Ich sponsere 4-6 Fahnen für die MK, wer will Sie?!
Ich sponsere 4-6 Fahnen für die MK, wer will Sie?!
hallo zusammen
ich habe mir mal wieder überlegt, was ich der kurve gutes tun kann :-)
aus diesem grund würde ich der mk gerne 4-6 fahnen sponsern.
hier könnt ihr sie anschauen: zur fahne
natürlich gibt es auch eine "kleine" bedingung. denn ich suche jemanden der diese fahnen zu einer grossen zusammen näht und sie danach auch im stadion schwenkt!
natürlich könnt ihr euch auch zusammen tun, denn wie gesagt das soll einen neue grosse fahne für die MK werden.
ich hoffe die aktion wird ein erfolg und die mk erhält eine weitere schöne fahne!
bei interesse könnt ihr euch gerne hier oder bei mir melden.
natürlich gibt es auch eine "kleine" bedingung. denn ich suche jemanden der diese fahnen zu einer grossen zusammen näht und sie danach auch im stadion schwenkt!
natürlich könnt ihr euch auch zusammen tun, denn wie gesagt das soll einen neue grosse fahne für die MK werden.
ich hoffe die aktion wird ein erfolg und die mk erhält eine weitere schöne fahne!
gute absicht.
nur sind mir selbstgeschneiderte und gemalte fahnen lieber als profesionell bedruckte fahnen.
in etwa mit den thunern zaunfahnen zu vergleichen... http://www.idee-beschriftungen.ch oder wie auch immer als sponsor der zaunfahne
aber klar ist, mehr fahnen und besser verteilt in der mk!
nur sind mir selbstgeschneiderte und gemalte fahnen lieber als profesionell bedruckte fahnen.
in etwa mit den thunern zaunfahnen zu vergleichen... http://www.idee-beschriftungen.ch oder wie auch immer als sponsor der zaunfahne

aber klar ist, mehr fahnen und besser verteilt in der mk!
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
es het au immer mehr Lüt in däre Kurve wo halt nur do sin wills am biligste isch... Ich glaub s gschidste isch eifach nid druff reagiere, die Leuts mien u mol begriffe dass sie do in dr "FANKURVE" sin und nid in dr M-Budget Zone und dass me sich do halt apasse mues und dr Wunsch vo Fahne und DH's z'respektiere het!Marylou hat geschrieben:jep, fallt mr allgemein uff, dassi dä spruch in de letschte mätch wieder enorm vil ghör...![]()
@Rossi: Super geste.....
nur fir in d mk? im c3 würd sich so eini au no mache33 Rossi hat geschrieben:hallo zusammen

- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Hm, aber wenns numme ums "billig" goht, no kame sich jo wohl beschtens an Rand vom Sektor verzieh, döt motzt au niemerz, wemme sitzt, und vo Fahne wird me au nit gstört... also, wär sich do störe loht und einewäg zmizt ihne stoht - do kas nit dra liege, dass es am "billigschte" isch...Eckfahne hat geschrieben:es het au immer mehr Lüt in däre Kurve wo halt nur do sin wills am biligste isch... Ich glaub s gschidste isch eifach nid druff reagiere, die Leuts mien u mol begriffe dass sie do in dr "FANKURVE" sin und nid in dr M-Budget Zone und dass me sich do halt apasse mues und dr Wunsch vo Fahne und DH's z'respektiere het!
@Rossi: Super geste.....
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Die gehen mir auch so auf den Sack, es gibt ein Tribüne welche sich A Tribüne nennt:satan hat geschrieben:Frag mal die jämmerlichen u201EFahne abeu201C - Brüller, waren gestern wieder einmal in Hochform!![]()
dort kann man Sitzen, ganz leise Applaudieren, Cüpli drinken, über Dividen plaudern und dem FCTHUN für die gute Leistung in der CL gratulieren.
Verpisst euch aus der Kurve, es gibt genügend andere Orte im Stadion wo man keine Fahnen hat!!!!
