idioten
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
meinsch ih gang go x anti Z odr suschtige grümpel go sueche?Dome hat geschrieben:jaja Ihr seit mir Helden.
es gibt x Anti Zürcher, Anti GC, Anti FCZ Seiten, grösstenteils von FCB Fans erstellt.
Aber hier werden die Leute, die das Selbe umgekehrt machen, als Idioten bezeichnet![]()
das isch kindergarte PUR. Trotzdem hani däm penner mi meinig gsait !
und so lüt wo s'gliche bi uns mache, chani nur sage, sölle lieber öbbis us ihrer freizyt mache als so grümpel gruppen z'erstelle.
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
RIGHT! genau die haben nämlich keine ahnung um was es geht.Idefix hat geschrieben:meinsch ih gang go x anti Z odr suschtige grümpel go sueche?
das isch kindergarte PUR. Trotzdem hani däm penner mi meinig gsait !
und so lüt wo s'gliche bi uns mache, chani nur sage, sölle lieber öbbis us ihrer freizyt mache als so grümpel gruppen z'erstelle.
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
Das ist der pure Neid, weil sie gar nie bis in die Champions League kommen
FC Basel ist peinlicher für die Schweiz als die UBS!!!
http://www.facebook.com/group.php?gid=87985015623
Da kann ich nur sagen:

Da kann ich nur sagen:

B A S E L eine Nation
-
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Die sölle sich denn eifach au vrpisse und in $kaff blybe, wenn mr International widr öbbis risse und em räscht vo dr CH-Teams d Startplätz sichere. Abr denn isch natürlig alles widr Judihui und alli liebe dr FCB wo mr vohär nie ghasst hetdutsh_shulz hat geschrieben:Das ist der pure Neid, weil sie gar nie bis in die Champions League kommen

