comix

Der Rest...
Ludwig van
Neuer Benutzer

comix

Beitrag von Ludwig van »

wer vo euch liest comics? weli? interessiert, e paar z verkaufe?

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

ojeoje, mi fred isch scho am aberutsche... muess en halt ich am läbe erhalte...

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Wadden für Welche?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

simpsoncomix.... hanis e ganze stapel dihei vo dene :D
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Wo ka me Marvel und DC comix kaufe? Im Comix shop hets nur US und so dickeri schinke ka wo ich letschmol gsi bi. Suech aber eifach die dünne comix uf dütsch wo's früener am Kiosk gäh het. Batman, Spiderman, supermann und wie sie alli heisse.

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Rinoceronte hat geschrieben:Wadden für Welche?
woiss nid, mir gfalle die chli düschtere... zb dunkles kind... ghost world hani au sehr toll gfunde...

und denn gits jo no e reihe marvel-superhelde wo ganz guet sind...

vorschlag?

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Habe noch ein paar indizierte Papa Moll Sonderausgaben.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Ludwig van hat geschrieben:wer vo euch liest comics? weli? interessiert, e paar z verkaufe?
Ha no e ganzi Sammlig Marvel däheim, top zuestand, aber do muesch scho kli in d'Täsche länge... Hauptsächlich Cable, Wolverine, Iron Man etc.

EDIT: Wenn de kli uff düsteri marvel Sache stohsch denn wär evl. Ghostrider oder Punisher no öpis...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Konter-chröne
Benutzer

Beitrag von Konter-chröne »

Pascilicious hat geschrieben:Wo ka me Marvel und DC comix kaufe? Im Comix shop hets nur US und so dickeri schinke ka wo ich letschmol gsi bi. Suech aber eifach die dünne comix uf dütsch wo's früener am Kiosk gäh het. Batman, Spiderman, supermann und wie sie alli heisse.
oh je... spiderman comix hani friener en masse kha. aber scho ener im lustige taschenbücher-format. sowie rächer und x-men no paar.
miesste sicher no irgendwo innere kischte bi de eltere si.
stimmt's für di???

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Pascilicious hat geschrieben:Wo ka me Marvel und DC comix kaufe? Im Comix shop hets nur US und so dickeri schinke ka wo ich letschmol gsi bi. Suech aber eifach die dünne comix uf dütsch wo's früener am Kiosk gäh het. Batman, Spiderman, supermann und wie sie alli heisse.
gäll, das problem hani au... in dr bibliothek z lietsch hets e chlini uswahl, zwar au nur so diggi, aber immerhin muesch nid e halbs vermöge dört zahle...
z stoggholm hets jedimängi gha, aber do isch d sproch leider chli e hindernis gsi...

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Ludwig van hat geschrieben:woiss nid, mir gfalle die chli düschtere... zb dunkles kind... ghost world hani au sehr toll gfunde...

und denn gits jo no e reihe marvel-superhelde wo ganz guet sind...

vorschlag?
Isch mag 'Image'-Zeugs. Spawn mit allen Miniseries vorne weg. Dann kommt mal eine verdammt lange Zeit nichts mehr und dann noch 'Hitman', 'Preacher' und 'Berserk'

Mit Marvel und DC (Dino :confused: ) hab ich mit dem Erscheinen von Spawn #1 bei Infinity aufgehört.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Ludwig van hat geschrieben:gäll, das problem hani au... in dr bibliothek z lietsch hets e chlini uswahl, zwar au nur so diggi, aber immerhin muesch nid e halbs vermöge dört zahle...
z stoggholm hets jedimängi gha, aber do isch d sproch leider chli e hindernis gsi...
So e Shop wie im Film "Unbreakable" mit em Bruce Willis und Samuel L. Jackson wärs doch... hehe.. geil fändi so Batman vs. Superman oder He-Man vs. Superman comix.. letschteres hets nur wenig gäh und muess Afang 80er usecho si. He-Man bisch halt no e Macho! hehe

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Ha no e Original vo "äch bin wieder da"...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Pascilicious hat geschrieben:So e Shop wie im Film "Unbreakable" mit em Bruce Willis und Samuel L. Jackson wärs doch... hehe.. geil fändi so Batman vs. Superman oder He-Man vs. Superman comix.. letschteres hets nur wenig gäh und muess Afang 80er usecho si. He-Man bisch halt no e Macho! hehe
Batman vs Superman hani glaub am samschtig im jäggi gseh.. isch halt sau toie, wenn grad e ganzes buech muesch chaufe...

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Im Comicshop kasch Abos mache, wenn dr die neue Sache gfalle... I würd si aber uff jede Fall uff Änglisch bstelle... Und es kömme jo immer wieder Sammelusgobe use wo de au im Comicshop findsch, koschte zwar guet Stutz aber hän kei Wärbig und sin abschliessend etc.

Konter-chröne
Benutzer

Beitrag von Konter-chröne »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Ha no e Original vo "äch bin wieder da"...
wobi das wohl chum verkaufe würdsch!
die jooooooodn...
:D
stimmt's für di???

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Roonaldo hat geschrieben:Im Comicshop kasch Abos mache, wenn dr die neue Sache gfalle... I würd si aber uff jede Fall uff Änglisch bstelle... Und es kömme jo immer wieder Sammelusgobe use wo de au im Comicshop findsch, koschte zwar guet Stutz aber hän kei Wärbig und sin abschliessend etc.
wo? (binis nur e bibliotheknutzer gsi bis etz)

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Zu geil dä Comic. Dä miesst me unbedingt wider emol uftribe...

Pracillous: D Access-Folge vo Marvel vs: DC. Söt me im Comix-Shop kriege...

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

sagt mir nichts...

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Ludwig van hat geschrieben:wo? (binis nur e bibliotheknutzer gsi bis etz)
Was wo? Kasch alles im Comicshop mache, z'Basel gits leider kei bessere Lade... Oder weisch nit wo dä isch?

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Konter-chröne hat geschrieben:wobi das wohl chum verkaufe würdsch!
die jooooooodn...
:D
Gööring? chhrr chhrr.. ähmm wenn därr Präis stimmt, warom nächt ? :mad:
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Roonaldo hat geschrieben:Was wo? Kasch alles im Comicshop mache, z'Basel gits leider kei bessere Lade...
jo wo dä isch... oder isch das das lädeli in dr steine, wo immer irgendwelchi beschoierte shirts veruss hänge?

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Ludwig van hat geschrieben:jo wo dä isch... oder isch das das lädeli in dr steine, wo immer irgendwelchi beschoierte shirts veruss hänge?
Nein isch unter em Theater näbe em Kino Atelier... (isch das Hippi-Kino mit de unbequäme Läderstuehl...

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Bild
Ludwig van hat geschrieben:sagt mir nichts...

[/CENTER]

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Fällt mir grad ein, hab einen sensationellen Tipp:

Kauf dir: -Roy & Al
-Zitronenröllchen

Zum Tränenlachen

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Ludwig van hat geschrieben:sagt mir nichts...
Bildungslücke

Bild

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

Rinoceronte hat geschrieben:Bildungslücke

Bild
offensichtlich...

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

was au sehr luschtig isch, isch schwarzer tag... schwärzer gohts glaub nümm...und "nicht lustig"...

Roonaldo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Roonaldo »

Do no zum verdütliche:

Bild

Antworten