Woni hüt für e mittag mit em drämmli heimgfahre bi isch's mr so richtig bewusst worde. Dr Herbscht isch wieder do, dliit ziehn e glangwiligti schnutte, es goht e kiehle wind, slaub liggt scho am boode und esone kastanie isch mr doch prompt uf mi kepfli gfalle !!!
den swätter (ebe dr kiehl wind), dunkel näblig eifach gruusig, und do im büro sin si au alli eso stänkerig !!
Freu mi jetzt scho wieder uf e Friehlig...... goht no e zytli
Wie gohts euch ?
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Wenn andere ihre Herbstdepressionen haben, dann blüht meinereiner richtig auf. Ich mag den Nebel, die bunten Wälder, das Herbstlaub, den Geschmack von verbranntem Laub/Holz der in der Luft liegt. Ich mag warmen Tee, Wolldecken und Joints, wenns draussen regnet und schneit.
Ich mag Sonntagnachmittag-Spiele, wenn es um 16:30 Uhr neblig und dunkel wird, die Wurst wieder nach Wurst schmeckt und der Kafi Lutz auch richtig wärmt. (Gruss an DAVE's Ice Tea Spezial)
Ich mag den Geruch von Raclette in der Wohnung (zumindest bis nach dem Essen), ich mag die Herbst- und Weihnachtsmärkte, den Glühwein...
und sowieso, nur sissis schwärmen vom sommer.
PRO Dauerherbst.
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
Du, y glaub zu däm zytpunggt hani gschloofe in dr Gschichtsstund...
kasch mr das e biz erkläre ??
Lauf nid dr Vergangeheit nooche und verlier di nid in dr Zuekunft. d'Vergangeheit isch nümi und d'Zuekunft isch noni koh. s'Lääbe isch do und jetzt!
Johnholmes, 1975 - ....
Du, y glaub zu däm zytpunggt hani gschloofe in dr Gschichtsstund...
kasch mr das e biz erkläre ??
Prozac - macht depressive Yuppies munter! So ne Art rezeptpflichtiges Ecstasy für Burnoutsyndrom-Einbilder und gelangweilte Hausfrauen. (Gerne in Kombination mit Xanax und Lexotanil)
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
Oralapostel hat geschrieben:Wenn andere ihre Herbstdepressionen haben, dann blüht meinereiner richtig auf. Ich mag den Nebel, die bunten Wälder, das Herbstlaub, den Geschmack von verbranntem Laub/Holz der in der Luft liegt. Ich mag warmen Tee, Wolldecken und Joints, wenns draussen regnet und schneit.
Ich mag Sonntagnachmittag-Spiele, wenn es um 16:30 Uhr neblig und dunkel wird, die Wurst wieder nach Wurst schmeckt und der Kafi Lutz auch richtig wärmt. (Gruss an DAVE's Ice Tea Spezial)
Ich mag den Geruch von Raclette in der Wohnung (zumindest bis nach dem Essen), ich mag die Herbst- und Weihnachtsmärkte, den Glühwein...
PRO Dauerherbst.
Denn bin i jo nit elei...wenns denn ärnscht meinsch.
[quote="big_fish"]Denn bin i jo nit elei...wenns denn ärnscht meinsch. ]
für einmal mein' ichs wirklich ernst!
Oralapostel hat geschrieben:Wenn andere ihre Herbstdepressionen haben, dann blüht meinereiner richtig auf. Ich mag den Nebel, die bunten Wälder, das Herbstlaub, den Geschmack von verbranntem Laub/Holz der in der Luft liegt. Ich mag warmen Tee, Wolldecken und Joints, wenns draussen regnet und schneit.
PRO Dauerherbst.
und die Wildsaison nicht vergessen!!!!!!
Und Metzgete!!!!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
Rinoceronte hat geschrieben:und die Wildsaison nicht vergessen!!!!!!
Und Metzgete!!!!
wie konnte ich nur, ich banaus'!
selbstverständlich gehört das oben erwähnte auch ganz deutlich zur herbstlichen rahmenbedingung. was wäre ein herbst ohne rehrücken? (rotkrut aber trotzdäm gärn ohni marroni).
Rinoceronte hat geschrieben:jo eh. Maroni sin mängmol so als Abschluss guet, aber numme uf emene seperate Tällerli...
Spätzli, Rotkrutt und Rehrugge. *schmatz*
i bekum grad ganz dütlig gluscht uf e gedieges znacht...
Isch jo nid so as y dä herbscht hass, eigentlig nid, was mr ebe nid passt sin ebe die liit woni scho beschriebe ha....die glangwiilte gsichter und die schlächti stimmig im büro.
alles andere wo bis jetzt scho gseit worde isch, gheert nadirlig zem herbscht, do stimm y zue !!
Aber Wild iss y immer mit marroni !!
Johnholmes, 1975 - ....
Dr Herbscht inspiriert au vili Lüt zu neue Sache !!
oder nid...
Johnholmes, 1975 - ....
AVATAR hat geschrieben:nein, bin nur nebel geschädigt....................
ääne am hauestei ???
Johnholmes, 1975 - ....
I ha keis Problem mit em Herbscht, äs het sis schöne, da cha i nume zuestimme, s innzige wo mi stört, dass i ir Bude iz wieder muess chöre: Ach wes nur scho Früehlig wär, und fasch scho am Depressivle sie.
JohnHolmes hat geschrieben:Dr Herbscht inspiriert au vili Lüt zu neue Sache !!
oder nid...
ja, die selbsmordrate steigt
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
herbst herbst herbst,wie gründ du doch die blätter färbst!
nebelschwaden, ein waldweg, pneuspuren weisen den weg zu einem auto. der motor istlängst kalt, die leiche drinnen auch............
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.