wie duet me guet lehrne???
wie duet me guet lehrne???
do ich e mensch bi wos nit schafft uf priefige z lehrne.. frog ich euch eifach mol.. wie macht me das?
ich bruch keini doofe komentär sondern gueti tipps...
merci!!!!!!
merci!!!!!!
bsoffe bini nätt zu ihm sunnscht e arschloch.. mi läbe isch scheisse und mi name Nur so...
machst in der schule gut mit, dann brauchst du nix mehr zu lernenel_abuelo hat geschrieben:do ich e mensch bi wos nit schafft uf priefige z lehrne.. frog ich euch eifach mol.. wie macht me das?
merci!!!!!!

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
was musst du denn lernen? wahrscheinlich schwer zu beantworten, weil sehr individuell... ich lerne am besten nach der "Belohnungsmethode", z.b. jetzt lerne ich vier seiten text für ein theaterstück, dann game ich ne stunde, repetier der gelernte und mach weiter....
der alte sack
der alte sack
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
-
- Neuer Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Lies s Thema dure und mach dr drzue Notize.
Denn machsch dr Notize vo de Notize und so witer, bis de am Schluss no genau e A4 Site mit genau däm Zügs druff hesch wo de muesch wüsse. Gedankestützi und so. Das A4 Blatt bringts well des immer wider kasch dureläse - Zug, Trämmli, Lokus, Centerfold, was au immer
Denn machsch dr Notize vo de Notize und so witer, bis de am Schluss no genau e A4 Site mit genau däm Zügs druff hesch wo de muesch wüsse. Gedankestützi und so. Das A4 Blatt bringts well des immer wider kasch dureläse - Zug, Trämmli, Lokus, Centerfold, was au immer
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
und wann lernst du deutsch?vonlanthen4ever hat geschrieben:ich ghör au nöd zu dene mänsche wo gern und viel lerned... aber englisch und franzwörtli tueni lerne.
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Der alte Sack hat recht. Es gibt kein Universalrezept, sondern kommt drauf an, was du lernen musst (auswendiglernen? Zusammenhänge verstehen?) und wie dein Hirn funktioniert (Tageszeit, nimmst du besser mit den Augen oder den Ohren wahr? etc.).
Was aber immer hilft:
- Sei ungestört. Telefon und alles andere was ablenkt abstellen (Gilt nicht für Musik!). Gib dir die Zeit zum "abtauchen".
- Versuche dich wirklich für das zu interessieren, was du lernen musst. Das braucht mitunter Überwindung.
- Finde heraus, welche Tageszeit dir liegt und passe deinen Lebensrhytmus soweit möglich entsprechend an.
- Koffein und Zucker
Was aber immer hilft:
- Sei ungestört. Telefon und alles andere was ablenkt abstellen (Gilt nicht für Musik!). Gib dir die Zeit zum "abtauchen".
- Versuche dich wirklich für das zu interessieren, was du lernen musst. Das braucht mitunter Überwindung.
- Finde heraus, welche Tageszeit dir liegt und passe deinen Lebensrhytmus soweit möglich entsprechend an.
- Koffein und Zucker

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
Individuell erweiterbar auf Koks und Hagebuttentee.IP-Lotto hat geschrieben: - Koffein und Zucker![]()
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
-
- Neuer Benutzer
Um Wörter zu lernen kann ich pauker.at wärmstens empfehlen. (auf "Lernen" klicken)
-
- Erfahrener Benutzer
ganz klar freund der "durchlesen und das wichtigste rausschreib-methode",
klappt vorallem bei auswendiglern-themen (geschichte, bk, sk, rk, usw)
bei anwender-fächern (en, de, fr, RW, mathe) musst du solange grübeln, aufgaben lösen usw, bis du das prinzip checkst - dann kannst du frohen mutes zum test gehen
ausnahme - wörtli lernen...
bei anwender-fächern (en, de, fr, RW, mathe) musst du solange grübeln, aufgaben lösen usw, bis du das prinzip checkst - dann kannst du frohen mutes zum test gehen
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
|{i||er hat geschrieben:ganz klar freund der "durchlesen und das wichtigste rausschreib-methode",
genau. Wenn de lösbar Ufgobe hesch zumene Thema, denn mach se. Übung macht den Meister (geil, Klugscheisser-ich grüsst Toitschland).
Wörtli sin e füre Arsch. Eifach mit enere guete Prtion Sälbschtverachtig und Glichgültigkeit goh...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
-
- Erfahrener Benutzer
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
Was aber sehr wichtig ist beim Lernen.Egal wie du lernst was immer sehr wichtig ist fange früh damit an.Lieber immer ne kleine Keule wie gleich nen ganzes Huhn.So vermeidest du, dass wenn du in der Prüfung unter stress stehtst Dir plötzlich nichts mehr einfällt und ausserdem hast du es fürs Langzeitgedächtnis gespeichert und vergisst es nicht gleich nach ein paar Tagen oder Wochen wieder.
Wenn der Rubel rollt, ist die Ethik am Arsch!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
Freeride isch me wie numme e Sport, es isch e Lydeschaft!!!
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Ist deine Empfehlung auch wissenschaftlich belegt und im jahrelangen Selbstversuch getestet, du Hülsenfrucht?Oralapostel hat geschrieben:Individuell erweiterbar auf Koks und Hagebuttentee.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
Belohnigsmethode isch guet. Ich ha immer e blödi serie am TV gleugt, sletzte mol isch über mittag immer e doppelserie Marcol in the middle uf M6 gloffe.alter sack hat geschrieben:was musst du denn lernen? wahrscheinlich schwer zu beantworten, weil sehr individuell... ich lerne am besten nach der "Belohnungsmethode", z.b. jetzt lerne ich vier seiten text für ein theaterstück, dann game ich ne stunde, repetier der gelernte und mach weiter....
der alte sack
und dr rest isch: dra bliebe und in selbstmitleid versinke

