Pes 2009

Der Rest...
Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Patzer hat geschrieben:danke, jetzt wie bekomme ich die daten auf die ps3???? ;-)
machsch Witz? :eek:

USB-Stick kennsch? I-Pod oder Digi-Kamera chönti au goh als Dateträger ;)

im Link vo PES-Fan dürfte au Details zum installiere stoh:
http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=208213
unterhalb vom rote Text wegem Copyright ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Patzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Patzer »

Domingo hat geschrieben:machsch Witz? :eek:

USB-Stick kennsch? I-Pod oder Digi-Kamera chönti au goh als Dateträger ;)

im Link vo PES-Fan dürfte au Details zum installiere stoh:
http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=208213
unterhalb vom rote Text wegem Copyright ;)
ja, das ist mir schon klar... aber 1. habe ich, nachdem ich die datei entpackt habe ca. 50 ordner, und 2. weiss ich nicht, wie auf der ps3 auf den usb stick zugreifen kann ;)

Colundro
Neuer Benutzer

Fazit

Beitrag von Colundro »

Offline:
Sehr gut; besser und realistischer

Online:
Eine Katastrophe (bin immer grün = sehr gute Verbindung) Durchrennen mit guten Stürmern noch einfacher als letztes Jahr, weil eine sehr grosse Verzögerung drin ist (Verteidiger reagieren ca. 1sek. zu spät!)

Hoffen wir auf einen Patch für das Online-Gaming

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

ha jetzt nit dr ganzi thread duureglääse
mini froog:

ha geschtr "werde zur Legende" aagfange... muess me die scheiss Trainingsspiel duurespiele? Das goht mr herzlich ufe Sagg ;)

grrr
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

il_mister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von il_mister »

du kasch sie au überspringe, aber denn griegsch keini erfahrigspünkt. nöcheri informatione weissi nit. ob denn trotzdem irgendwenn ufs bänkl beorderet wirdsch, kei ahnig...

ich mach glaub öppis falsch, nach 12 wuche, hani immernonig ufs bänkli dörfe :D
no al calcio moderno!

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

il_mister hat geschrieben:du kasch sie au überspringe, aber denn griegsch keini erfahrigspünkt. nöcheri informatione weissi nit. ob denn trotzdem irgendwenn ufs bänkl beorderet wirdsch, kei ahnig...

ich mach glaub öppis falsch, nach 12 wuche, hani immernonig ufs bänkli dörfe :D
wie lauft das den genau mit däm "legend-züüg" ?=)

wie meinsch uffs bänggli?

..muess me denn uffs bänggli nach de teschtspiel?
:(

il_mister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von il_mister »

am afang spielsch imene testspiel wo scouts di beobachte. nocher griegsch vo verschiedene teams e agebot. du wählsch e team us. denn ischs eso. du muesch zerst die trainingsspiel spiele, bis irgendwenn de trainer findet, dass du amene richtige saison spiel ufs bänkli als ersatzspieler dörfsch.wenn das so isch, denn griegsch denki mol sicherlich e teilisatz. und irgendwenn wirsch vilicht stammspieler.

mehr weissi au nonig.
no al calcio moderno!

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

kreuzritter hat geschrieben:ha jetzt nit dr ganzi thread duureglääse
mini froog:

ha geschtr "werde zur Legende" aagfange... muess me die scheiss Trainingsspiel duurespiele? Das goht mr herzlich ufe Sagg ;)

grrr
Vorallem kann man den Ball nicht explizit mittels einer Taste fordern, das nervt. Manchmal spielen die CPU-Mitspieler so unlogisch, da kann ich nicht zuschauen...

Zudem hat Colundrio recht. Die Verzögerung im Onlinemodus ist echt mühsam... erhalte nur tore wegen dieser scheiss-verzögerung!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Bellach SO hat geschrieben:Vorallem kann man den Ball nicht explizit mittels einer Taste fordern, das nervt. Manchmal spielen die CPU-Mitspieler so unlogisch, da kann ich nicht zuschauen...

Zudem hat Colundrio recht. Die Verzögerung im Onlinemodus ist echt mühsam... erhalte nur tore wegen dieser scheiss-verzögerung!
Wie wahr...wie wahr...

das ewige warte..
und irgendwie hanis gfühl, dass es um einiges schwerer isch, dr ball am gegner wägznäh als im "normale" spiel (Du gege CPU oder du gege kolleg)

aber ebe..ha geschtr erscht aagfange..
villicht isch das nur am aafang so!!

