Hajdin hat geschrieben:Jetzt mal angenommen Xamax gewinnt alle Spiele souverän bis Ende August
das heisst-->Luzern,Basel,Sion,Thun,Servette,Zürich,Lausanne
Meint ihr das unser Vorstand auch noch reagieren wird kurz vor dem Transferschluss?
oder falls mal Xamax in nächster Zeit Meister werden sollte, wird dann auch der FCB gezwungen sein noch bessere Spieler zu holen?
Basel hat sicher den Anspruch die Nummer 1 zu sein...aber wenn so ein Milliardär einfach kommt und ein starkes Team zusammenkauft dann weiss ich nicht wie sich die anderen Teams in der Schweiz verhalten werden...?
Was meint ihr?
Wie schon oben geschrieben, verliert die Liga meiner Meinung nach mehr an attraktivität als dass sie dazugewinnt.
Klar haben wir jetzt ein starkes Team, das zumindest teilweise mit Stars bestückt wird.
Doch für normale Financier bzw. Mäzzen, wie es der CH-Fussball mit Oeri, Riis, Costantin, Bernastoni, Canepas Frau, dr 1000-Club vo GC etc sind und, wird dr Fuessball unattraktiv.
Wie obe scho mol gschriebe, isches bim Vorgehe vom FCB bis jetzt für e FCZ und au für YB, jo sogar Luzern (siehe Hinrunde) mit guetem Wirtschafte und gueter sportlicher Leistig möglich gsi, mit em agäbliche Ligakrösus mitzhalte. Will, dr Ligakrösus het nid nur mit Kohle um sich gschwunge, sondern au sportlich gsund gwirtschaftet. Klar isch jedem in der CH bewusst gsi, wenn dr FCB sini Ziel erreiche will, denne cha er nomol e bitzeli öpis investiere. Aber er will primär gsund blibe (siehe Wechsel Costanz zu Sommer).
Ich bezwiifle, das kei Verein in dr CH bereit drzue isch, Xamax baroli welle z biete, wenn das mol erfolg het, denn sie wüsse genau, dass Xamax nur mit de Finger schnippst, und dr nöchst Transfer isch gmacht. Und mit Stiigendem Erfolg und mit Ussichte uf CL ische es denne au für Xamax immer eifacher, gueti jüngeri Spieler, oder no nid so alti gueti spieler ind CH z hole, Kohle händ sie jo und i dänk für viel isch CH mit ussicht uf CL attraktiver zum Läbe, als d USA mit dr MSL und vor allem Katar.
Und für zum sich jöhrlich um dr 2. Platz z stritte, wärde wohl nid viel mätze geld locker mache wölle.