Aha demfall doch so, denn passts jo au do ahne...BS-Supporter hat geschrieben:Das ebe, wenn du YB an dr Spitze gseh willsch, d'Tabälle dreie muesch. Also i has verstande![]()

(ha ebe gmeint ich ha das schomol neume glese)
cigán hat geschrieben:aber d em isch doch soooo toll gsi..und stell dr mol vor was für spieler denne
ins joggeli würde ko...! weisch wie super!
FUCK FOOTBALL BUSINESS....RECLAIM THE GAME..
u u uefa cup!
sich mal mit anständigen gegnern messen, findi ebe au no geil. aber wär an igendwas s positive nid will gseh, gsehts eifach nie.cigán hat geschrieben:nein, leider ist auch der uefa cup längst keine alternative mehr..da geb ich dir recht...
aber trotzdem noch 10mal angenehmer als die verkauften spiele der CL, mit dauerwerbeberieselung und einem stadion vorplatz wie an der gewerbeschau...
nei sorry...bruchi nid..
Uefa-Cup isch doch genau s glich. Wen du Kampf ohni Kommerz wilsch gseh,cigán hat geschrieben:nein, leider ist auch der uefa cup längst keine alternative mehr..da geb ich dir recht...
aber trotzdem noch 10mal angenehmer als die verkauften spiele der CL, mit dauerwerbeberieselung und einem stadion vorplatz wie an der gewerbeschau...
nei sorry...bruchi nid..
wenn das dini ehrligg meinig isch, denne bini scho kli enttüscht. i würds nit vrstoh, wiso du d'mannschaft wöttsch gseh gwinne odr wiso du gege d'portugiese wirsch im stadion si.cigán hat geschrieben:nein, leider ist auch der uefa cup längst keine alternative mehr..da geb ich dir recht...
nei sorry...bruchi nid..
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Welcher Preis denn? Wir verfolgen seit Jahren eine Vorwärtsstrategie, ohneHennes&Mauritz hat geschrieben:saison 02/03 war lustig..doch die begleiterscheinungen dieser zeit waren alles andere als positiv. wär das nicht erkannt hat, ist definitiv blind.
die erfolgsgeilheit einiger hier drin ist fast schon krank. erfolg ja, aber nicht zu jedem preis !
wär so ä meinig het, dä het im joggeli nüt zuächä...... sorry...Hennes&Mauritz hat geschrieben:Auf jetzt Portugiesen...Schiesst uns in den Uefa-Cup...Basel braucht diese CL Kacke definitiv nicht. Die Zeit der Überheblichkeiten sollte endgültig vorbei sein !
aha....demfall sin lüüt wo sprüch benutze wo voo yb spieler an fcb spiiler grichtet sin viel besser......DAS isch wirklilch unterschti.....heimweh basler hat geschrieben:wär so ä meinig het, dä het im joggeli nüt zuächä...... sorry...
do chani nummä sägä: "Hebb Di Schlitte, Du huere Schissdrägg Du..."
thun??cigán hat geschrieben:hahah..genau us eim grund hass ich d cl...will ich ebbe übers sportliche use lueg..
maischter z wärde und dr cup z gwinne isch super...aber international und
vorallem in dr CL gohts nid ums sportliche..sondern ums gäld....s spiele
jedes joor die gliche mit...und jedes joor gohts um no mehr gäld....aber dr
fuessball wo botte wird isch nid wirklich vo joor zu joor besser oder? lieber
luegi uefa cup...ka e ticket zahle will dr priis nid so hoch isch, ka zum stadion
laufe ohni 20 tausig wettbewärb und verkaufsständ miesse usswiche undundund...
d CL losst villi teams, speziell us de klainere lige finanziell and gränze goh..alli
wänn ihne und hän riese ussgabe...wers schafft het glück..alli andere stöhn
vorem abgrund...villi übernähme sich und somit goht dr gsund wirtschaftendi fuessball z grund..