an dr Gartestross in Basel gläbt, aber dr Räscht vo mim Läbe bini z'Blätzbums deheim...oh, sorry, zwüschenine hani no zwei Joor z'Ryynach (kai Angscht, immerhin im BL, nid im AG) gwohnt.

I ha z'Fuess nur ca. 10 Minute ins Joggeli, mit em Velo zwei Minute, bi aber halt gliiche e Buur us em Baselbiet und zu allem Unglück ane liggt mi Heimatort im Bärner Oberland.

Dörf ich no an Matsch?
Birsfälde isch für mi sowieso mehr e Stadtquartier als öppis anders. Rein geographisch gseh.

fertige witz das ganze..

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

cantona hat geschrieben:Birsfälde isch für mi sowieso mehr e Stadtquartier als öppis anders. Rein geographisch gseh.

fertige witz das ganze..
Stell Dr vor, i fühl mi au als Städter, au wenni e BL-Nummere am Auto ha... :D

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Unglaublich wie viele User auf billige Provokationen reinfallen und auch keine Irone verstehen...

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

tsss - sache gits!

e grossi schnure het är ka, will är ebbe e ächte basler si sell.

nachem vaterschaftstescht ischr plötzlich ruig worde :D

die kaibe saisoniers :D

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Späcki hat geschrieben:Stell Dr vor, i fühl mi au als Städter, au wenni e BL-Nummere am Auto ha... :D
s glich gilt eigentlich au für allschwil und binnige, wo wirklich e grosse teil vom dorf diräkt an basel gränzt. als bueb ka e guete kolleg grad vis-a-vis vo dir wohne, abr dir dörfet nid in gliche kindergarte und nid in die gliche schuele. glaub nid mol in die gliche J & S-Lager, abr do bini mr nid sicher.

vorallem isch dr übergang jo fliessend.

battlefield
Erfahrener Benutzer

Beitrag von battlefield »

Admin hat geschrieben:Unglaublich wie viele User auf billige Provokationen reinfallen und auch keine Irone verstehen...
Unglaublich und vor allem traurig dass man überhaupt darüber diskutieren muss...

fan ist fan.. wohnort ist schnurz.

Gesperrt