absoluti No's bi Chicas
absoluti No's bi Chicas
Was derf fir euch e Chica uf kei Fall ha?
Fang mol a: E SChwanz, Hoor an Stelle wo sie ni aneghöre (sprich usser uf em Kopf niene), durchsichtigi Söckli, Schluckhemmige etc
Fang mol a: E SChwanz, Hoor an Stelle wo sie ni aneghöre (sprich usser uf em Kopf niene), durchsichtigi Söckli, Schluckhemmige etc
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
- Mediterraneo
- Neuer Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- arschgeweih
- mit em rale bale verwandt si
- mit em rale bale verwandt si
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Basilea-1893
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="RALE BALE"]bi Männer wo nid sooooo pflegt sind isch das öbbis anders. Denn strahle mir e sexy maskulins ETWAS us, wo dFraue scharf macht ]
Mööööööp.....au Ihr stingget wenn Ihr nitt pflägt sind und das macht alles andere als scharf....
!
E chli Möchtegärn-Gammel-Look goht jo grad no (so tue als ob)...aber so richtig vergammlet isch dr 1A-Ablöscher....
Mööööööp.....au Ihr stingget wenn Ihr nitt pflägt sind und das macht alles andere als scharf....

E chli Möchtegärn-Gammel-Look goht jo grad no (so tue als ob)...aber so richtig vergammlet isch dr 1A-Ablöscher....

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Möchtegerngammler aufs Maul...mimpfeli hat geschrieben:Mööööööp.....au Ihr stingget wenn Ihr nitt pflägt sind und das macht alles andere als scharf....!
E chli Möchtegärn-Gammel-Look goht jo grad no (so tue als ob)...aber so richtig vergammlet isch dr 1A-Ablöscher....![]()
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
[quote="RALE BALE"]bi Männer wo nid sooooo pflegt sind isch das öbbis anders. Denn strahle mir e sexy maskulins ETWAS us, wo dFraue scharf macht ]
Ach ja??? Ganz was neues... Ist mir noch nie aufgefallen :-p
Ach ja??? Ganz was neues... Ist mir noch nie aufgefallen :-p
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!