---
[CENTER]Fussballmafia SFV[/CENTER]
[CENTER]Fussballmafia SFV[/CENTER]
ich gang gopferdammi scho lang an dmätsch vo mim fcb... i stand, wie alli andere au, hau mr e sixpagg iine wie alli andere au... aber es cha doch eifach nid sii dasi mi standpungg muess wäggsle numme will sone windle sini pothässlichi riise dootekopf fahne muess schwinge!!! söllrse doch bim notusgang go schwängge... sorry... i weiss jo nid wo ihr stön aber jo, mit dr zitt goots scho schweer ufe sagg...
du kannst dein sixpack gerne im a, b oder c trinken gehen wenns dir in der mk nicht passtscheff hat geschrieben:ich gang gopferdammi scho lang an dmätsch vo mim fcb... i stand, wie alli andere au, hau mr e sixpagg iine wie alli andere au... aber es cha doch eifach nid sii dasi mi standpungg muess wäggsle numme will sone windle sini pothässlichi riise dootekopf fahne muess schwinge!!! söllrse doch bim notusgang go schwängge... sorry... i weiss jo nid wo ihr stön aber jo, mit dr zitt goots scho schweer ufe sagg...

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
-
- Erfahrener Benutzer
Immerhin hat er eine Fahne gemacht und schwingt sie mit Stolz um seinen FCB zu unterstützen und ihm zu zeigen, dass die Muttenzerkurve hinter ihm steht. Eine positive Eigenschaft, die Du anscheinend verlernt oder verdrängt hast u2013 schade!scheff hat geschrieben:ich gang gopferdammi scho lang an dmätsch vo mim fcb... i stand, wie alli andere au, hau mr e sixpagg iine wie alli andere au... aber es cha doch eifach nid sii dasi mi standpungg muess wäggsle numme will sone windle sini pothässlichi riise dootekopf fahne muess schwinge!!! söllrse doch bim notusgang go schwängge... sorry... i weiss jo nid wo ihr stön aber jo, mit dr zitt goots scho schweer ufe sagg...
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
Sicherlig cha meh drüber diskutiere, ob mr grad bim 'ne spannende Agriff mues 2 Min. e DH ufehebe. Ab sötige Situatione cha meh sich vrständligerwiis mol närve.
Aber grundsätzlig mues meh doch d' Haltig ha, dass jedi (vorallem g'näiti und g'moolti) Fahne s' vrdient het, während em Match präsentiert wärde. Bim Intro, bi allfällige Goal etc. ischs glaub kei Diskusion.
Zudäm hämmer nid nur hässligi Totekopf-Fahne!
Aber grundsätzlig mues meh doch d' Haltig ha, dass jedi (vorallem g'näiti und g'moolti) Fahne s' vrdient het, während em Match präsentiert wärde. Bim Intro, bi allfällige Goal etc. ischs glaub kei Diskusion.
Zudäm hämmer nid nur hässligi Totekopf-Fahne!
worum gosch denn Du nid uf dSite vo dr MK oder ine ander Block? Han jo nüt drgege wenn e Sixpack hindere hausch (mache mir jo au) aber hey dMK isch halt dr Ort wo me stoht, singt, Fahne schwänkt etc. wenns dir nid passt aufwiedersehen irgendwo anders im Stadionscheff hat geschrieben:ich gang gopferdammi scho lang an dmätsch vo mim fcb... i stand, wie alli andere au, hau mr e sixpagg iine wie alli andere au... aber es cha doch eifach nid sii dasi mi standpungg muess wäggsle numme will sone windle sini pothässlichi riise dootekopf fahne muess schwinge!!! söllrse doch bim notusgang go schwängge... sorry... i weiss jo nid wo ihr stön aber jo, mit dr zitt goots scho schweer ufe sagg...
ps du bisch jo au mol sone windle gsi oder?
Ich ha überhaupt nüt gege fahne schwinge... numme das es mol klar gstellt isch... numme alles in mass und nid durchgehend... z. B. pyro, isch absolut dr hit, hani friener au gärn gmacht aber es muess jo nid dr ganz matsch eso brenne (was eigentlich no geil wär) aber mir kas wirklich übertriibe... alles in mass halt... übrigens gibi e groose respäckt an all die kreative chöpf... voll geil jo... aber sunscht... dä wos betrifft het geschter scho gwüsst dasr nid elei im stadion isch...