Peinlichi Gruppe.
-
- Erfahrener Benutzer
s wirklig truurige isch aber, dass sich so vieli lüt im internet priis gäbe wome zum teil sogar ihres ganze läbe ka abläse. finds lächerlig dass me sini eigeni person so muess veröffentliche... s läbe findet nid im netz statt, was vieli aber nid begriffe.. denn motze sie wider über die totali überwachig und unterschriibe s referendum vom biometrische pass, jedes facebookprofil isch aber 1000 mol schlimmer... naja... wär sich gärn widerspricht........
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
also nomol ....V.I.P. hat geschrieben:s wirklig truurige isch aber, dass sich so vieli lüt im internet priis gäbe wome zum teil sogar ihres ganze läbe ka abläse. finds lächerlig dass me sini eigeni person so muess veröffentliche... s läbe findet nid im netz statt, was vieli aber nid begriffe.. denn motze sie wider über die totali überwachig und unterschriibe s referendum vom biometrische pass, jedes facebookprofil isch aber 1000 mol schlimmer... naja... wär sich gärn widerspricht........
uf dere siite chasch Du istellige vornäh, das nur dia lüt wo Du wotsch zuegriff ufs profil händ...
wo liegts problem, wenni mine fründe (real) föteli zeig vo de ferie in mexico odr spring break in florida.. ih wär no froh drum hätti e paar informatione zu mym feriedomizil.
das ganze diend fyr mi und vieli andre au, zum informationssustusch unter kollege und mehr nid!!!
das d'date vo hacker etc, chöne igläse wärde vo wäm au immer, jo und? Das isch nid s'schlimschte übel... do wärde lüt no ganz andrscht überwacht als über facebook, derzue gits no viel viel mehr andri online portal...
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
Ganz dumme Text sorry.V.I.P. hat geschrieben:s wirklig truurige isch aber, dass sich so vieli lüt im internet priis gäbe wome zum teil sogar ihres ganze läbe ka abläse. finds lächerlig dass me sini eigeni person so muess veröffentliche... s läbe findet nid im netz statt, was vieli aber nid begriffe.. denn motze sie wider über die totali überwachig und unterschriibe s referendum vom biometrische pass, jedes facebookprofil isch aber 1000 mol schlimmer... naja... wär sich gärn widerspricht........
Kasch jo di Profil eso istelle, as niemerts usser dini Kollege (wo real die gliche sin) s könne go aluege. Zuedämm ka ich mit Verwandte und Bekannte, wo in England läbe, oft Kontakt ha, was susch nid würd go/z Tür wär. I finds guet, ases sowas git. Und dr Verglich mit em biometrische Pass funktioniert ganz eifahc nid.
fürs kommunizieren ists ok. ich hab auch einen account, ausser einem bild und meinem namen ist da sonst aber nichts drauf. damit kann ich über pns einfach mit freunden auf der ganzen welt kommunizieren.
leider gibts aber auch jene leute, und v.i.p. meint hauptsächlich diese, die täglich ihren status updaten, damit jeder trottel weiss wies einem geht, zum freundeskreis gehört sowieso jeder, den man über den cousin vom kollegen kennt (hauptsache möglichst viele) und das erste nach einem ausgang am weekend ist sofort ins facebook und fotos hochladen, kommentieren (jaaaaaa, war mega geil, wir haben soviel gesoffen) etc... dazu kommen die dämlichen applications. ich geh lieber mit einem kollegen real etwas trinken, als dass ich von 5 einen facebook-drink-application martini bekomme und ich red lieber über richtige probleme, als mich darum zu kümmern im "hows drinking the most" "hows the most sexy" scheiss auf facebook möglichst weit vorne zu sein.
bei vielen leuten ists leider nicht mehr so, und die regen sich dann auch tierisch auf, wenn irgendein trottel eine solche gruppe gründet.
genug geschrieben, ich muss mal mein profilbild aktualisieren gehen
leider gibts aber auch jene leute, und v.i.p. meint hauptsächlich diese, die täglich ihren status updaten, damit jeder trottel weiss wies einem geht, zum freundeskreis gehört sowieso jeder, den man über den cousin vom kollegen kennt (hauptsache möglichst viele) und das erste nach einem ausgang am weekend ist sofort ins facebook und fotos hochladen, kommentieren (jaaaaaa, war mega geil, wir haben soviel gesoffen) etc... dazu kommen die dämlichen applications. ich geh lieber mit einem kollegen real etwas trinken, als dass ich von 5 einen facebook-drink-application martini bekomme und ich red lieber über richtige probleme, als mich darum zu kümmern im "hows drinking the most" "hows the most sexy" scheiss auf facebook möglichst weit vorne zu sein.
bei vielen leuten ists leider nicht mehr so, und die regen sich dann auch tierisch auf, wenn irgendein trottel eine solche gruppe gründet.
genug geschrieben, ich muss mal mein profilbild aktualisieren gehen

tja, anscheinend noch nicht komplett in der neuen welt angekommen. es wird schon genug in unserem leben ins internet ausgelagert, ob du willst oder nicht. jeder gibt soviel preis im internet wie er möchte. das tut er aber genauso im normalen leben. in gesprächen, einfach im ganzen verhalten. das ist im internet ebenso der fall, nur hat man einen anderen zugang und eine grössere plattform - und das ganze findet passiver und zeitunabhängig statt.V.I.P. hat geschrieben:s wirklig truurige isch aber, dass sich so vieli lüt im internet priis gäbe wome zum teil sogar ihres ganze läbe ka abläse. finds lächerlig dass me sini eigeni person so muess veröffentliche... s läbe findet nid im netz statt, was vieli aber nid begriffe.. denn motze sie wider über die totali überwachig und unterschriibe s referendum vom biometrische pass, jedes facebookprofil isch aber 1000 mol schlimmer... naja... wär sich gärn widerspricht........
die frage ist doch mehr, was man sich davon erhofft und wofür man das braucht. selbstdarsteller gibt es auch sonst genug. auch (um einmal bezug zu finden), in der kurve. das ist kein phänomen des internets. denk drüber nach...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
hahahahaa.. zeigt schon wie lächerlich die alle da drin sind.. bedanken sich bei anderen teams, da sie selber es nicht schaffen uns mal so hoch zu schlagen.. peinlich peinlich!Marco schrieb um 05:35
genau ändi wuche chönted all mitglieder vo dere gruppe de st. jakobs-park fülle. das eus de hass uf basel für immer verbindet. danke barca danke donezk

FCB what else?