Laufi hat geschrieben:Zitat Heusler:
"Wir haben in den letzten 3 bis 5 Jahren daran gearbeitet, eine Mannschaft aufs Feld zu bringen, mit der sich die Menschen identifizieren können. Ein Klub zu sein, der eine gewisse Demut zeigt, nicht arrogant auftritt. Am Ende ist das der FC Basel: Der FCB ist kein arroganter Klub. Deshalb hatte ich auch keine Freude am Ausdruck «Bayern-Gen». Wir sind der FC Basel, der den Menschen in der Region gehört. Und so tritt diese Mannschaft auf. Ich glaube, das spüren die Leute. Und diese Euphorie ist am Ende das positive Ergebnis daraus."
Das hesch Du eifach nur scheen g'seit, Bernhard!!! Arrogantz und Stolz sin zwei verschiiedeni Sache, das verwechsle halt vieli Restschwiizer immer wieder!!! Aber sie döffe sich ruhig mit uns freue (in de CL), mir bringe jo schliesslich au, WIEDER EMOL, d'Pünkt für de Uefa-Koeffizient

!!!
Apropos
Uefa-Koeffizient: Weiss öbber wieviel Pünggt mir das Joor scho wieder g'holt hän und vorallem würd mi wunder neh, wieviel Pünggt vom Uefa-Koeffizient für d'Schwiiz, mir g'holt hän!?? Git's doh e Tabelle irgendwo??? Merci
AstraRotlicht hat geschrieben:warum wird die 5-Jares Wertung eigentlich im Berhard Heusler Thread diskutier ???
mach doch einen neuen Thread auf!
Schuldig

!!! Aber Du, i find es wird scho g'nueg Nulltoleranz g'fordert in letschter Zyt, dorum eifach e bitt: take it easy

!!!
P.S im Pyro-Tread wird im Moment au über Aarau-St.Galle disskutiert, aber ich ha dänkt, easy, löm mir sii halt (i bi nur Ersteller gsi, nid Admin.)
P.P.S wenn i e neue Tread uffgmacht hät, wär irgend eine koh und hät g'seit: "und wäge dem Seich masch e Tread uff!??" !!!
Meh kah's nie allne recht mache, speziell doh inne