FAZIT: Love this Game! :)

il_mister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von il_mister »

Bellach SO hat geschrieben:Vorallem kann man den Ball nicht explizit mittels einer Taste fordern, das nervt.
Doch kann man! Ich weiss grad nicht, welche dases ist, Doch findest du das sicher im menu irgendwo bei hilfe oder im handbuch. Ich habe das auch erst im verlauf herausgefunden.
no al calcio moderno!

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

il_mister hat geschrieben:Doch kann man! Ich weiss grad nicht, welche dases ist, Doch findest du das sicher im menu irgendwo bei hilfe oder im handbuch. Ich habe das auch erst im verlauf herausgefunden.
ich ha sone ps2 grätli füre pc, isch glaubs r1 oder r2, miteme doppelklick..
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Bebbionist hat geschrieben:ich ha sone ps2 grätli füre pc, isch glaubs r1 oder r2, miteme doppelklick..
d.H es isch möglig, dr ball z'fordere? (Legend-Modus)

wie geil!!!!!

y find nämlig dä modus dr absoluti hammer!!! =)
love it

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Bellach SO hat geschrieben:Vorallem kann man den Ball nicht explizit mittels einer Taste fordern, das nervt. Manchmal spielen die CPU-Mitspieler so unlogisch, da kann ich nicht zuschauen...

Hesch jetzt also ändlich e PS3? :p
Hesch e Package könne finde mit em Game?

Zum "Be a Legend"-Modus: stimmt, dr Computer spielt wirklich schlächt, do bekunnt mr fascht nüt bruuchbars über... Dr Ball kha mr tatsächlich fordere (2xR2), aber nur wenn d'Position optimal isch und wenn mr schnäll gnueg isch...
Ha bis jetzt sehr wenig gspielt, und nur Be a Legend. Geschter hani wieder e normale Match gspielt und ha gmerkt, dass mr sich schnäll draagwöhnt, nur ei Spieler z'kontrolliere.

Wird jetzt e stinknormali Meisterliga aafoh.

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Yazid hat geschrieben:Hesch jetzt also ändlich e PS3? :p
nei, spiele immer no unter mim brueder. eifach wenn är pause macht mit fifa09 ;)
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

nicolmo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nicolmo »

isch glaub zweimol kurz R2 drucke (denn hebt'er rächte händli). S'isch aber glich schpilabhängig: d.h. wenn e andere dütlig besser poschtiert isch denn griegsch dr ball nid (villicht hänggts au no vom Wärt "teamplayer" vom Ballfierende ab ?).
Wichtig isch au no ass me L1 ka druggt bhalte (und dr joystick nid bewege), denn lauft dr schpiler an dä ort wonner sött schtoh -> Me schtoht denn e biz weniger im schilf ummenand.

Im zweite Schpiil woni in dr 60, Minute iigwägslet worde bi (schpil bi Fulham) hani zerscht mol 6 Min kai Ball beriert und denn füre übels Foul direggt rot gseh -> Zonk! Ab in d'Resärve! :D
p.s Ha glaub au 8 oder 10 Trainingsschpiil miesse mache bis i uff d'bangg koh bi, denn gohts aber relativ rasch und me wird iigwäggslet.

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

nicolmo hat geschrieben:isch glaub zweimol kurz R2 drucke (denn hebt'er rächte händli). S'isch aber glich schpilabhängig: d.h. wenn e andere dütlig besser poschtiert isch denn griegsch dr ball nid (villicht hänggts au no vom Wärt "teamplayer" vom Ballfierende ab ?).
Wichtig isch au no ass me L1 ka druggt bhalte (und dr joystick nid bewege), denn lauft dr schpiler an dä ort wonner sött schtoh -> Me schtoht denn e biz weniger im schilf ummenand.

Im zweite Schpiil woni in dr 60, Minute iigwägslet worde bi (schpil bi Fulham) hani zerscht mol 6 Min kai Ball beriert und denn füre übels Foul direggt rot gseh -> Zonk! Ab in d'Resärve! :D
p.s Ha glaub au 8 oder 10 Trainingsschpiil miesse mache bis i uff d'bangg koh bi, denn gohts aber relativ rasch und me wird iigwäggslet.
merci dir für die guete tipps!
:)
y spiel by...Walewaear oder so... ;) kei ahnig...

cheers

il_mister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von il_mister »

dass mitem L1 hängt devo ab, ob me automatische bewerbung igschaltet het bide istellige.
no al calcio moderno!

