Also eigentlich isch es jo egal wohär me chunt Hauptsach me liebt und liidet mit em FCB und das au in schlächte Ziite.
Mi Grossvater isch mit mim alte scho go luege, mi vater mit mir (7:08-7:14 ich bim alte uf em Buggel
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 7wucVYqOMg
und au ich wirds spöter mine Kinder so witergeh.
Aber mit dene wo eifach kömme will mir die beschte sin und voralllem Champions League spile chani nüt afo. Ha in dr CL wo mir gege Shaktar und Barca kassiert hän so ne YB Fän und sini züri Schnalle näbedra ka, hän überhaupt kei Ahnig ka und sin nur am motze gsi! Hauptsach mol chöne blöffe Barca und CL go luege.
Aber dr Hammer isch EM Quali (erschts Natispiel sit ewigkeit) gege Wales do unde gsi!
Im 14er scho Solothurner vo scheiss Frei und FCB jammere

!
Gad mol uffgstande und Bscheid geh was lauft und ruig ischs worde! Denn vor em Stadion e Aarauer wo uff e MK Kläber gspuckt het

!
Het vom kolleg gad eini gfange und het chöne putze, d bimbos näbedra sin nur am quasle gsi vo wäge er wär halt voll und so, unglaublich die Chöpf

!
Und den im Stadion, Mannschaftsuffstellig......Alex Frei, Marco Streller alles Pfiift

!
Und au bim Shaquiri hets scho paar ume ka!
Um uns ume Bscheid geh, alli d hose voll ka und still sin si gsi.
Mir d Schnauze voll ka, Hymne hocke blibe.
Immer wenn dr Streller oder Frei am Ball gsi isch pfiift und puut dr Räscht

.
Denn Stocker und dr Streller mache Gool und alli schreie, gumpe und klatsche sie wie die Behinderte

!
Frei goht use und alli pfiiffe

!
Absolute Hass:

!
Bi mir sicher dass, wo dene no e Mänge chunt go CL und anderi Mätsch luege.