übrigens e windle bini au mol gsi aber friener isch eh alles besser gsi... cheers
übrigens e windle bini au mol gsi aber friener isch eh alles besser gsi... cheers
hehe friehner isch alles besser gsi!!!!!!scheff hat geschrieben:Ich ha überhaupt nüt gege fahne schwinge... numme das es mol klar gstellt isch... numme alles in mass und nid durchgehend... z. B. pyro, isch absolut dr hit, hani friener au gärn gmacht aber es muess jo nid dr ganz matsch eso brenne (was eigentlich no geil wär) aber mir kas wirklich übertriibe... alles in mass halt... übrigens gibi e groose respäckt an all die kreative chöpf... voll geil jo... aber sunscht... dä wos betrifft het geschter scho gwüsst dasr nid elei im stadion isch...

nomol wenns di stört hets jo weiss gott gnueg platz im Joggeli, muesch jo nid grad e MAchtspili afo, vo wäge ich bin do, ich blib do und är muess sich dir apasse.. han gmeint hesch keine Windle me ah?
so vo wäge dr gschider git noch und dr Esel blibt stohh...think about it
Du ahnst ja die ganze Tragweite dieser Aussage überhaupt nicht! Logisch wird es nicht besser, wenn Leute wie Du - die früher mal mit ganzem Herzen dabei waren - damit beginnen, gegen den Geist der Kurve zu arbeiten!scheff hat geschrieben: übrigens e windle bini au mol gsi aber friener isch eh alles besser gsi... cheers
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Es hat so viel Platz auf den Seiten der MK, wo alle Jene, die sich ab Fahnen gestört fühlen, hingehen können, damit sie das Spiel problemlos verfolgen können. Und wisst ihr was - dort könnt ihr sogar SITZEN. Ist das nicht geil? Günstige Plätze, keine Fahnen und erst noch sitzen...
Ja ich weiss, unnötige Polemik, aber wer in der Kurve steht muss mit Fahnen rechnen. Genauso wie mit ab und zu ein par Spritzer Bier, wenn einer beim Torjubel oder beim 25. "klaren Fehlentscheid" nicht daran denkt, dass er eigentlich einen Becher in der Hand hatte. Wer das nicht kann, möchte sich doch bittschön einen Sektor suchen, wo er "seine Ruhe" hat wie B, C oder A - je nach Budget, Übersichtsvorstellungen und Anspruch.
(Meines Erachtens sollte man jeden Fahne-abe-Brüller ohne Kommentar aus dem Stadion prügeln. Das geht mir sowas von auf die Nerven. Wie Nosti es angemerkt hat, manchmal wäre man froh, die Fahne wäre grad mal nicht geschwenkt bei Corner oder so, aber hey, mir stönd in dr Kurve vrdamminomol!)
Ja ich weiss, unnötige Polemik, aber wer in der Kurve steht muss mit Fahnen rechnen. Genauso wie mit ab und zu ein par Spritzer Bier, wenn einer beim Torjubel oder beim 25. "klaren Fehlentscheid" nicht daran denkt, dass er eigentlich einen Becher in der Hand hatte. Wer das nicht kann, möchte sich doch bittschön einen Sektor suchen, wo er "seine Ruhe" hat wie B, C oder A - je nach Budget, Übersichtsvorstellungen und Anspruch.
(Meines Erachtens sollte man jeden Fahne-abe-Brüller ohne Kommentar aus dem Stadion prügeln. Das geht mir sowas von auf die Nerven. Wie Nosti es angemerkt hat, manchmal wäre man froh, die Fahne wäre grad mal nicht geschwenkt bei Corner oder so, aber hey, mir stönd in dr Kurve vrdamminomol!)
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Naja, so lang ist dein Wegzug aus dem unmittelbaren Herz der Kurve noch nicht her, oder? Ich selbst denke mir mal, dass wir es schaffen sollten, alle Interessen unter einen Hut zu bringen, eure Fäuste sind da wohl eher ein schlechteres Argument und bestärken diejenigen, die noch immer mit vollem Herzen dabei sind und 90 Minuten schwenken wollen, wohl eher in ihrer Absicht, das dann eben auch zu tun.scheff hat geschrieben:i ha mit mine matschmitbesuecher halt au immer wider e diskussion, mir sin halt nid numm 3... döt womer jetzt sin simmer schone zittli... i bi halt eine wos stört wäge däm loni mini lüt nid im stich... abr i regg mi immer mehr uf will dr ander eifach nym ufhöört...