Become a Legend isch dr Hammer
Ha mit mim Spieler nach em Testspiel Agebot vo AIK, FC Kopenhagen und Depor becho gha und bi nach Stockholm gange, dört han i 6 Trainingsmätch gmacht und bin denn in diä ersti Mannschaft ufgruckt (aber noni uf em Bänkli), im 7. Spiel bin i denn scho uf em Bänkli gsi und ha sogar 22 Minute dörfe spiele (und dr Gegner gstört bim 1:1 in dä Schlussminute), nochher bin i mol ei Spiel 90 Minute uf dr Bank gsi (hän sie prompt verlore), das isch no miehsamer als Trainingsspiel, dört chasch wenigstens öppis mache!
Am Afang bin i ständig uf dr falsche Syte igwechslet worde (für dr LM, drbi wär ich RM), so ab em 11. Spiel öppe bin i in Stamm cho und ha jetzt in dr Winterpause folgendes erreicht als RM-Stammspieler:
- 5 Goal (mis erschte Goal isch ä Pfoschteschuss gsi wo mr vor dFüess gheit isch, s2te ä flachi Flanke wo i am lange Pfoschte mit emene Tackling über dLinie spediert ha, nochhär han i gege dRangers ä Doppelpack gmacht und bi no im gliche Spiel in dr Nochspielzyt mit gelbrot vom Platz gfloge (sNochfolgende Spiel wo i gfehlt ha hän sie prompt wieder verlore, diä Deppe), total han i 3 Gälli bis jetzt becho, mi 5ti Topf isch ä Kopfball bimene Ecke gsi woni unwiederstehlich über d'Linie gwuchtet ha)
- 5 Assist (Flankegott binis)
- in 13 Spiel total 772 Minute gspielt
- durchschnittlichi Bewertig vo nur 6.53 (dennoch mit AIK vomene Abstiegsplatz (wo ich noni mitgspielt ha) uf immerhin Rang 5 bis zur Winterpause gstiege!)
folgendi Klubs spiele in minere Liga A (selber apasst, alli unlizenzierte Spanier ustuscht):
Aktuelli Tabelle: Real, Barça, Villareal, Depor, AIK, Espanyol, Mallorca, Sporting, Boca Juniors, Athletic Bilbao, River Plate, Celtic, Hammarby, Rangers
SC Internacional, Kopenhagen, Brondby, Basel, Helsinki, Göteborg
vo dene Mannschafte henn mr in dr Winterpause alli Nordliechter ä Agebot gmacht (anschienend bin i erscht dä Nochbere ufgfalle): Hammarby, Kopenhagen, Brondby, Helsinki und Göteborg!
Das mit Ghälter bis zu 400P (statt 150 wie im aktuelle Vertrag)
Ich halt aber zur AIK!
Im Ligapokal stand i im Viertelfinal gg Sporting nachdem ich River Plate usegheit ha (nacheme Freilos für Rundi 1)!
Diä schwierigschte Partie chömme jetzt Afangs Rückrundi: Real, Basel(mit Abstrich

) und Barça, die erschte 6 Gegner han i wiä gseit vrpasst gha, erst gege Depor s'erscht mol dörfe, syther isch AIK ungschlage wenn ich uf em Feld gsi bi
Wichtig: Position so guet wie möglich ihalte, abspiele (!), Luckene gseh und nutze (us minere Position gseh ins Zentrum zieh wenn dr Ball am linke Flügel isch um Goal zmache und uf 2ti Bäll zgoh!), R2 2mol kurz drugge zum dr Ball verlange!!!
Mir machts riesig Spass, aber dr Suchtfaktor isch hoch, ha's aber zytbedingt no im Griff (wäge däm au erst in dr HZ vo Saison 1), aber wenn din eigeni Spieler geil gmacht hesch
(siehe mi Bildli wyter obe im Thread) ischs dr Hammer!