Zuhause mein ich. Vor 37500 Zuschauern und vielen Millionen vor dem Fernseher.Riesespächt hat geschrieben:Das letzte Mal Juve auswärts und davor in Valencia.
Steht der FCB vor einer neuen Krise ?
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
dört hesch aber d'Gwüsshäit ka, dass d'Gschäftsläitig s'Maxium uss de Mögichkäite und em gäld gmacht het. Das han ich hütt nid.Riesespächt hat geschrieben:Das letzte Mal Juve auswärts und davor in Valencia.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Ich gehe bald seit 50 Jahren an die Spiele des FCB. In einer solchen Krise wie wir jetzt sind kann ich mich nicht erinnern. Die totale Katastrophe. Da war der Abstieg in die NLB ein Erfolgserlebnis. JA, es kann nicht schlimmer werden. Ich glaube ich springe heute Abend mit einer FCB Fahne vom Riesenrad!
Die totale Krise beim FCB
Die totale Krise beim FCB
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Jo und? Trotzdäm hets e 6:2 gschneit. Jetzt hesch Du die Gwüssheit halt nit und s het e 0:5 ime unbedütende Match gä, und? Sag mr dr Unterschied. Ok mr hätte no 3 Spieler könne verpflichte wome nochär nümm könne bruche, aber drfür hätte mr nur 1:4 verlore......oder was? Franjo Pooth?rotoloso hat geschrieben:dört hesch aber d'Gwüsshäit ka, dass d'Gschäftsläitig s'Maxium uss de Mögichkäite und em gäld gmacht het. Das han ich hütt nid.
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
in interlaken, vor dem fernseher, in einer pizzeria, umgeben von lauter spanier,Back in town hat geschrieben:Wann hast du den FCB auf diese Art und Weise wie gegen Barca verlieren sehn ?
Und es spielt jetzt keine Rolle, ob wir auch mal gegen den FC Baden verloren haben, oder ob Gisela das selbe Maskara benutzt wie der türkische Nationaltrainer.
in rot/blau und voller zuversicht: 6:2 gegen valencia
mit der von "allen" vermissten spieler wie, yakins,gimenez,rossi etc

und die hähme damals in der ZH-presse war genauso wie nach dem 22.10.08
der meistertitel an gc in dieser saison hat mehr wehgetan als diese klatsche
oh fast vergessen die tolle 8:1 niederlage in sion?? oder hat dort der fcb gekämpft bis zum schluss???
Vergisses... für euch gitt's jo wirklich nur Sieg oder Niederlag.Riesespächt hat geschrieben:Jo und? Trotzdäm hets e 6:2 gschneit. Jetzt hesch Du die Gwüssheit halt nit und s het e 0:5 ime unbedütende Match gä, und? Sag mr dr Unterschied. Ok mr hätte no 3 Spieler könne verpflichte wome nochär nümm könne bruche, aber drfür hätte mr nur 1:4 verlore......oder was? Franjo Pooth?
Kasches denn nid verstoh dasses eifach nid s'gliche isch, 5-0 verliere mit ganz Europa wo über uns lacht und sicher froggt wie eso e schlächti Mannschaft überhaupt profis beschäftige ka... Barça het gege uns nur 5-0 gwunne will sie denn 5 Gäng zruggsetzt hänn, wärde die 100% gange hätte 20 gols nid glängt.
ehrlich wenn dich so was beschäftigt, dann tust du mir leid aber echtrotoloso hat geschrieben:Vergisses... für euch gitt's jo wirklich nur Sieg oder Niederlag.
Kasches denn nid verstoh dasses eifach nid s'gliche isch, 5-0 verliere mit ganz Europa wo über uns lacht und sicher froggt wie eso e schlächti Mannschaft überhaupt profis beschäftige ka... Barça het gege uns nur 5-0 gwunne will sie denn 5 Gäng zruggsetzt hänn, wärde die 100% gange hätte 20 gols nid glängt.
sorry aber ist doch nicht relevant was e schwoob,e tschingg:cool

wir sind wir und können (habe ich gemeint) mit sowas umgehen
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
wär lacht denn? d Juvefans? Weisch was die mir könne? Oder wär isch ganz Europa? Isch döt irgendöbber drunter wo uns sött interessiere? Simmer irgendsone Krüppelverein wo e Fanclub in Hiroshima brucht?rotoloso hat geschrieben:Vergisses... für euch gitt's jo wirklich nur Sieg oder Niederlag.
Vo dir hört me nur no Barca do, 70% döt, 5:0 bla bla, mr schämme uns. Wenns nach dir goht hätte mr uns miesse verstärke oder? Wo genau? bring mol e Bispiel, 1-2 Spieler womer uns hätte könne leischte und e Unterschied gege Barca gmacht hätte. Checksch nit dass d CL zwar geil isch, aber mir döt nüt zmälde hän und chönne froh si dass mr drbi sin!!? Looseristellig?? Na dann..... chli realistisch bliebe.
Riesespächt hat geschrieben:wär lacht denn? d Juvefans? Weisch was die mir könne? Oder wär isch ganz Europa? Isch döt irgendöbber drunter wo uns sött interessiere? Simmer irgendsone Krüppelverein wo e Fanclub in Hiroshima brucht?
Vo dir hört me nur no Barca do, 70% döt, 5:0 bla bla, mr schämme unsHösch ändlig emol uff scheisse z'erfinde nur will de käini Argumänte hesch? Wo hani jemols gschriebe das isch mi schäm?????. Wenns nach dir goht hätte mr uns miesse verstärke oder? Wo genau? bring mol e Bispiel, 1-2 Spieler womer uns hätte könne leischte und e Unterschied gege Barca gmacht hätte. Hesch du e Maestro, e Abraham oder e Ergic kennt bevor sie zum FCB koh sin? Ich nid, es isch nid mini Uffgob und dorum wirdi au nid defür zahlt, doch es gitt lütt wo defür zahlt wärde und denn gitt's au no die wo mehreri Milione vo dr UEFA kassiere um die Spieler do aane z'hole, die müenn das richte, es isch nid mini Uffgob. du willschmr wohl nid sage das Zanni und Marque s'allerbeschte isch wo sich e FCB ka läischte, denn müemer wirklich zue mache, will die sinn au für unseri Gurkeliga (mild ussdruckt) überforderetChecksch nit dass d CL zwar geil isch, aber mir döt nüt zmälde hän und chönne froh si dass mr drbi sin!!? Looseristellig?? Na dann..... chli realistisch bliebe.
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
machen wir doch ein "warum der fcb nicht meister wird" fred 

Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
Man kann sich selbstzufrieden zurücklehnen und sagen, dass man 1984 noch schlechter war, das interssiert heute keinen mehr. Aber man kann auch sagen, dass man seit 10 Jahren nicht mehr so spielerisch limitiert war wie heute.
Seit Majstorovic weg ist, spielt unsere Abwehr unsicher, Costanzo und die Schiedsrichter haben so manchen Punkt gerettet, sonst wären wir in der unteren Tabellenhälfte und nicht mal im UEFA Cup. So siehts aus.
Seit Majstorovic weg ist, spielt unsere Abwehr unsicher, Costanzo und die Schiedsrichter haben so manchen Punkt gerettet, sonst wären wir in der unteren Tabellenhälfte und nicht mal im UEFA Cup. So siehts aus.
beide absätze nicht ernst zu nehmenBack in town hat geschrieben:Man kann sich selbstzufrieden zurücklehnen und sagen, dass man 1984 noch schlechter war, das interssiert heute keinen mehr. Aber man kann auch sagen, dass man seit 10 Jahren nicht mehr so spielerisch limitiert war wie heute.
CR7 Fanboy
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
um diese frage beantworten zu können, müsste man ja erst mal ein einheitliches verständnis von 'krise' haben. aber davon sind wir (zumindest hier im forum) weit entfernt.
für die einen ist es ja schon eine sportliche bankrotterklärung, wenn man ein unschönes spiel 4-0 gewinnen würde.
für die einen ist es ja schon eine sportliche bankrotterklärung, wenn man ein unschönes spiel 4-0 gewinnen würde.
Betreten des Rasens verboten!
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
Demnach hätten wir 14 statt 28 Punkte. Von welchen Spielen sprechen wir genau?Back in town hat geschrieben:Seit Majstorovic weg ist, spielt unsere Abwehr unsicher, Costanzo und die Schiedsrichter haben so manchen Punkt gerettet, sonst wären wir in der unteren Tabellenhälfte und nicht mal im UEFA Cup. So siehts aus.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
naja. ich denke, dass roger eine etwas stärkere konkurrenz hat als der fcb in der nla. roger kann kaum besser spielen, physisch fast unmöglich. der fcb sollte aber deutlich besser sein - schon nur wegen dem budget - als die anderen gurkenmannschaften in der schweiz.Master hat geschrieben:erinnert mich an roger federer, der eine "krise" hatte, weil er in diesem jahr nur einen grandslam gewann und 2mal im finale verlor
idioten-thread. leute ihr seid alle völlig verblendet...
fakt ist, dass wir von den fcbspielern einfach besseren fussball erwarten, diese uns aber immer mehr enttäuschen. und das ist unter aller sau!
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]
- seth
- Erfahrener Benutzer
Master hat geschrieben:idioten-thread. leute ihr seid alle völlig verblendet...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
...zum Glück hets vor 20 Joor no kei Internet ka........was wär dört den los gsi in dem Forum..uiuiui.....
....Kriese..??? Wo?
..vom 86a isch Krise gsi..jo..aber nit jetzt....
vo nonig alzu langer Zyt sind mer mängisch zu 20igscht irgend immene Acker gstande.....Dört isch KRISE gsi...........aber ebe au Kultig......
....Kriese..??? Wo?
..vom 86a isch Krise gsi..jo..aber nit jetzt....
vo nonig alzu langer Zyt sind mer mängisch zu 20igscht irgend immene Acker gstande.....Dört isch KRISE gsi...........aber ebe au Kultig......

Fahne Rot und Blau.....
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
do gib ich dir absolut rechtrotoloso hat geschrieben:Es isch nid e Krise, es isch d'Konsequänz vonere schlächti Transferpolitik oder besser gsäit, nüt anders als dr Sprichwort "Vo nütt kunnt nüt" wo sich nomol betätigt.
Luke: Don't call me a mindless philosopher, you overweight glob of grease
Hans: Watch your mouth kid, or you'll find yourself floating home
Hans: Watch your mouth kid, or you'll find yourself floating home
Normalerweise würde ich jetzt schreiben "Erfolg isch nit alles..." Aber wir haben Erfolg ! Basel hat gleichviele Punkte wie der Tabellenführer und ist im Cup weiterhin dabei. CL ist für mich eh nur Zusatz, wobei ein Anspruch an ein Weiterkommen äusserst realitätsfremd ist.
Von einer Krise können wir reden, wenn wir im Mittelfeld der Tabelle versunken sind.
Von einer Krise können wir reden, wenn wir im Mittelfeld der Tabelle versunken sind.
-
- Erfahrener Benutzer