-fcb-
Benutzer

Beitrag von -fcb- »

whizzkid hat geschrieben:Vergleiche nicht den Online Modus der PS2 mit derjenigen der PS3 (oder XBox 360) das sind Welten dazwischen, sowohl bei FIFA als auch bei PES sind die Online Modi ziemlich geil.

Kann dir die PS3 nur ans Herz legen, super Gerät.

Jetzt wage ich mich mal ganz weit aus dem Fenster, lass PES ... spiel FIFA

*duckundweg*
PES ist genau gleich wie letztes Jahr, sogar noch ein wenig abgebaut -.-

Es ist einfach Müll, nicht mal die volle Premier League können sie lizensieren!

genau aus diesem Grund ist FIFA seit über 10 Jahren herausragend!

PES 09, ich habe die DEMO bereits gespielt und bin nachwievor der Meinung, es ist wie bei einem Nintendo 64, das Spiel, mann kann durch alles durchlaufen, der Kopf ist irgendwo anders nur nicht beim Ball, naja

PES 09 1/10
FIFA 09 9/10
OH ROT UND BLAU

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

-fcb- hat geschrieben:PES ist genau gleich wie letztes Jahr, sogar noch ein

PES 09 1/10
FIFA 09 9/10
bisch bsoffe? ;)

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

-fcb- hat geschrieben:PES ist genau gleich wie letztes Jahr, sogar noch ein wenig abgebaut -.-

Es ist einfach Müll, nicht mal die volle Premier League können sie lizensieren!

genau aus diesem Grund ist FIFA seit über 10 Jahren herausragend!
Wenn mr sälber so öbbis schribt, muess mr dringendst nocheluege, was Müll eigentlich bedütet...

il_mister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von il_mister »

das isch pes2009 thread, und kei disskussionsthread zwüsche pes und fifa. es macht sowieso kei sinn sich drüber stritte was besser isch. :rolleyes:
no al calcio moderno!

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Colundro hat geschrieben: Online:
Eine Katastrophe (bin immer grün = sehr gute Verbindung) Durchrennen mit guten Stürmern noch einfacher als letztes Jahr, weil eine sehr grosse Verzögerung drin ist (Verteidiger reagieren ca. 1sek. zu spät!)
Na ja, da hilft auch kein Patch, da musst du einfach Glück haben und auf jemanden mit ähnlicher Verbindung treffen. Bis jetzt hatte ich in dieser Hinsicht fast immer Glück.

lanos
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lanos »

Ich glaub e paar vo euch mache doo öbis falsch!!! i bi nach em Testspiel (mit de scouts) zu B.C. Atalanta gange (Serie A) und dört ha i 4 Trainingsspiel miesse mache und denn bini uff em Bänkli ghoggt und dit ca. Spieltag 7-8 Stammspieler!!!!
In dr Nati bini zwar noni aber egal. das kunnt au no

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Become a Legend isch dr Hammer

Ha mit mim Spieler nach em Testspiel Agebot vo AIK, FC Kopenhagen und Depor becho gha und bi nach Stockholm gange, dört han i 6 Trainingsmätch gmacht und bin denn in diä ersti Mannschaft ufgruckt (aber noni uf em Bänkli), im 7. Spiel bin i denn scho uf em Bänkli gsi und ha sogar 22 Minute dörfe spiele (und dr Gegner gstört bim 1:1 in dä Schlussminute), nochher bin i mol ei Spiel 90 Minute uf dr Bank gsi (hän sie prompt verlore), das isch no miehsamer als Trainingsspiel, dört chasch wenigstens öppis mache!
Am Afang bin i ständig uf dr falsche Syte igwechslet worde (für dr LM, drbi wär ich RM), so ab em 11. Spiel öppe bin i in Stamm cho und ha jetzt in dr Winterpause folgendes erreicht als RM-Stammspieler:
  • 5 Goal (mis erschte Goal isch ä Pfoschteschuss gsi wo mr vor dFüess gheit isch, s2te ä flachi Flanke wo i am lange Pfoschte mit emene Tackling über dLinie spediert ha, nochhär han i gege dRangers ä Doppelpack gmacht und bi no im gliche Spiel in dr Nochspielzyt mit gelbrot vom Platz gfloge (sNochfolgende Spiel wo i gfehlt ha hän sie prompt wieder verlore, diä Deppe), total han i 3 Gälli bis jetzt becho, mi 5ti Topf isch ä Kopfball bimene Ecke gsi woni unwiederstehlich über d'Linie gwuchtet ha)
  • 5 Assist (Flankegott binis)
  • 3x Man of the Match
  • in 13 Spiel total 772 Minute gspielt
  • durchschnittlichi Bewertig vo nur 6.53 (dennoch mit AIK vomene Abstiegsplatz (wo ich noni mitgspielt ha) uf immerhin Rang 5 bis zur Winterpause gstiege!)
folgendi Klubs spiele in minere Liga A (selber apasst, alli unlizenzierte Spanier ustuscht):
Aktuelli Tabelle: Real, Barça, Villareal, Depor, AIK, Espanyol, Mallorca, Sporting, Boca Juniors, Athletic Bilbao, River Plate, Celtic, Hammarby, Rangers
SC Internacional, Kopenhagen, Brondby, Basel, Helsinki, Göteborg
vo dene Mannschafte henn mr in dr Winterpause alli Nordliechter ä Agebot gmacht (anschienend bin i erscht dä Nochbere ufgfalle): Hammarby, Kopenhagen, Brondby, Helsinki und Göteborg!
Das mit Ghälter bis zu 400P (statt 150 wie im aktuelle Vertrag)