It's all in the game
koks steigeret d wohrnehmig extrem und wird (leider) vo vielne studente bi grosse priefige gnoh...IP-Lotto hat geschrieben:Ist deine Empfehlung auch wissenschaftlich belegt und im jahrelangen Selbstversuch getestet, du Hülsenfrucht?
aber d näbewirkige sind glaub gravierender als dr nutze.
wo ich gärn lärne: irgend ane griens plätzli goh wo wenig lüt sind (und wenig kennsch), die zügs lässe, mol e ziggi päusli mache und drbi bitsli ume luege und gedanke übers glässene mache. wenig ablänkig und e gmietlichi atmosphäre.
variante 2 = stress variante: 1 tag vor dä priefig all di zügs näh, alles wo ablänkt abschalte, lieslig hintergrund musik ahmache und los geht das 4 stund non stop lernen bis mitternacht

kleine tip wenn mr gärn musik bim lärne het: immer die gliechi CD für dä stoff näh wo a dä priefig drachunt. im hirn gits durch das verknüpfige zwischet dä musik und em glärnte stoff. wenn mr den a dä priefig e kleine hänger het, eifach and musik dänge unds zügs fallt eim vo ellai ih...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
ähm du irrstpenalty hat geschrieben:Dir sottet alli zerscht emol lehre, as "lerne" uf Baseldytsch "lehre" haisst!

lehre = eper anderem eppis bibringe (au im baseldytsche)
lärne = sich sälber wüsse ahzeigne (im baseldytsche)
darfsch gärn im basler wörterbuech nochluege

dasch genaus glieche wie im baseldytsch: sage säge isch und nid sage sage

sodeli, wenns nid glaubsch bring dr mi opa verbi, dä cha dir das ganze wunderschön lehre

- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
do chumm ech aber nöd druus.Mindl hat geschrieben:ähm du irrst
lehre = eper anderem eppis bibringe (au im baseldytsche)
lärne = sich sälber wüsse ahzeigne (im baseldytsche)
ok eifacher: lehre duet e lehrer, lärne duet e schielerOralapostel hat geschrieben:do chumm ech aber nöd druus.

obwohl hüfig d lehrer meht sötet lärne und d schieler mitschieler düend lehre...
ps: wie währs miteme baseldytsch sprochkruss, mindlich und schriftlich. e ahfang währi: nöd durch nid/ned ersetze

- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
da bin i nöd derför!Mindl hat geschrieben:ok eifacher: lehre duet e lehrer, lärne duet e schieler
obwohl hüfig d lehrer meht sötet lärne und d schieler mitschieler düend lehre...
ps: wie währs miteme baseldytsch sprochkruss, mindlich und schriftlich. e ahfang währi: nöd durch nid/ned ersetze![]()

-
- Neuer Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
uswändig lern theme: ufschriibe was dr Lehrer vrlangt...git jo meistens e ufstellig welli theme und was für frooge könnte dra ko...
Das ufschriibe und mit liisliger Hintergrundmusik (bi mir bevorzugt ruihgi sache, elektro, reggae, deepe rap wie z.B. "Visit Venus" oder gentleman, büne hueber oder Curse) immer wider läse...
kash au mit lüchtstift, isch aber miehsam bi vilne versch. blätter und biecher...
franzwörtli und änglishwörtli, naja, hani kai bsunderi methode, die lisi eifach und dr dütschi begriff drzue + no dr zämmehang, also genau so wies im wörterbuech dinnstoht...
und grammatik isch gfühl...schiss uf regle...
Das ufschriibe und mit liisliger Hintergrundmusik (bi mir bevorzugt ruihgi sache, elektro, reggae, deepe rap wie z.B. "Visit Venus" oder gentleman, büne hueber oder Curse) immer wider läse...
kash au mit lüchtstift, isch aber miehsam bi vilne versch. blätter und biecher...
franzwörtli und änglishwörtli, naja, hani kai bsunderi methode, die lisi eifach und dr dütschi begriff drzue + no dr zämmehang, also genau so wies im wörterbuech dinnstoht...
und grammatik isch gfühl...schiss uf regle...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
statistisch gseh schnitsch desto besser ab als d'lernsituation de prüfigssituation am ehnschte glicht...heisst also z.B ohni musik lerne (usser du kasch sound an de prüefig lose) am beschte sogar wen im spötere prüefigszimmer lerne kasch. und wen z.B. ständig bekifft lernsch au bekifft an d'prüefig go. wen an d'prüefig immer im blaue pullover gosch den also au dehaim im blaue pullover lerne....
Karten sind des Teufels ABC