Ich halt aber zur AIK!

Im Ligapokal stand i im Viertelfinal gg Sporting nachdem ich River Plate usegheit ha (nacheme Freilos für Rundi 1)!

Diä schwierigschte Partie chömme jetzt Afangs Rückrundi: Real, Basel(mit Abstrich ;) ) und Barça, die erschte 6 Gegner han i wiä gseit vrpasst gha, erst gege Depor s'erscht mol dörfe, syther isch AIK ungschlage wenn ich uf em Feld gsi bi :cool:

Wichtig: Position so guet wie möglich ihalte, abspiele (!), Luckene gseh und nutze (us minere Position gseh ins Zentrum zieh wenn dr Ball am linke Flügel isch um Goal zmache und uf 2ti Bäll zgoh!), R2 2mol kurz drugge zum dr Ball verlange!!!

Mir machts riesig Spass, aber dr Suchtfaktor isch hoch, ha's aber zytbedingt no im Griff (wäge däm au erst in dr HZ vo Saison 1), aber wenn din eigeni Spieler geil gmacht hesch (siehe mi Bildli wyter obe im Thread) ischs dr Hammer!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

lanos hat geschrieben:Ich glaub e paar vo euch mache doo öbis falsch!!! i bi nach em Testspiel (mit de scouts) zu B.C. Atalanta gange (Serie A) und dört ha i 4 Trainingsspiel miesse mache und denn bini uff em Bänkli ghoggt und dit ca. Spieltag 7-8 Stammspieler!!!!
In dr Nati bini zwar noni aber egal. das kunnt au no
dürfti au vom Schwierigkeitsgrad abhänge wo gspielt wird ;)

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

spiele dir das mit dr Spielerkamera oder normaler Kamera? Ha mol mit dr Spielerkamera versuecht, aber das goht für mi gar nid. Denn lieber mit normaler Witwinkelkamera, denn muess me halt die ganz Zyt uf e Radar luege...

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Corpsegrinder hat geschrieben:spiele dir das mit dr Spielerkamera oder normaler Kamera? Ha mol mit dr Spielerkamera versuecht, aber das goht für mi gar nid. Denn lieber mit normaler Witwinkelkamera, denn muess me halt die ganz Zyt uf e Radar luege...
diä normali vorgseheni Kamera, han i nie gänderet (han ich jo plauschhalber bi PES6 ame scho gmacht wenn die an diä damaligi Diskussion erinnerisch!)

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Domingo hat geschrieben:wenn die an diä damaligi Diskussion erinnerisch!)
nei

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Corpsegrinder hat geschrieben:nei
ich ha gfrogt öp das au scho öpper usprobiert hett will ich das no cool gfunde ha so in dr Direktsicht zspiele und du hesch nur gmeint, du bruchsch diä Übersicht wo dr diä normali Kamera bietet, also wie hütt au :p ;)

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

An die wone Meisterliga spiele: spiele dr mit oder ohni Entwicklig vo de Spieler?

Bi mr grad am überlege, für was ich mi das Joor söll entscheide.

Antworten